Zamieszczone przez Daro31
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Witam !
To mój pierwszy post wiec witam wszystkich i dodam, że obecnie jeżdżę 8. nie trudno się domyśleć, że skoro tu zaglądam to myślę o 10 (1.5T Sport)
Dodaje swoje 3 grosze bo widziałem pytanie o światła LED, a tutaj jest trochę na ten temat https://www.edmunds.com/honda/civic/...eadlights.html (swoją dorga nie tylko o światłach).
Przy okazji mam pytanie o polecenia głosowe - czy w wersji EU/PL będą działać polecenia głosowe sterujące np. klimatyzacją (w wersji US widziałem że to jest) .
PS. Byłem, widziałem i jeździłem (za widoku)Polecam wszystkim wybrać się przejechać, a co do ogólnego wrażenia w porównaniu z 8 1.4 krótko mówiąc to o klasę wyżej w każdym elemencie ...
pozdrawiam
Rafał
Comment
-
Zamieszczone przez Kurian Zobacz postaPrzy okazji mam pytanie o polecenia głosowe - czy w wersji EU/PL będą działać polecenia głosowe sterujące np. klimatyzacją (w wersji US widziałem że to jest) .zdecydowanie szybciej i sprawniej jest siegnac reka do klawisza niz probowac rozmawiac z autem
Comment
-
Zamieszczone przez filipfm Zobacz postaMowisz o roku modelowym czy Xgen?
Nie jest potwierdzone info, ze w ogole bedzie kombi Xgen, a wrecz czasem dementowane.
Po drugie, jezeli mialby byc w lecie w salonach to musialby juz dawno byc zaprezentowany publicznie - zauwaz, ze CTR pojawi sie jesienia a wersja producyjna juz jest zaprezentowana, a prototyp jesienia.
Mialem okazje jezdzic dwoma Leonami - 1.6 TDI z manualem w wersji golas z wypozyczalni w Hiszpanii i 1.2 TSI DSG w jakiejs bardziej wypasionej wersji z ledami - tez z wypozyczalnoi jako zastepczak jak robilem auto po stłuczce. Wrazenia absolutnie nijakie z obu wersji. Auto Emocion chyba ktos zapomnial dodac w konfiguratorze. Z plusów - niskie spalanie TDI. TSI jak to TSI - jak jedziesz dynamicznie to pali powyzej 10. DSG teoretycznie fajne, ale ruszyc bez szarpniecia nie sposob, nie mowiac juz o tym, ze potrafi sie gubic i mieszac biegami przy predkosciach granicznych dla dwoch sasiednich biegow. Z plusow tez to, ze przy spokojnej jezdzie potrafi poprzez wrzucenie wysokiego biegu (typu 7b przy 40km/h) ograniczac spalanie, jednak potem reakcja na kickdown czesto dosc dluga.
Abstrahujac od designu zewnetrznego i tego czy wyglada sportowo czy nie (szczegolnie Cupra) to nie znioslbym na dluzsza mete tego nudnego i ponurego wnetrza.
W obu przypadkach z radoscia wsiadlem potem do swojego UFO. Jedyne co bylo zauwazalnie lepsze w Leonie to mozliwosc mocnego opuszczenia fotela kierowcy, czego ze wzgledu na bak w UFO zrobic sie nie da. Wiec jak dla mnie - mimo tego, ze tanszy i z wieksza mozliwoscia konfiguracji to jednak nie bylby brany pod uwage.
W mieście widzę dużą przewagę Leona nad moim Civikiem 1.8 IX gen - bardziej dynamiczny i cichszy - dużo większy moment obrotowy robi swoje.
Na autostradzie przy 140km Leon wydaje się cichszy mimo jazdy na oponach zimowych. Pozycja kierowcy wygodna i wrażenia z jazdy bardzo pozytywne.
Wnętrze wersji 2017 o wiele spokojniejsze niż w kabinie sci-fi mojego Civica.
Leon liftingowy w kolorze Red Desire i wersji kombi tylko 4.5m wygląda i jeździ na tyle dobrze, że go zamówiłem.
Ciekawe, że był przedostani na mojej liście wyboru. Ostatni był Golf z poetyką nadwozia lat 90-tych ubiegłego wieku.
Pierwsza była Mazda 3 - dyskwalifikacja z powodu koszmarnego hałasu przy 140 km . Drugi to Opel Astra Sport Tourer ale "komfortowe" siedzenia mnie szybko wyleczyły - za wąskie, źle mi się w nich siedziało - tu moja Honda jest najlepsza dla mnie (189cm).
Comment
-
Zamieszczone przez Daro31 Zobacz postaW automatach chyba w ogóle nie stosuje się auto stop(ACC)
Comment
-
Jechałem tylko FR TSI 1.4 125 na manualu a i tak byłem zaskoczony jak zwinny jest ten silnik. Przy 140 km już było czuć, że trzeba nieco dołożyć i dlatego zamówiłem 150KM plus DSG7.
DSG znam z jazdy na Superbie i jest bardzo OK.
Mieszkam w Łodzi - najbardziej zakorkowanym mieście świata i mimo niechęci dojrzałem do automatu. Ponadto tylko z automatem systemy bezpieczeństwa zatrzymują auto do zera - w manualu nie mają sensu.
Comment
-
Info o wycofaniu 1.8 TSI jest powtarzane w wielu materiałach prasowych VAGa mówiących o wprowadzeniu 1.5 TSI.
Natomiast z tych informacji wcale nie wynika, że będzie dziura między 1.5/150 KM i 2.0/300 KM. Należy się raczej spodziewać, że 2.0 TSI będzie także w słabszych wersjach niż obecnie, czyli ok. 200 KM.Last edited by libidinously; 23-03-2017, 21:27.
Comment
-
Zamieszczone przez libidinously Zobacz postaInfo o wycofaniu 1.8 TSI jest powtarzane w wielu materiałach prasowych VAGa mówiących o wprowadzeniu 1.5 TSI.
Natomiast z tych informacji wcale nie wynika, że będzie dziura między 1.5/150 KM i 2.0/300 KM. Należy się raczej spodziewać, że 2.0 TSI będzie także w słabszych wersjach jak obecnie, czyli ok. 200 KM.
Zostanie 1.0 115KM: 1.5 130+150KM; 2.0 od 200KM+
Comment
-
W mieście to się zgodzę, jeśli się jedzie na luzaka i przyspiesza z 2rpm lub nawet poniżej, to tsi rządzi, ale na autostradzie 1,4 125 civiciem objedziesz bez problemu, co innego 1,4 150 tego civic raczej nie przegoni.
Czyli jednak tyle usprawnień i poprawek 1,8, a wciąż zlopie olej i go wycofują.Last edited by katana; 23-03-2017, 21:36.
Comment
-
Czyli jednak tyle usprawnień i poprawek 1,8, a wciąż zlopie olej i go wycofują.
Ograniczenie palety silników w VAG do 1,0 , 1,5 i 2,0 wynika głownie ze względów oszczędnościowych.Last edited by Arpuc; 23-03-2017, 21:47.Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
Comment