Szanowny kolego Konziu, zapoznaj się z regulaminem i przedstaw się w dziale powitań, bo w tej chwili łamiesz pkt.2.
Co do olejów to wybrałeś bardzo dobre pozycje z górnej póki, które to mają właściwości zarówno ochronne jak i ekologiczne-paliwo-oszczędne. Osobiście latam na LM 0W30 od 3 sezonów i chwalę go sobie, jedyna wada to cena.. W tym roku zastanawiałem się właśnie co wlać po raz kolejny czy właśnie ten Ravenol czy LM, ale ponieważ na LM silnik pracuje jak ta lala zdecydowałem, że nie będę kombinował i zostaję przy LM. Ravenol jest sporo tańszy, nie wiem czym to jest podyktowane gdyż również ma dobre parametry i bazę, chodź LM jest, delikatnie, bardziej "lejący" przy tym samym HTHS, ale za to ma większą lotność - parametr noack.
Co do olejów to wybrałeś bardzo dobre pozycje z górnej póki, które to mają właściwości zarówno ochronne jak i ekologiczne-paliwo-oszczędne. Osobiście latam na LM 0W30 od 3 sezonów i chwalę go sobie, jedyna wada to cena.. W tym roku zastanawiałem się właśnie co wlać po raz kolejny czy właśnie ten Ravenol czy LM, ale ponieważ na LM silnik pracuje jak ta lala zdecydowałem, że nie będę kombinował i zostaję przy LM. Ravenol jest sporo tańszy, nie wiem czym to jest podyktowane gdyż również ma dobre parametry i bazę, chodź LM jest, delikatnie, bardziej "lejący" przy tym samym HTHS, ale za to ma większą lotność - parametr noack.
Comment