Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
    U mnie 25tys na budziku i jeszcze nawet klocków nie zmieniałem. Mechanik w ASO stwierdzil, że tarcze jeszcze jeden komplet klocków obleca wiec gdzies do 50-70tys. Tak czy owak z tego co wiem to całość przod+tył do CTRa w ASO 1/2 tego co powyżej do Peugeota. Jedynie opony swoje tu kosztują, reszta jest spoko
    To cena promocyjna.
    Więc się jeszcze upewniłem i szwagier potwierdził, że wymiana przednich hamulców w gti około 9 tyś , matko boska heeh
    Civic 2014 lifestyle

    Comment


    • Myślę, że ciekawą alternatywą jest A250 sport. Wygląda IMO lepiej niż Golf GTI czy Cupra... muszę to obejrzeć na żywo i się przejechać.

      Comment


      • Zamieszczone przez ozzymir Zobacz posta
        2poo9zt.jpg

        Fotele troche mają kształt jak kiedys w Pralce
        pr3.jpg

        Comment


        • Te fotele wiele obiecują
          www.4kolkaszczescia.pl

          Comment


          • Z mocą poszaleli chociaz z drugiej strony ... skoro "cywil" 182 KM jest szybszy niz poprzednie Si K24, to z 205KM powinno byc jeszcze lepiej

            Comment


            • A wracając do naszych realiów i możliwości zakupowych i cen paliw... Auto Moto dość dokładnie potestowało 1.0T:

              Civic 1.0T.pdf

              Ot, normalne auto. 4ech liter nie urywa, nie zawodzi (poza ceną). Jozin możesz pisać epopeję o decybelach na czerwono Ja od swojej manii dodam, że tu jest waga katalogowa, bo konkurencja co postawiła auto na wagę to jednak wyszło im 1341kg. Niestety, nie sprawdzali też realnej pojemności bagażnika pudełeczkami - szkoda, jestem ciekaw wyniku, mam swoją teorię w stosunku do VIII/IX gen...
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Jeżeli te dane z pomiarów wyciszenie są prawdziwe to lipa straszna, 73db przy 130km/H, Dacia Logan ma przy tej prędkości 70db, wychodzi, że Civic IX jest cichszy. Dziwne to trochę, ja odniosłem inne wrażenie, tył wyje to i decybele są. Generalnie jak zawsze mam rację , hatchback jest do d... , trzeba poczekać na sedana, a najlepiej na lifting.

                Comment


                • O ile się nie pomylili w druku to osiągami ten 1.0T to raczej R18 nie zastąpi:
                  1.0T 0-160 28.5 s
                  R18 IX w testach poniżej 24s https://www.youtube.com/watch?v=RFECZ0h1Qmo
                  Last edited by martin; 12-04-2017, 23:00.

                  Comment


                  • Do tych "magazynowych" testów należy podchodzić z wielkim znakiem zapytania. Patrzę właśnie na test 1.0T w "Motorze" i "Auto Świat", i różnice w poszczególnych parametrach są znaczne np. sprawność hamulców (36,3m i 43,4m). Trzycylindrowiec zawsze będzie ciut głośniejszy powyżej 100km/h, taka jego uroda. A dwa, że jazda samochodem to nie laboratorium, normalny kierowca takich niuansów nawet nie odczuje. Jakie znaczenie ma np. jak szybko rozpędzi się do 160km/h. Przy normalnej jeździe w polskich warunkach drogowych, to czy rozpędza się do 160km/h w 28 czy 24 sek. nie ma żadnego znaczenia. Obiektywie patrząc, Civic 1.0T, porównując go do konstrukcji sprzed 10-15 lat jakie w większości jeżdżą po polskich drogach, i tak będzie niesamowicie szybki i cichy.
                    A jeszcze odnośnie hałasu przy 130km/h - w tym samochodzie są opony 235/45R17. W teście kompaktów "AŚ" wyszło im (przy 100km/h/przy 130km/h) dla Golfa odpowiednio 67dB/70dB, dla Astry 65dB/71dB - oba samochody na oponach 225/45R17.
                    Last edited by Nowy2017; 12-04-2017, 23:25.

