Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Leśny Władek Zobacz posta
    i chociaż Audi jest nawet lepsze wg mnie od Cklasy i BMW 3
    Od C-klasy ?. Tutaj sie nie zgodzę
    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

    Comment


    • A4 po prostu nie pasowała czy były jakieś techniczne problemy?

      Comment


      • Mam slaby internet. Jutro opiszę obszerniej. S3 nowka i uboga a A45amg testowka i tez uboga. Oba 2017 rok od dealrow.
        A4 problemow brak tylko nuuudna chociaz miala wszystko. Prawie... Przesiadlem się z S3 dla wyświetlanych zegarów i bajerow. Bajery się znudziły (chociaż raz uratowaly mi zycie) a nuda z jazdy pozostala. Co z tego ze 5,8 do setki czyli tak jak CTR skoro to są "nudne 5,8s" do setki. Powiem więcej, 4,8 w S3 są nudniejsze od 5,8 w CTR. A45AMG jeździ super, nudny nie jest ale tylko w czasie jazdy. Wizerunkowo mnie od niego odrzuca. Tak samo jak od Focusa RS. Cena tez zreszta podobna bo 10 tysi różnicy to nie różnica.

        Comment


        • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
          Odnośnie lexusow to design, jakość jest the best, ale napędy niekoniecznie taki 2,0 245KM pali jak smok a do bmw 330 czy audi a4 2,0turbo 252KM nie ma startu, tak samo jak lc 500h wygląd nieziemski a przyspieszenie gorsze niż w typku, można porównywać dalej gs-f-a do RS6 czy Klasy E Amg
          Właśnie się przesiadłem z Civic IX do Lexusa IS200t. Z zewnątrz nowoczesne auto w środku dziadkowóz, ale chyba już się zestarzałem Osiągów nie ma jakiś niezienskich i pali dużo - 14l po mieście. Natomiast nie jest tak opatrzony jak Audi i BMW, dlatego wybrałem tą markę.

          Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • Nie możemy porównywać przyspieszeń do 100 km/h i na ich podstawie osądzać dynamiki auta, Audi A4 2,0 252KM w testach setkę robi w 5,4 a typek max schodzi do 5,6, ale Audi to awd a typek fwd, jedynym miernikiem przyspieszenia dla fwd jest rolka 50-150 albo 100-200, gdzie wspomniany typek odjeżdża a4 w siną dal, a jak pokazują testy trzyma się równo lub nawet wyprzedza s3, mimo że do 100 traci do niego sekundę. Poza tym do tego dochodzą emocje, a wiadomo wszystkie Audi oprócz pewnie r8(niestety nie miałem okazji nim jeździć) jest wyprote z wszelkich emocji.

            Comment


            • No nie do końca. RS6/7 też daję emocje ale jest drogie.

              Comment


              • Jezdzilem RS4 i S8 i obydwa auta są bezpłciowe w stosunku do CTRa. Posiadasz S8 był tez na jazdach RS7 i twierdzi, że charakterem te auta są bardzo podbne (oczywiście w S8 wiecej z limuzyny). Szybko, efektywnie... i tyle. Panamera oparta niby na tej samej platformie co S8 jest za to pełna emocji i to na to w końcu zmienił S8. Ale na pewno nie żadne z Audi. W Audi jest jeszcze ten problem że te auta nie są naturalnie fajnie tehnicznie zestrojone. Elektronika wymusza ich efektowne i poprawne zachowanie, jednocześnie je kastrując z sportowych emocji. Po wyłączeniu kaganca jest z kolei festiwal topornej podsterownosci zamiast funu z prowadzenia na granicy jak w aucie sportowym być powinna. W obiektywnie dużo wolniejszym CTR bawię się duzo lepiej. Tym bardziej, że osiagi na prostej są dla mnie drugorzędne a nadwaga każdego z tych Audi tylko ogranicza mi zabawę na kluczowych dla mojej przyjemności z jazdy zakretach.
                Last edited by Alix; 24-11-2017, 07:22.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • Dokladnie tak jest Alix. Dlatego kupuje CTR a nie kolejne czwarte audi z rzędu. Audi jest zbyt perfekcyjne a przez to nudne. Nie mniej jednak bede upierał się ze wyjatkowo RS6/7 nie jest nudne. RS4 to porażka ale nie RS6. CTR jest dla mnie fenomenem. W tej cenie takie amocje - CTR jest bezkonkurencyjna. Dla mnie start tez nie ma znaczenia i brak trakcji na 1, 2 biegu mi nie przeszkadza. Potem zaczyna sie zabawa. Zmiana pasów, zakrety.... W S3 jest podobnie ale jednak zbyt grzecznie a przez to to juz nie to samo. Dodatkowo - wyglad CTR Xgen. IX nie podobala mi się ale X jest super. Zupelnie inny samochód niz to wszystko co na drogach. Te fordy skody vw mazdy kie audi mercedesy są na jedno kopyto. Lepiej gorzej wykonane ale jedno kopyto. CTR X jest inny. Podoba mi się to Jedyna rzecz w CTR ktora jest kiepska to dźwięk wydechu ale tutaj jest na rynku na szczescie remedium. Remus.
                  Last edited by Leśny Władek; 24-11-2017, 08:15.

