Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
    dochodzę do wniosku, że zdążyłem kupić jeszcze starą sprawdzoną konstrukcję, dzięki której, mam nadzieje będę jeździł długo, długo bez poważnych awarii.. i tutaj pojawia mi się uśmiech na twarzy
    ..i która jest tak naprawdę bardziej eco, bo prawdopodobnie dłużej będzie eksploatowana, będzie wymagała mniej napraw i części zamiennych, a więc później trafi na złom.
    Całe to eco = kup, wywal, kup następny. My zarabiamy, a Ty kliencie jesteś eco.

    Comment


    • Dla porównania przejechałem się Golfem 1.4 TSI 150 konnym. I co? Zauważalnie lepiej od mojego 1.8 nie jechał......Smuteczek.......ze strony VW rzecz jasna
      www.4kolkaszczescia.pl

      Comment


      • A czego się spodziewałeś? Oba mają IMO podobną masę w realu i moc. Różni je tylko charakterystyk silnika. Chcesz więcej przejedz się GTI, Cupra lub Type R

        Comment


        • Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
          Dla porównania przejechałem się Golfem 1.4 TSI 150 konnym. I co? Zauważalnie lepiej od mojego 1.8 nie jechał......Smuteczek.......ze strony VW rzecz jasna
          Chyba żartujesz...Ja w takim razie miałem zupełnie inne doznania. Nasze 1.8 przy 150-konnym 1.4 TSI to okropny muł, w dodatku bardzo głośny, jeśli chcemy próbować mierzyć się z TSI jak równy z równym. Zupełnie inne odczuwanie prędkości, w Golfie lekko musnąłem gaz i tam, gdzie w Civicu miałbym 20 km/h w Golfie miałem 60...Przyjemnie jest pojeździć trochę momentem obrotowym, nie katując przy tym uszu żony ("czemu to tak wyje?" ) i dziecka.
          Wiadomo, że TSI rozsypie się po gwarancji, a 1.8 będzie jeździł i jeździł, ale z drugiej strony czy tylko o to chodzi w motoryzacji? Kręcenie do odcinki jest fajne, ale tylko do momentu, kiedy nie spróbuje się silnika z turbo...

          Comment


          • a tą wersją 1.8 TSI 180 KM, co jest przykładowo dostępny w Leonie ktoś z Was jeździł? jak ten silnik ma się do 1.4 150KM?

            Comment


            • Dla jednych wyje, a dla innych ma sportowy gang, który można słuchać bez końca, jeszcze jedno, mój 1,8 dopiero po około 15-20 k km zaczął fajnie jeździć, golfem nie jeździłem, ale astra k 1,4 150, na dole rzeczywiście dawał frajdę, ale powyżej 4, 4,5 to stary poczciwy 1,8 miał więcej pary

              Comment


              • Zamieszczone przez Daro31 Zobacz posta
                a tą wersją 1.8 TSI 180 KM, co jest przykładowo dostępny w Leonie ktoś z Was jeździł? jak ten silnik ma się do 1.4 150KM?
                Jest mega różnica. 1.8TSI to namiastka GTI. Jedzie dużo lepiej niż 1.4TSI jak i... 1.5T w Civicu. Do tego Leon jest o ponad 100kg lżejszy, co czyni cuda. I ma adaptywne zawieszenie w opcji. Jak warm hatch dzisiaj dla mnie to Leon FR 1.8TSI z adaptywnym zawiasem, soft na 230KM i wymiata.
                ............................C I V I C
                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                . .
                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                Comment


                • A tu poniżej informacja jak Polacy BMW montowali
                  Dwóch pracowników fabryki BMW w Monachium sparaliżowało produkcję i spowodowało ogromne straty. Mężczyźni z Polski poczuli się źle po spożyciu alkoholu i dopalaczy.
                  CIVIC IX 1,8/142KM

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                    Jest mega różnica. 1.8TSI to namiastka GTI. Jedzie dużo lepiej niż 1.4TSI jak i... 1.5T w Civicu. Do tego Leon jest o ponad 100kg lżejszy, co czyni cuda. I ma adaptywne zawieszenie w opcji. Jak warm hatch dzisiaj dla mnie to Leon FR 1.8TSI z adaptywnym zawiasem, soft na 230KM i wymiata.
                    a po skonfigurowaniu takiego 1.8 TSI Leona w wersji porównywalnej do 1.5T Civic wychodzi mi ok. 115 tysięcy - nawet po odjęciu 8% rabatu (o takim poziomie rabatu ludziki tutaj wspominają w Seacie) wychodzi ok. 106 tysięcy... Także poziom Sport Plusa... To ja jednak chyba wolę nowego Civica...

