Tak, multilink to po prostu wielowahacz. No to d*pa z tym sedanem, dla mnie kolejny argument przeciw. To adaptacyjny zawias jest największym postępem tutaj, a nie sam wielowahacz... Wersje bez adaptywnego nie jeżdżą tak jak te z nim i są raczej bardziej limuzynowato niż po Hondowsku zestrojone dla mnie - to nie to [emoji14]
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
-
Tyle tylko, że od sedana nikt nie oczekuje aby był mistrzem zakrętów. Takie właśnievmoże być wytłumaczenie braku adaptywnego zawiasu
Comment
-
Osobiście uważam, że sedan jeździ bardzo dobrze i w tej kwestii raczej nic bym nie poprawił. Jednak nawet jeśli adaptacyjny zawias byłby to należałoby się zastanowić czy wersja exec z cvt i kolorem za ponad 120k jest tego warta bo moim zdaniem maksymalnie elegance jest wart ceny i to z mocnym naciąganiem bo tak naprawdę dużo więcej od comforta nie oferuje, dla mnie jedyna rzecz warta uwagi którą elegance ma to kamera cofania, ale z racji jak będę jeździł tym samochodem kamera jest nawet zbędna - oczywiście warto ją mieć, ale nie jest warta tak ogromnej dopłaty do elegance. Można również dokupić kamerę cofania za 2k, montaż w ASO gdyby ktoś naprawdę jej potrzebował, a inne rzeczy z elegance już niekoniecznie.
Tak więc dla mnie oczywiście wybór był prosty tylko comfort, bo jednak poniżej tych 100k z cvt i kolorem jest tego wart.
Comment
-
Tez bym kupowal jedynie comfort sedan manual za te 90k pln.
Wszystko wyzej to szkoda kasy, bo nadal konstrukcja auta jest jaka jest czyli nie warta niczego wiecej niz te 90k pln. Doplaca sie za bajery.
Jedynie dwustrefowej klimy brakuje w Comforcie - za te pieniadze powinna byc obowiazkowo.
Zawias w zupelnosci wystarczylby mi standard na 16-nastkach.
Miałem tak w Golfie i zlego slowa nie powiem.
Adaptacyjny to fajny bajer ale to nie jest koniecznosc w aucie do codziennej, komfortowej i spokojnej jazdy.Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F
Comment
-
A propos dodatków kolorystycznych zobaczcie jak fajne IMO potrafią być - A45 w Yellow Night Edition:
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
-
Ten adaptacyjny zawias to dla mnie nie bajer, super wybiera nierówności, na polskie drogie ekstra. X gen Hatchback z aktywnym zawieszeniem jeździ moim zdaniem bardziej komfortowo od Accorda VIII, do tego zawieszenie jest cichsze, X gen hatch pod względem komfortu jeździ pewnie lepiej niż niejeden przedstawiciel klasy D. Z adaptacyjnym zawieszeniem nie chodzi o zakręty, a o komfort jazdy, do zakrętów to jest tryb sport.
Comment
-
Dla mnie w adaptacyjnym chodzi o obie rzeczy. I o komfort/płynność i o sport. To po prostu inna jakość zawieszania dla mnie, jakby kupić samochód z innej półki. Dla mnie poza zaturbieniem wreszcie silników - najważniejszy krok do przodu w 10 gen. Oczywiście, każdy ma inne priorytety. Ale ja już raczej nie kupię sobie auta bez adaptywnego zawiasu. To jest np. jedna z większych wad Mazdy dla mnie, że tego nie oferuje (Mini ma, Mercedes A ma, BMW 1er ma, Golfa ma...).
Można się śmiać że Coco Chanel, ale prawda jest taka, że dla mnie ten Mercedes wygląda jak przysłowiowe milion dolarów w tej odsłonie. Jest boski.Last edited by Alix; 23-04-2017, 21:45.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Glosima Zobacz postaTez bym kupowal jedynie comfort sedan manual za te 90k pln.
Wszystko wyzej to szkoda kasy, bo nadal konstrukcja auta jest jaka jest czyli nie warta niczego wiecej niz te 90k pln. Doplaca sie za bajery.
Jedynie dwustrefowej klimy brakuje w Comforcie - za te pieniadze powinna byc obowiazkowo.
Comment
-
To nie jest samochód premiumPremium tu jest tylko cennik
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz postaBrakuje jeszcze "ekoskórzanej" kierownicy.
Jak już wspomniano do comfort'a można dołożyć akcesoryjną kamerę cofania i naprawdę nie wiem czego więcej chcieć od auta. Chyba, że ktoś docenia aktywne zawieszenie.
Comment
-
Zamieszczone przez Krzysio Zobacz postaNo to akurat można bez problemu zmienić u tapicera za kilkaset PLN. Czymś te wyzsze wersje musza kusić.
Taka skórzana kierownica jest w standardzie w Oplu Astra za 63800 zł.
Comment
Comment