Marekwar cena wyjsciowa twojego sporta była 82 tys, teraz sport jest za 97.5, różnica 15 tys, gdzie ty widzisz 40????
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Przecież za te 75-76 tysięcy mozna czerwonego 1,0T spokojnie kupić w wersji comfort, która jest naprawde bogato wyposażona. Nie wiem ile kosztowały wcześniej civiki, bo mnie to auto kompletnie nie interesowało, ale jesli było ciut taniej to różnica bez problemu zwróci się w paliwie. Dla mnie 1,0T to zdecydowanie odpowiednik 1,8 pod wzgledem osiagow. Przez 90 procent typowych przyspieszeń zapewni lepsza dynamikę. Moze odstawać trochę wyłącznie w zakresie obrotow bliskich czerwonego pola. Jesli ktos jeździł 1,8 ciagle blisko limitera obrotow to faktycznie moze odczuć, że 1,0T jest ciut słabszy.
Na ceny civicu mozna patrzeć z rożnej perspektywy. Jednak jest to chyba najtańsze auto na rynku z aktywnym tempomatem. Pomijając nawet wersje S nie da sie kupic żadnego nowego auta z ACC za 75 tysięcy.
Natomiast przy okazji tego wpisu mam do Was pytanie. Czy gdzies jest dostępny cennik akcesoriów do X? Interesuje mnie szczególnie pakiet bagażowy i oświetlenia.
Comment
-
Zamieszczone przez Oli Zobacz postaJak dla mnie to zmiana na plus,tylko cena chciałbym 1.0T Comforta za 75kzł.
A 1.5T powinien być właśnie w wyposażenu Comfort tak za max 90k.
Nie każdy musi mieć nawalone elektroniki,szklane dachy i inne cuda dla mnie to zbędne rzeczy.
Wolałbym podstawowe wyposażenie z mocnym motorem w rozsądnej cenie i tego mi tu brakuje.
Może z czasem coś się poprawi i będzie taka opcja?Oby.
Mi się udało 5% wyrwać, więc jest to do zrobienia.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Dla przykładu Opel też wprowadził nowe turbodoładowanie silniki a cena Astry nie poszła aż tak w górę więc samo turbo nie tłumaczy tak wygórowanej ceny. Z tą różnicą między 1,8 a turbo to mogę coś napisać na przykładzie Astry - gdy wsiadam z Civica do Astry to czuję że jest lepiej i auto lżej przyspiesza ale aż tak dużej różnicy nie czuję, gdy wracam w drugą stronę z Astry do Civica to wtedy jest dramat i odczuwam to znacznie bardziej na niekorzyść Civica. Wydaje mi się po analizie cennika i wyposażenia że dla tańszych wersji Civica i słabszego silnika jest sporo atrakcyjniejszych alternatyw rynkowych w lepszej cenie z czterocylindrowym silnikiem. Czym droższa wersja tym paradoksalnie bardziej opłaca się kupić Civica bo rynek nie oferuje prawie nic w zamian.CIVIC IX 1,8/142KM
Comment
-
Zamieszczone przez krzyklo Zobacz postaNIe wiem czy już było, ale Android Auto działa... trzeb a tylko zainstalować ręcznie... sprawdzałem na szybko - działa telefon i google maps
Comment
-
Zamieszczone przez krzyklo Zobacz postaCzy gdzies jest dostępny cennik akcesoriów do X? Interesuje mnie szczególnie pakiet bagażowy i oświetlenia.
Oświetlenie kosztuje 3800 zł - czerwone do sport a niebieskie do innych
Nie znasz cen innych akcesoriów ?
Comment
-
Zamieszczone przez Krzysio Zobacz postaNatomiast przy okazji tego wpisu mam do Was pytanie. Czy gdzies jest dostępny cennik akcesoriów do X? Interesuje mnie szczególnie pakiet bagażowy i oświetlenia.
Comment
-
Zamieszczone przez Krzysio Zobacz postaDzięki. Cholernie drogo. Jakie na to mozna dostać rabaty? Przecież to kosztuje s produkcji moze 20 dolarow.
Nie znasz cen innych akcesoriów ?
Poza tym, nie trzeba brać pełnych pakietów. Można wybrać część elementów która nas interesuje. Z pakietu iluminacyjnego wybrałem sobie tylko podświetlenie konsoli oraz klamek i schowków. Chciałbym jednak to zobaczyć wcześniej, bo tanie nie jest, a nie wiadomo jak to w praktyce wygląda. Ktoś to widział już?
Comment
-
Zamieszczone przez Burton Zobacz postaMarekwar cena wyjsciowa twojego sporta była 82 tys, teraz sport jest za 97.5, różnica 15 tys, gdzie ty widzisz 40????
Moja cena 9 gen była z konfiguratora 2012 - 74 tysiące bez żadnego targowania. Był długi okres promocji i upust 8 tys. zł w podobnym okresie jak teraz - czyli tuż po wejściu nowej generacji na rynek.
Comment
-
Zamieszczone przez Oli Zobacz postaJeszcze co do osiągów to 1.5T robi 0-200 ok 30 sek, dla porównania Astra 1.6T 200ps 27 sek, MeganeGT 1.6 205ps ok 33sek.
A 1.8 w IXgen 40sek.
Seat Leon 1.4 TSI 150 z automatem DSG 0-200km/h w 34 sekundy- na Youtubie. Zweryfikuję jak dostanę za 4 miesiące. Oczywiście po dotarciu.Last edited by marekwar; 25-03-2017, 02:15.
Comment
Comment