Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Cvt jednak szysze w X niż manual, mnie się manual w X średnio podobał, tak jak Zacharowi. Obejrzałem jeszcze raz test i jednak nie jest obiektywny. Stwierdzenie Zachara, że auto jak auto, jeździ, powinien jeszcze dodać, że cztery koła i silnik, nie jest to sprawiedliwe wobec X bo to jednak kompakt, który ma najlepszy układ jezdny w klasie, także trochę z czapy te stwierdzenia. Jakby się celowo nie chciał wypowiadać jak auto jeździ bo jeszcze by trzeba pochwalić. Nie lubię testów Marek drives, ale on przynajmniej uczciwie przyznał, że X jeździ lepiej od Focusa. Trochę w tym teście Zachara śmierdzi niemiecką propagandą.
    Inna sprawa, że X nie sprawia korzystnego wrażenia przy pierwszym podejściu, pamietam, że po tym jak mu zrobiłem dokładne oględziny w Aso to mi się nawet nim jeździć nie chciało, tak go źle odebrałam. Pojechałem na jazdę testową trochę z nudów bo czekałem w Aso na serwis swojego auta. Po jeździe próbnej miałem wrażenia kompletnie odwrotnie, super układ kierowniczy, bardzo elastyczny silnik w trasie, bardzo, przyspieszenie 80-140 ekstra, stabilność na drodze super. Do tego wygodne siedzenia i dobre wyciszenie. To nie jest napewno auto z gatunku cztery koła i silnik.

    Comment


    • In meantime https://www.hondaengineroom.co.uk/20...ype-r-reviews/

      Comment


      • Część techniczna testu na autocentrum:

        Trochę ponarzekał (szczególnie na początku) i trochę pochwalił - ja odbieram to auto podobnie, także wg mnie rzetelny test.

        Comment


        • Powiem tak. Niech się Zachar przed następnymi testami lepiej wyśpi bo ewidentnie jakość tego testu odbiega od tego co zazwyczaj prezentuje. Jasne, że auto ma tam jakieś swoje wady\niedogodności i z niektórymi się zgadzam ale Zachar zaprezentował to tak, że wady jeszcze bardziej wyolbrzymił a zalety uznał za coś normalnego albo w ogóle o nich nie wspomniał. Już nie mówię o błędach merytorycznych jakie popełnił. Dziwnie się to oglądało. Na myśl mi przyszło podobieństwo z tym jak się kiedyś zdawało test praktyczny na prawko. Egzaminator od początku szukał pretekstu jak tu delikwenta umoczyć i Zachar był tu właśnie takim upierdliwym egzaminatorem.
          Last edited by diamento; 10-08-2017, 16:23.

          Comment


          • Ja z kolei chyba nie widziałem testu, w którym Zachar dobrze wypowiada się o Hondzie...ewidentnie ma na pieńku z tą marką.

            Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • Test w podobnym tonie jak z ctr-em tam w sumie też krytykował jego wygląd i też wyolbrzymial wszystkie wady, a nawet raz nie pochwalił za to jak to auto trzyma się w zakręcie i za genialny silnik, moim zdaniem przeczytał cały hejt jaki się na niego wylał po teście ctr-a i postanowił przykozaczyc i dalej pokazać jakie te Hondy teraz dziwaczne i przecenione, merytorycznie dno i test na zasadzie nabijania się z auta.

              Comment


              • Ja po tym jak wyglądał test CTRa to się zdziwiłem, że mu dali do testu Xgena. No cóż, nowego CTRa już chyba nie dostanie, co zresztą sam już wykrakał na końcu testu. Sam Joseph Goebbels byłby dumny z takiej propagandy niemieckiego przemysłu .
                Last edited by diamento; 10-08-2017, 16:33.

                Comment


                • Zamieszczone przez PJW Zobacz posta
                  Ja z kolei chyba nie widziałem testu, w którym Zachar dobrze wypowiada się o Hondzie...ewidentnie ma na pieńku z tą marką.
                  Nie przesadzajmy. Jak testował IX przed liftem w benzynie to był szczęśliwy :-)

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Cojakco Zobacz posta
                    Nie przesadzajmy. Jak testował IX przed liftem w benzynie to był szczęśliwy :-)
                    Bo to rodzinne auto, a on sportowych nie lubi ....

                    Comment


                    • Dokładnie wtedy chwalił, a przede wszystkim się nie czepiał i nie nabijał, ale jak dostał ctr-a jeszcze z rozwalona skrzynią to się zaczęło w zasadzie nabijanie i odradzanie Hond, także coś tam musiało może pomiędzy nim a jakimś dealerem zaiskrzyc

                      Comment


                      • Honda wprowadziła w tym roku na europejski rynek kolejną, dziesiątą już generację swojego popularnego modelu Civic. Auto od zawsze cieszyło się

                        To jest rzetelna recenzja: )

                        Comment


                        • Końcówka dobra
                          "Na koniec chciałem się do czegoś przyznać. Zanim odebrałem samochód do testu, z góry nie przypadł mi do gustu. Mały silnik, wygląd z początku również mnie nie przekonywał. I tu był mój błąd, za który chciałem przeprosić. Samochód daje naprawdę niesamowicie dużo pozytywnej energii podczas jazdy, a ze strony wizualnej, trzeba przekonać się do wyglądu, który jeszcze nie zdążył na dobrze zadomowić się w nudnym świecie Golfów i Astr."
                          Tak jak pisałem, Civic X zyskuje przy bliższym poznaniu.

                          Comment


                          • Tak to juz jest. Kilka cierpkich słów od Zachara i od razu wróg publiczny nr 1.
                            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                            Comment


                            • Apropos Zachara to czy ktoś z Was tak jak on ma problem z nisko umieszczonym kluczykiem, który przeszkadza. Ja jeszce nie odebrałem auta, a na jeździe testowej miałem wersję bezkluczykową i mam obawy jak to będzie w praktyce. Ponadto jak czytam opinię i oglądam testy to zaczynam mieć coraz więcej wątpliwości co do mojego wyboru. Czy zmiana z VIII na X to dobry wybór?
                              Last edited by lukazs; 11-08-2017, 06:30.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez lukazs Zobacz posta
                                Apropos Zachara to czy ktoś z Was tak jak on ma problem z nisko umieszczonym kluczykiem, który przeszkadza. Ja jeszce nie odebrałem auta, a na jeździe testowej miałem wersję bezkluczykową i mam obawy jak to będzie w praktyce. Ponadto jak czytam opinię i oglądam testy to zaczynam mieć coraz więcej wątpliwości co do mojego wyboru. Czy zmiana z VIII na X to dobry wybór?
                                Moim zdaniem - jeśli w czasie jazdy próbnej byłeś zadowolony i suma sumarum wybrałeś Hondę to w żaden sposób tej oceny nie powinna zmieniać recenzja śniadego youtubera ze wschodnim akcentem...

                                Comment

                                Working...
                                X