                    Comment


                    • Jeśli mowa o Leonie,to właśnie kumpel z firmy odebrał w lutym 1.8TSI 180ps FR zapłacił 85000zł.
                      Cennikowo bodajźe stał za 95.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
                        Jeśli mowa o Leonie,to właśnie kumpel z firmy odebrał w lutym 1.8TSI 180ps FR zapłacił 85000zł.
                        Cennikowo bodajźe stał za 95.
                        z wyprzedaży rocznika zgodzę się - ja posiłkuję się aktualnym cennikiem ze strony Seata...
                        No i zapewne bez opcji dodatkowych - dodałem, aby zrównać z wyposażeniem Sport Plus 1.5

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Oli Zobacz posta
                          Domyślnie
                          Jeśli mowa o Leonie,to właśnie kumpel z firmy odebrał w lutym 1.8TSI 180ps FR zapłacił 85000zł.
                          Cennikowo bodajźe stał za 95.
                          I to jest właśnie ten przykład który mówi o tym, że Civic X jest za drogi... smutne.. Tylko nie piszcie już, że jest inne wyposażenie, ze ma dużo systemów bezpieczeństwa itp.. bo niestety to co jest, przynajmniej dla mnie, najważniejsze czyli silnik 1,0 w cenie 85-87tys. to jakaś paranoja. Honda nawet za ubiegły rocznik nie da pewnie dużego rabatu.. obniży cenę w 2018r. ze 2-3tys za rocznik 17'...
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                            Dla porównania przejechałem się Golfem 1.4 TSI 150 konnym. I co? Zauważalnie lepiej od mojego 1.8 nie jechał......Smuteczek.......ze strony VW rzecz jasna
                            Nie wierzę. Jechałem rapidem 1,2 90KM i wcale nie czułem się na dole gorzej nić w civicu. Skoro 1,2 daje radę to co dopiero 1,4 150KM? Bądźmy obiektywni i nie porównujmy jednostek turbo ze 150KM z 1.8 wolnossącym bo to jest śmieszne.
                            Civic 1.5T

                            Varadero

                            Comment


                            • 1.2 daje radę, ale w mniejszym i lżejszym Rapidzie. Wszak to tylko nadmuchana nieco Fabia. Zresztą i tam czuć zadyszkę na autostradzie. Czego oczekiwałem po tym TSI w Golfie? Trochę bardziej odczuwalnego powera. Zabrakło go jednak. Fakt,obroty były niższe niż w 1.8, niemniej jednak w dynamice przepaści nie było.
                              Zaryzykuję..... Śmiem teiewrdzić (bez test drive) że ten 1.0 z Civica to tskie coś pomiędzy 1.4 a 1.8 z IXgena. Dopiero 1.5 jest naprawdę dynamiczne i da zauważalną różnicę tym, co do tej pory jeździli VIII lub IX cywilną. Niemniej jednak mogę się mylić......
                              www.4kolkaszczescia.pl

                              Comment


                              • Po pierwsze ten 1.4TSI/150 ma zwykle 170 kucy na hamowni (1.8TSI miewają pod 200 stąd jadą jak jadą - koledze z hamowni przed chipem wyszlo 194KM, po 231). Do tego Leon jest lżejszy, tak od 9th jak i tym bardziej 10th Civic. I też nieźle jezdzi. Także stare 8/9gen 1.8 to zapomnijmy do 1.4TSI/150, to jest bardziej porownywalny silnik do 1.5T/182 w Civicu dynamiką (też z uwagi na handicap nadwagi Hondy). No powiedzmy, że Civicowe 1.5T jest gdzies pomiędzy Leonowym 1.4TSI/150 a 1.8TSI/180. Przy czym subiektywnie 1.8TSI ma dużo więcej ciągu, pojemność do wagi auta robi swoje nawet w turbo.
                                Last edited by Alix; 22-03-2017, 12:08.
                                ............................C I V I C
                                .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                                . .
                                Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                                Comment

                                Working...
                                X