Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
    Oj nie gadaj, że jesteś taki ECO.. Żeby paliwo kosztowało 1 PLN /litr to byś nawet nie wnikał czy auto które kupujesz pali 10,15 czy 20l. Jakbyś kupował wtedy Civica to byś pytał "Panie a jaki macie największy silnik" a nie "ile to pali..."
    Owszem jestem. Obecnie w oczekiwaniu na nowe auto jeżdżę hondą Accord. Nie tylko wladowałem w nią 3 razy tyle co za nią zapłaciłem żeby nie gubila oleju to jeszcze założyłem instalacje LPG z Euro 6. Za paliwo płacę 1,98 za litr, a mimo to jeżdżę tak by jazda była komfortowa i oszczędna. Nic na tym może nie oszczędzę sumarycznie, ale ktoś kto ode mnie to auto kupi przynajmniej nie odda go na złom tylko jeszcze pojeździ nie trując innych.

    Comment


    • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
      Type R na gaz - sorry, ale to nawet niepoważnie brzmi... żeby nie powiedzieć, że śmiesznie
      U mnie jest w sąsiedztwie taki jeden "zdolny". Ma właśnie używane Cayenne - "kupione na pokaz", bo na początku nie miał kasy nim się poruszać i pierwsze miesiące jeździł od święta a reszta jeździli żony Golfem. Założył w końcu LPG (chyba po kosztach, bo jak przejedzie ulicą to śmierdzi, że żal). Na zimę zakłada odrapane stalówki z chińskimi oponami, tak że to dwutonowe bydle przed skrzyżowaniem się ślizga hamując. Hamulce z resztą piszczą tak niemiłosiernie, że nie wiem, co On tam wsadził. Sorry, ale tego gościa nie stać na utrzymanie tego auta. Prawdopodobnie pierwsza awaria zakończy karierę tego auta i będzie stać na podwórku. Trudno mieć dobrą opinię o takim kierowcy i strach się bać, jaką to ma drogę hamowania i w jakim jest stanie technicznym. No i biedne to Porsche... auta żal mi bardziej niż faceta

      A do używanego Accorda i dla obcięcia kosztów - proszę bardzo, to inna bajka i klasa.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Mam kolegę, który sobie kupił fajnego Tuarega. Jeździ nim czasami w trasy i jest bardzo ok, a podstawowe "trasy" tego auta to do pracy i z pracy, czyli 2x 900 metrów. Szkoda silnika i generalnie samochodu.

        Comment


        • Nie rozumiem Was. Ok jest osoba, która kupuje kompakta od Hondy za 110-115tyś, albo auto ważące 1300kg z silnikiem 1.0 za sto koła, a nie jest ok osoba, która sobie kupi Porsche i założy lpg, albo Tuarega i jeździ nim do pracy 900m. Ludzka logika mnie zawsze zaskakuje
          Last edited by Jozin; 30-03-2017, 13:15.

          Comment


          • O proszę, mnie też.

            Gdzież to napisałem, że osoba nie jest ok? Facet ma generalnie łeb na karku, ale woli kupić ładne felgi niż zadbać o silnik.
            Po prostu takie traktowanie samochodu, a diesla w szczególności nie jest ok.

            Comment


            • Zamieszczone przez Krzysio Zobacz posta
              Owszem jestem. Obecnie w oczekiwaniu na nowe auto jeżdżę hondą Accord. Nie tylko wladowałem w nią 3 razy tyle co za nią zapłaciłem żeby nie gubila oleju to jeszcze założyłem instalacje LPG z Euro 6. Za paliwo płacę 1,98 za litr
              Oj teraz to piszesz jak wzorowy mieszkaniec Planety Ziemia, a mi się wydaje, że założyłeś LPG żeby mniej wydawać na paliwo, po to żeby więcej odkładać kasy na konto, a żeby to szybciej uzbierać na nowe auto itp. itd... Jeśli jesteś taki ECO to rozumiem, że założysz też gaz do nowego auta ?
              Last edited by Grzechu; 30-03-2017, 13:31.
              Moja łódka Civic..
              Mój "klekocik" Ceed..
              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
              Coś na temat olejów..

              Comment


              • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                Oj teraz to piszesz jak wzorowy mieszkaniec Planety Ziemia, a mi się wydaje, że założyłeś LPG żeby mniej wydawać na paliwo, po to żeby więcej odkładać kasy na konto, a żeby to szybciej uzbierać na nowe auto itp. itd... Jeśli jesteś taki ECO to rozumiem, że założysz też gaz do nowego auta ?
                Gdyby była taka możliwość to bym założył. Jednak nowe auto będzie miało euro6 fabrycznie i zakładam blisko dwa razy niższe spalanie. LPG w tym przypadku ekologii nie poprawi. Za to zwiększył by zasięg.