                  Comment


                  • Sporo narzekałem na cenę X gen, głównie przez pryzmat średnich wersji z trzycylindrówką za przysłowiową stówę ... czas to odszczekać

                    Tato mojej ex żony wymienia swojego 14 letniego Mondeo V6 na nowe auto, znowu mocna benzyna min 160-170KM. Miało być podobnej wielkości, manual, z klimą i elektyka szyb do 85-88 tys pln max. Bajery niepotrzebne.
                    Co ciekawe wyboru nie ma za duzego na rynku.
                    Obejrzał Octavię 1.8T, Astrę 1.6T i Fokę 1,5T i koniec. Astra i Foka za małe (nie lubi hatchy) wiec tylko Octavka w wersji Ambition.
                    Przedwczoraj zabrałem go kontrolnie do Hondy pokazać mu sedana, jazda probna mu podpasowała, moc wystarczająca, kolor ok, skrzynia z fajnym klikiem bardzo podobnie jak w Mondku, jedynie widoczność słabsza.
                    15 minut negocjacji i Comfort 182 KM za 85 tys pln z lakierem metalik i jakimiś pierdołami w gratisie zakupiony
                    Po prostu dobra cena za całkiem mocne auto.


                    Ps. I kolejny "dziadek" nawrocony na turbo downsizing. Zanim się nie przejechał nie uznawał aut o pojemności mniejszej niz 2,5l, a podpisując umowę sam sie z siebie śmiał, że będzie jeździl butelką po wodzie mineralnej (1,5l)
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • He,he, też psioczyłem w tym wątku jaki to Civic jest drogi. Teraz tak nie uważam. Też nie jestem fanem zbędnego wyposażania w aucie, w szczególności elektronicznych pierdół, które dla nie mają wpływu na komfort, osiągi auta, ich brak nie przeszkadza mi w jeździe. Wersja Comfort to jednak bieda jest, plastikowa kierownica i drążek zmiany biegów, brak regulacji podparcia lędźwiowego. Kierownicę i drążek można sobie pewnie samemu obszyć skóra, wyjdzie taniej i lepiej niż dopłacanie do pakietu. Podparcie lędźwiowe to moim zdaniem must have, nawet jeżeli się nie używa, nawet jeżeli fabryczne fotele bez podparcia wydają się być wystarczające. Glosima, nie przeszkadzała byłemu teściowi niska pozycja za kierownicą?

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                        Glosima, nie przeszkadzała byłemu teściowi niska pozycja za kierownicą?
                        Mondeo ST tez miało bardzo nisko zamontowany fotel, wiec tematu pozycji za kierownicą, praktycznie nie było. Wsiadł/wysiadł i stwierdził ze ok.
                        No ale facet jest "normalny" tzn brak brzuszka etc - ofiara akcji "Biegam, bo lubię"

                        Bazowa Octavia w tej cenie niestety tez była marna pod kątem wyposażenia.
                        A rozmowy o słabszym silniku kompletnie nie było. Nawet byłem zdziwiony ze to 1,5T mu podpasowało. No ale spalanie 2,5l mniejsze niz w Mondeo....
                        Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                        Comment


                        • Porównywaliście już Kia Stinger do CTR X ? 150 tys zł za RWD nieźle wyposażone i 6.0 do setki, to brzmi zachęcająco.
                          Honda Hybrid 3,4L/100km
                          sigpic
                          https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

                          Comment


                          • A co myślicie o nowej imprezie? Full ledy, eyesign, automat i 4x4 za 105 tys... nareszcie w środku dobrze wykończony, tylko turbo nie ma;(

                            Comment


                            • Nowa Impreza znaczaco poprawiona. W koncu łapie punkt styku z konkurencją pod kątem wykonania.
                              Niestety silnik nie nadaza za dzisiejszymi standardami. Duzo pali i przecietnie jedzie.
                              Zastanawiam sie dlaczego nie ma w tym modelu 1.6T z Levorga. Byłoby idealnie.

                              Nawet Mazda odpuszcza wolnossace silniki i w Mazdzie 6 poliftowej w USA mamy juz 2.5 SkyActivG Turbo 250KM i 420nm.
                              Taka pojemnosc i turbo prognozuje bezproblemowe 300KM i pod 500nm po programie. Rewelacyjny sedan by był za dobre pieniadze.
                              Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                              Comment


                              • Nowa Impreza ma 12s do setki

                                Comment

                                Working...
                                X