Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Środek w Mercedesie robi wrażenie zwłaszcza ta piękna kierownica obszyta mikrowłóknem, jeśli komuś "plastikowa" kierownica w wersji comfort przeszkadza to polecam zrobić tak jak Mercedes wrzucony wcześniej przez Alixa.
    Zawsze to lepsza opcja niż skóra, milsza w dotyku i zdecydowanie lepszy chwyt.

    Comment


    • Sorki,ale dla mnie Civic bez tego adaptacyjnego zawiasu jest bez sensu, dokładają do tego jeszcze cenę, jest bez sensu do kwadratu.

      Comment


      • Pytanie do użytkowników nowego Civika X: jakie są blachy na samochodzie, głównie pytam o dach, czy jest on tak samo cienki jak w Astrze K, który zapada się do środka pod lekkim naciskiem. Pytam, bo zastanawiam się jak będzie wyglądał taki dach po pierwszym gradobiciu.

        Comment


        • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
          Jedynie dwustrefowej klimy brakuje w Comforcie - za te pieniadze powinna byc obowiazkowo.
          To prawda. Ale używa ktoś rzeczywiście innej temperatury dla kierowcy i pasażera? Przecież to i tak się miesza jadąc gdzieś dalej. To bardziej bajer niż uzasadniona potrzeba.
          Bardziej brakować może systemu monitorowania martwego pola - jedyna przydatna rzecz w ADAS IX.
          Civic 1.5T

          Varadero

          Comment


          • a ja bym oddał i dwustrefową klimę i monitorowanie pola i klika innych za ledy...

            Comment




            • Last edited by ozzymir; 24-04-2017, 09:41.

              Comment


              • Ciekawe porównanie:

                Comment


                • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                  A45 w Yellow Night Edition:
                  A ile to Coco ze zdjęcia kosztuje ? Z zewnątrz dla mnie nuda bo 20 lat temu Rover takie kształty oferował ale środek owszem bardzo porządny. Tylko właśnie ile za to wołają.
                  Trochę przesada z tym porównywaniem Civica do premium. Nawet Accorda nie nazwałbym premium. Civic - obecnie klasa średnia niższa, Accord - średnia wyższa. Premium to raczej Legend albo jakaś Acura. Jeśli mowa o marce premium to właśnie Acura dla Hondy jest premium. Adaptacyjny zawias w Civicu to już ekstrawagancja zrozumiała dla Type-R. Widzę, że konkurencja europejska niektórym klientom robi mętlik w głowie zasłaniając słabości swych aut świecidełkami które w pierwszym roku użytkowania doprowadzają do szału. Przypomnijcie sobie co tak naprawdę kreuje prestiż marki i zadowolenie z użytkowania. I za to mam nadzieję Honda sobie liczy w myśl zasady "nie wszystko złoto co się świeci".
                  Honda Hybrid 3,4L/100km
                  sigpic
                  https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

                  Comment


                  • Ja tam sensu żadnego nie widzę w tym comforcie za 90k.
                    Golas absolutny.

                    Taki budżet można zupełnie inaczej rozplanować.
                    Co innego, jak ktoś chce wydać 105-110k na hatcha w dobrej wersji i wybiera TO KONKRETNE auto świadomie.

                    Comment




                    • Comment


                      • Jak w CTR X będzie adaptacyjny zawias to super, lepiej będzie jeździć jako daily car, IX CTR jednak dla mnie za twarda. Tylko cena X pewnie będzie zaporowa.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez shredded Zobacz posta
                          Ja tam sensu żadnego nie widzę w tym comforcie za 90k.
                          Golas absolutny.

                          Taki budżet można zupełnie inaczej rozplanować.
                          Możesz w takim razie napisać co byś kupił w podobnej cenie - sedan/podobna moc/adaptacyjny tempomat z dobrym automatem?
                          Uważam, że nazywanie tej wersji golasem absolutnym jest niesprawiedliwe, patrząc jak ubogo potrafi być wyposażona konkurencja. Sam w swoim życiu kupiłem kilka samochodów z maksymalnymi opcjami i obecnie żałuję tych pieniędzy, wolę kupić słabiej wyposażoną wersję, ale za to wymieniać częściej samochód. Oczywiście każdy kupuje co chce, dla mnie comfort ma sens, jeśli dla kogoś to głupota kupować taką wersję to w porządku.