                Comment


                • Zamieszczone przez Krzysio Zobacz posta
                  Gdyby była taka możliwość to bym założył. Jednak nowe auto będzie miało euro6 fabrycznie i zakładam blisko dwa razy niższe spalanie. LPG w tym przypadku ekologii nie poprawi. Za to zwiększył by zasięg.
                  Skoro tak piszesz... na pewno niedługo będzie instalacja LPG i do Euro6. Będziesz wtedy mógł założyć.
                  Moja łódka Civic..
                  Mój "klekocik" Ceed..
                  New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                  Coś na temat olejów..

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                    Type R na gaz - sorry, ale to nawet niepoważnie brzmi... żeby nie powiedzieć, że śmiesznie
                    Kwestia czasu. Kiedyś krzyczano, ze B seria na gaz to świętokradztwo, potem gazujących K serię w EP3 odżegnywano od czci i wiary - obecnie sporo tego jezdzi na "podtlenku". FN2 z gazem też się zdarzają. Z FK2R troche inna sprawa, bo był sporo droższy w zakupie i było go mniej więc pozniej osiągnie poziom cenowy 30 czy 40 tys. Do tego bezposredni wtrysk czyli droższa instalka.
                    Oczywiscie, takie auto nie bedzie latac 2x w miesiacu po Nurburgringu. Pytanie ile osob faktycznie upala FK2R na torach a ile po prostu oczekuje auta z pazurem na ulice do codziennej jazdy. I tu gaz? Jak dobrze zalozony to why not? W Imprezach się sprawdza, to czemu nie w Civicu

                    Comment


                    • gaz w sportowych autach to gruba pomyłka... a skoro jest taki dobry to czemu auto fabrycznie na nim nie wychodzi???

                      Comment


                      • Trzeba upaść na głowe, żeby pchać gaz do ctr 9, nie stać na eksploatację danego samochodu, to sobie odpuść, bo zwykle jest tak, że się oszczędza na czym się da, a później sprzedaje się takiego zloma, który zatruwa albo stwarza niebezpieczeństwo na drodze, no ale polskie zastaw się a postaw

                        Comment


                        • Zamieszczone przez ozonex Zobacz posta
                          CVT, Executive + Premium, Niebieski metalik. Do tego pakiet Cargo, siatka do bagażnika, nakładki na progi (bez podświetlenia), podświetlanie konsoli. Dywaniki, lakier i montaż akcesoriów dostałem w gratisie. Zamówiłem na początku lutego, więc już prawie 2 miesiące czekam i coraz bardziej nie mogę się doczekać
                          Jednym słowem wypasiona wersja. A jest w niej już lusterko wsteczne automatycznie ściemniające się?
                          A dlaczego nie silnik 1.5T - niektórzy pewnie zapytają, ja także. Cena za tą wersję z tym silnikiem jest już spora. A mógłbyś przecież kupić Sporta z silnikiem czterocylindrowym.
                          Czy udało się uzyskać jakiś rabat gotówkowy, czy tylko lakier metalik + dywaniki.

                          Comment


                          • o czym my w ogóle deliberujemy??? gaz w CTR czy w Porsche??? toż to profanacja i cebularnia maksymalna może jeszcze w Ferrari ktoś zainstaluje... a potem wyprzedza taki delikwent na drodze i ten wszechogarniający kwaśny smród gazu za nim podąża...

                            Comment


                            • Jak w temacie- alternatywa rynkowa dla Civic X - Type R IX w gazie! Będzie taniej! Co wy na to ? Też jakaś opcja...
                              Moja łódka Civic..
                              Mój "klekocik" Ceed..
                              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                              Coś na temat olejów..

                              Comment


                              • I rozpętała się burza o tym czy LPG jest dobry czy nie Wszystko zalezy. Od wielu rzeczy. Rodzaju auta, sposobu wykorzystania i eksploatacji czy w koncu jakosci samej instalki. I odwieczne pytanie - dlaczego nie ma fabrycznie aut na gaz Otoz zdarzaja sie - auta typu bifuel bywały robione fabrycznie (chociaz w wiekszosci na gaz ziemny a nie LPG)- i nawet nasza ukochana marka popełniła takiego Civica i to przez kolejne 3 generacje - 6, 7 i 8.
                                Na tym proponuje zamknąć ten OT. I pozostawić to w sumieniu każdego - co tankuje i do jakiego auta

                                Comment

                                Working...
                                X