Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tak, multilink to po prostu wielowahacz. No to d*pa z tym sedanem, dla mnie kolejny argument przeciw. To adaptacyjny zawias jest największym postępem tutaj, a nie sam wielowahacz... Wersje bez adaptywnego nie jeżdżą tak jak te z nim i są raczej bardziej limuzynowato niż po Hondowsku zestrojone dla mnie - to nie to [emoji14]
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Tyle tylko, że od sedana nikt nie oczekuje aby był mistrzem zakrętów. Takie właśnievmoże być wytłumaczenie braku adaptywnego zawiasu
      www.4kolkaszczescia.pl

      Comment


      • Szkoda, że nie będzie adaptacyjnego zawieszenia w sedanie to stawia pod znakiem zapytania moje plany co do nowego civica w sedanie.

        Comment


        • Osobiście uważam, że sedan jeździ bardzo dobrze i w tej kwestii raczej nic bym nie poprawił. Jednak nawet jeśli adaptacyjny zawias byłby to należałoby się zastanowić czy wersja exec z cvt i kolorem za ponad 120k jest tego warta bo moim zdaniem maksymalnie elegance jest wart ceny i to z mocnym naciąganiem bo tak naprawdę dużo więcej od comforta nie oferuje, dla mnie jedyna rzecz warta uwagi którą elegance ma to kamera cofania, ale z racji jak będę jeździł tym samochodem kamera jest nawet zbędna - oczywiście warto ją mieć, ale nie jest warta tak ogromnej dopłaty do elegance. Można również dokupić kamerę cofania za 2k, montaż w ASO gdyby ktoś naprawdę jej potrzebował, a inne rzeczy z elegance już niekoniecznie.
          Tak więc dla mnie oczywiście wybór był prosty tylko comfort, bo jednak poniżej tych 100k z cvt i kolorem jest tego wart.

          Comment


          • Tez bym kupowal jedynie comfort sedan manual za te 90k pln.
            Wszystko wyzej to szkoda kasy, bo nadal konstrukcja auta jest jaka jest czyli nie warta niczego wiecej niz te 90k pln. Doplaca sie za bajery.
            Jedynie dwustrefowej klimy brakuje w Comforcie - za te pieniadze powinna byc obowiazkowo.

            Zawias w zupelnosci wystarczylby mi standard na 16-nastkach.
            Miałem tak w Golfie i zlego slowa nie powiem.
            Adaptacyjny to fajny bajer ale to nie jest koniecznosc w aucie do codziennej, komfortowej i spokojnej jazdy.
            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

            Comment


            • A propos dodatków kolorystycznych zobaczcie jak fajne IMO potrafią być - A45 w Yellow Night Edition:





              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Alix, nie kuś......
                www.4kolkaszczescia.pl

                Comment


                • Piękna ta A klasa, jak widać dodatki kolorystyczne nie muszą wyglądać tandetnie.

                  Comment


                  • Ten adaptacyjny zawias to dla mnie nie bajer, super wybiera nierówności, na polskie drogie ekstra. X gen Hatchback z aktywnym zawieszeniem jeździ moim zdaniem bardziej komfortowo od Accorda VIII, do tego zawieszenie jest cichsze, X gen hatch pod względem komfortu jeździ pewnie lepiej niż niejeden przedstawiciel klasy D. Z adaptacyjnym zawieszeniem nie chodzi o zakręty, a o komfort jazdy, do zakrętów to jest tryb sport.

                    Comment


                    • Coco Chanel i jej lamówiki wchodzą do świata motoryzacji. Urocze

                      Comment


                      • Dla mnie w adaptacyjnym chodzi o obie rzeczy. I o komfort/płynność i o sport. To po prostu inna jakość zawieszania dla mnie, jakby kupić samochód z innej półki. Dla mnie poza zaturbieniem wreszcie silników - najważniejszy krok do przodu w 10 gen. Oczywiście, każdy ma inne priorytety. Ale ja już raczej nie kupię sobie auta bez adaptywnego zawiasu. To jest np. jedna z większych wad Mazdy dla mnie, że tego nie oferuje (Mini ma, Mercedes A ma, BMW 1er ma, Golfa ma...).

                        Można się śmiać że Coco Chanel, ale prawda jest taka, że dla mnie ten Mercedes wygląda jak przysłowiowe milion dolarów w tej odsłonie. Jest boski.
                        Last edited by Alix; 23-04-2017, 21:45.
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                          Tez bym kupowal jedynie comfort sedan manual za te 90k pln.
                          Wszystko wyzej to szkoda kasy, bo nadal konstrukcja auta jest jaka jest czyli nie warta niczego wiecej niz te 90k pln. Doplaca sie za bajery.
                          Jedynie dwustrefowej klimy brakuje w Comforcie - za te pieniadze powinna byc obowiazkowo.
                          Brakuje jeszcze "ekoskórzanej" kierownicy. Plastikowa kierownica w samochodzie premium za 90 tys? Nie wiem, jak to skomentować. Brawo Honda!!!

                          Comment


                          • To nie jest samochód premium Premium tu jest tylko cennik
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                              Brakuje jeszcze "ekoskórzanej" kierownicy.
                              No to akurat można bez problemu zmienić u tapicera za kilkaset PLN. Czymś te wyzsze wersje musza kusić.
                              Jak już wspomniano do comfort'a można dołożyć akcesoryjną kamerę cofania i naprawdę nie wiem czego więcej chcieć od auta. Chyba, że ktoś docenia aktywne zawieszenie.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Krzysio Zobacz posta
                                No to akurat można bez problemu zmienić u tapicera za kilkaset PLN. Czymś te wyzsze wersje musza kusić.
                                Kusić pseudo skórzaną kierownicą za 100 euro. Nie żartuj. To już prędzej dywanikami w gratisie.
                                Taka skórzana kierownica jest w standardzie w Oplu Astra za 63800 zł.

                                Comment

                                Working...
                                X