                    Comment


                    • Zależy od stylu jazdy - jak nie używasz prawej strony obrotomierza to faktycznie nie będzie Ci przeszkadzało czy robisz 160 km\h w 23s cz w 1min, podobnie jak odcinka przy 5600 rpm. A co do testów - to faktycznie poczekamy, wkrótce powinno być ich więcej może będzie lepszy punkt odniesienia (Honda Plaza już zapowiadała porównanie).

                      Jeśli chodzi o hamulce to w Motorze testowali na oponach zimowych, dlatego wyniki ponad 40m.

                      Comment


                      • Chyba lewej strony?
                        W praktyce różnice będą widoczne tylko przy wciskaniu gazu w podłogę i kręceniu silnika do czerwonego pola. Nie przypominam sobie bym to robił kiedykolwiek przez ostatnie kilka lat rozpędzając się do 160 kmh.

                        Comment


                        • Mi się tak zdarza, ostatnio np. wczoraj... [emoji14] Dojazd do pracy bez odcinki i zwiazanym z nia strzałem z Remusa to dojazd stracony To jest tak jak Kiss the Wall w drifcie - jak zmienić bieg idealnie aby ją "musnac" ale nie odcieło A parę kucykow wiecej mam niż 1.0T [emoji14] No ale pewnie dlatego wybrałem odrobinę mocniejszą wersję. Ludziom nie mającym takich fanaberii 1.0T z grubsza zastapi 1.8.
                          Last edited by Alix; 13-04-2017, 06:22.
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Tu nie ma co się dziwić, że do tych 160km/h będzie wolniejszy od 1,8, moc silnika jest mniejsza, a co za tym idzie prędkość maksymalna też jest mniejsza i temu czas na osiągnięcie danej prędkości też będzie mniejszy.. Za to maksymalny moment obrotowy jest o te około 20Nm większy i jest osiągany przy mniejszej prędkości obrotowej silnika, a więc auto przy wyprzedzaniu na wyższych biegach, w zakresie prędkości 60-140km/h powinno lepiej się zbierać od 1,8 i tu jest przewaga silnika 1,0T nad 1,8. Widać również po wykresie charakterystyki momentu obrotowego, że im wyższa prędkość jazdy tym gorzej będzie się zbierał ten 1,0T. Podsumowując, moim zdaniem, Civic 1,0T jest autem do sprawnego przemieszczania się ale nie jest autem do szybkiej "ala sportowej" jazdy. Będzie dobrym autkiem do miasta i na lokalne trasy. Na autostrady np. Niemieckie tylko 1,5T.
                            Moja łódka Civic..
                            Mój "klekocik" Ceed..
                            New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                            Coś na temat olejów..

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                              Jeżeli te dane z pomiarów wyciszenie są prawdziwe to lipa straszna, 73db przy 130km/H, Dacia Logan ma przy tej prędkości 70db, wychodzi, że Civic IX jest cichszy. Dziwne to trochę, ja odniosłem inne wrażenie, tył wyje to i decybele są. Generalnie jak zawsze mam rację , hatchback jest do d... , trzeba poczekać na sedana, a najlepiej na lifting.
                              A najlepiej poczekać na nowy model XI gen ;-) Ja tak czekałem na Astrę V, ale kolejnych 10 lat raczej nie będę czekał na Astrę VI, licząc, że zrobią w pełni funkcjonalny samochód, który będzie mi odpowiadał. Każda nowa generacja samochodów jest gorsza, nie ma się co oszukiwać. Kolejne modele na pewno nie będą lepsze. Jak ktoś chce kupić nowy samochód z silnikiem benzynowym, to trzeba to zrobić do połowy 2018 roku. Od jesieni 2018 wprowadzają do benzyn filtry GPF i zaczną się problemy.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                                będzie wolniejszy od 1,8, moc silnika jest mniejsza
                                Moc silnika jest mniejsza + masa jest większa. Na taki układ cyferek nie ma bata. MUSI gorzej jechać, aczkolwiek 1.8 trzeba ku temu bardziej dociskać obrotami bardziej niż 1.0T.

                                Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                                Civic 1,0T jest autem do sprawnego przemieszczania się ale nie jest autem do szybkiej "ala sportowej" jazdy. Będzie dobrym autkiem do miasta i na lokalne trasy.
                                Doookładnie. Przy tym zależy jak kto jeździ po autostradzie w miarę płynnie i przepisowo, to też nie powinno niczego brakować.

                                Zauważyliście prędkości na biegach? 2ka się kończy na poziomie 80km/h...
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X