                          Odnośnie jeszcze tego adaptacyjnego zawiasu Honda w PL ceni go sobie na około 5k w przypadku hatchbacka, gdyby tą sumę dołożyć do execa to czy byliby w ogóle chętni na tak drogiego Civica? Ja ostatnio dostałem ofertę na nowego Lexusa IS 200t po lifcie elegance+pakiet sense za 125k i Civic jak dobry by nie był nie ma szans do Lexa to nie ta liga, nie to wyciszenie i nie ta jazda napęd na tył mimo wszystko robi robotę.
                          Last edited by jestem; 24-04-2017, 11:39.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez jestem Zobacz posta
                            Możesz w takim razie napisać co byś kupił w podobnej cenie - sedan/podobna moc/adaptacyjny tempomat z dobrym automatem?
                            Uważam, że nazywanie tej wersji golasem absolutnym jest niesprawiedliwe, patrząc jak ubogo potrafi być wyposażona konkurencja. Sam w swoim życiu kupiłem kilka samochodów z maksymalnymi opcjami i obecnie żałuję tych pieniędzy, wolę kupić słabiej wyposażoną wersję, ale za to wymieniać częściej samochód. Oczywiście każdy kupuje co chce, dla mnie comfort ma sens, jeśli dla kogoś to głupota kupować taką wersję to w porządku.
                            Trochę namieszałeś, napisałem że nie warto (imho) brać golasa 4d za 90k.
                            To jest właśnie kwestia podejścia i potrzeb. W dzisiejszych czasach w klasie B można mieć podgrzewany wieniec kierownicy i mnóstwo innych bajerów.
                            W cenie 90-95k można mieć np.
                            - Focusa Titanium 1.5/182 z automatem i sporą ilością bajerów
                            - Megankę Intens grand coupe 1.2/130 z automatem i pełnym wypasem (włącznie z HUDem i dachem panoramicznym)
                            - Astrę wielokrotnie tu wymienianą 1.6/200 z automatem i sporą ilością bajerów

                            Opcja 2 ma oczywiście słabszy silnik (lada moment ma się pojawić 1.6 TCE 165KM).

                            Nie śledzę szczególnie uważnie rynku kompaktów.
                            W tej cenie można mieć też chociażby wspominanego Superba 1.4TSI.

                            Wolisz kupić słabiej wyposażoną wersję? OK ja to kupuję, ale gdzieś są granice.

                            Przypominam - wydaję 90k i mam/nie mam:

                            - fajny silnik i skrzynię + autohold (brawo)
                            - brak czujników parkowania (!)
                            - okrutną szmatę na foletach (Sorry)
                            - plastikową kierownicę (!)
                            - brak regulacji podparcia lędźwi (!)

                            Powiedz to właścicielom execów 8gen, żeby za 90k zaakceptowali ten poziom wyposażenia.

                            PS: analiza ewentualnych ofert musi być względnie przejrzysta, bo zawsze w takich tematach padają kontrowersyjne wyceny np. wyprzedaż rocznika albo zalegająca sztuka na placu.

                            Przypomniał mi się pewien użytkownik forum Renault, który pochwalił się MEGA rabatem na Talismana.
                            Zapomniał tylko dodać, że u tego samego dealera kupił na DG kilkanaście Master'ów

                            Comment


                            • Zamieszczone przez shredded Zobacz posta
                              W cenie 90-95k można mieć np.
                              - Focusa Titanium 1.5/182 z automatem i sporą ilością bajerów
                              - Megankę Intens grand coupe 1.2/130 z automatem i pełnym wypasem (włącznie z HUDem i dachem panoramicznym)
                              - Astrę wielokrotnie tu wymienianą 1.6/200 z automatem i sporą ilością bajerów
                              Opcja 2 ma oczywiście słabszy silnik (lada moment ma się pojawić 1.6 TCE 165KM).
                              Nie śledzę szczególnie uważnie rynku kompaktów.
                              W tej cenie można mieć też chociażby wspominanego Superba 1.4TSI.
                              1.6Tce 165KM. W końcu konkretny silnik dla Megane. Jeśli będzie dostępny od wersji Zen i w rozsądnej cenie, to będzie bardzo ciekawa propozycja.

                              Comment


                              • Odebrałem dzisiaj swojego 1.0T CVT Executive, nie miałem jeszcze czasu więcej nim pojeździć, ale narazie jestem bardzo zadowolony z tego jak to jeździ. Po pracy sobie trochę go potestuje

                                Przy okazji dowiedziałem się od Handlowca, że odkąd wystawili testówkę 1.0 CVT to dużo osób takiego zamówiło. Manual tez się trochę sprzedał, ale zdecydowanie automat cieszy się większą popularnością przy silniku 1.0.

                                Comment

                                Working...
                                X