Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    co innego 1,4 150 tego civic raczej nie przegoni.
    Też niekoniecznie. O ile w 0-100 km/h Leon jest lepszy, to już 0-160 już Civic w testach wychodził lepiej o jakąś sekundę. Oczywiście ciężko to przełożyć na jakąkolwiek przewagę dynamiki w jeździe codziennej ze względu na dużo węższy zakres obrotowy generujący odpowiednią moc w Civicu.

    Comment


    • może i tak, od 4rpm na 6, czyli od ok 155 licznikowych, naprawdę dawał radę i niby tylko 174nm, ale tak fajnie się zbierał tak gdzieś do 200, ale też kilka razy na autobhanie było 220
      Na pewno 1,5 w x będzie jeszcze lepiej jechał, chociaż nigdzie nie mogłem doczytać jaki ma cx, bo ix ma 0,27, stąd może ta lekkość przy większych prędkościach.
      Człowiek jednak przyzwyczaja się do dobrego, bo jeszcze praktycznie ctr9 na dotarciu, a już coś się w głowie tli żeby modowac, bo chciało by się trochę szybciej odjezdzac od tych 200 na autobhanie, ale tak to jest jak się w młodości wsciekalo na r1:-)

      Comment


      • W tym długim Artykule twierdzili, że poprawili Cx o kilka procent. Domyślam się jednak, że opory zostały w sumie te same, bo wzrosła powierzchnia czołowa.

        Comment


        • Zamieszczone przez Krzysio Zobacz posta
          Domyślam się jednak, że opory zostały w sumie te same, bo wzrosła powierzchnia czołowa.
          Auto jest trochę niższe i minimalnie tylko szersze, patrząc na przody powiedziałbym, że akurat powierzchnia czołowa miała szansę zmaleć w stosunku do 9tki
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • Trochę o nowej poliftowej Skodzie Octavia z silnikiem 1.0T: przyspieszenie 9,9s do setki (czyli szybciej od Civika 1.0T). Prędkość maks. 203km/h. Masa własna 1225kg. Maks. moment 200Nm przy 2000-3500 obr. Moc maks. 115KM przy 5000-5500 obr. Ceny Octavii 1.0T - najtańsza Active 73 tys. zł. Najdroższa Style 83 tys. zł.

            Comment


            • Dla tych co się zastanawiają czy Civic czy CH-R
              Proponuje komplet
              image.jpg

              Comment


              • Myślę, że akurat te dwa auta mają raczej dość skrajnie różna grupę kupujących mimo podobnych cen w niektórych wersjach
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • nawet nie ma co porównywać... CH-R-auto dla wystylizowanej kobietki na zakupy...

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                    Myślę, że akurat te dwa auta mają raczej dość skrajnie różna grupę kupujących mimo podobnych cen w niektórych wersjach
                    No przecież to był żarcik. CH-R budzi emocje formą, a studzi parametrami. Civic grzeje właściwościami jezdnymi, a ochładza ceną. Więc to prawie podobne wozy ;P
                    Natomiast zabawne było zobaczenie tak skrajnych wozów na jednej lawecie

                    Comment


                    • Aczkolwiek podobieństwo niektórych linii (światła itp.) jest spore
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                        Trochę o nowej poliftowej Skodzie Octavia z silnikiem 1.0T: przyspieszenie 9,9s do setki (czyli szybciej od Civika 1.0T). Prędkość maks. 203km/h. Masa własna 1225kg. Maks. moment 200Nm przy 2000-3500 obr. Moc maks. 115KM przy 5000-5500 obr. Ceny Octavii 1.0T - najtańsza Active 73 tys. zł. Najdroższa Style 83 tys. zł.

                        i zapewne obie mozna dowalic dodatkami o 50% ceny, a zeby bylo sensownie 10-20tys trzeba dolozyc. Chociaz jak komus nie przeszkadza wersja bazowa to moze sobie kupic dziadkowoz, chociaz slyszalem, ze działkowcy poszli teraz w Rapid, bo Octavia za duza i za droga sie zrobila

                        Comment


                        • Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                          i zapewne obie mozna dowalic dodatkami o 50% ceny, a zeby bylo sensownie 10-20tys trzeba dolozyc. Chociaz jak komus nie przeszkadza wersja bazowa to moze sobie kupic dziadkowoz, chociaz slyszalem, ze działkowcy poszli teraz w Rapid, bo Octavia za duza i za droga sie zrobila
                          No właśnie słowo klucz: można, można bo nie ma przymusu tak jak w Hondzie. Możesz sobie wziąć tylko automatyczną klimę, podgrzewane siedzenia i czujniki parkowania dostaniesz rabat 8% a na wyprzedaży może większy ;-) Jeśli nie potrzebujesz więcej wyposażenia, zapłacisz mniej. Wszystko zależy od priorytetów. I jeśli chcesz kupić full opcję wszędzie cena będzie podobna, jeśli nie wybór jest duży.

                          EDIT: Jeśli potrzebuje samochodu głównie na miasto to biednie wyposażony Golfy sprzed fl, 1.2 110KM manualna klima jest za 60K. Wszystko zależy od potrzeb. Nie bądźmy fanatykami :P
                          Last edited by Accord; 24-03-2017, 12:45.

                          Comment


                          • To pomimo wielkiej sympatii do hondy, wolałbym takiego golego golfa od jazz-a

                            Comment


                            • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                              To pomimo wielkiej sympatii do hondy, wolałbym takiego golego golfa od jazz-a
                              Jezeli Jazz bylby z 1.0T to mogloby wygladac inaczej bo jazz to naprawde fajne autko, ale jego ceny mozna uznac za skandaliczne.

                              Comment


                              • Ceny, silniki, jazda, wygląd, wszystko. W życiu nie kupił bym Jazza. Jedyna zaleta to pojemne na swoją klasę nadwozie.
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X