Zalałem Millersa na pierwszą wymianę po kupnie Civika... W ASO lali rzadko spotykaną odmianę Shella Helix AM-L po 200zł za 4L.
Po kupnie auta przejechałem jeszcze ze 2.000km na Helixie i zrobiłem założenie, że na pierwszą wymianę będzie Millers.
Marka znana mi od jakiś 5-6 lat i wiedziałem, że lipy nie będzie.
Z gamy Milersa z 5w30 najbardziej mi podpasował właśnie EE ECO. Cena akceptowalna (jak na Millersa, nie dam za olej 300zł), odmiana z NANO ledwie
10 czy 15zł droższa od "zwykłej" więc kupiłem i zalałem...
Oczywiście żadnej różnicy między Millersem a tym co wcześniej zalewało ASO czyli Helix AM-L nie odczułem.
W zimie jeszcze nie jeździłem Civikiem, może przy -10 czy -20 stopniach byłaby jakaś przewaga przy zimnym silniku
tego ECO z NANO z racji mniejszego tarcia.
Teraz właśnie z okazji zbliżającej się wymiany rozważam czy nie zalać właśnie czegoś tańszego a wcale nie gorszego.
Millers jest pozycjonowany jako marka premium więc i cena jest premium.
Szkoda, że Millers jest tylko w bańkach 5L, silnik mi nie podjada oleju więc ponad litr zostaje w bańce.
Nie jestem mego fanem Millersa. W poprzednim aucie (Accord) testowałem różne oleje - Motula XCESS 5w40, Millersy Trident i XF 5w40 i 5w50, był
też FUCH TITAN 5W50. I zgadnijcie co... Żadnej różnicy w pracy silnika nie wyłapałem
Po kupnie auta przejechałem jeszcze ze 2.000km na Helixie i zrobiłem założenie, że na pierwszą wymianę będzie Millers.
Marka znana mi od jakiś 5-6 lat i wiedziałem, że lipy nie będzie.
Z gamy Milersa z 5w30 najbardziej mi podpasował właśnie EE ECO. Cena akceptowalna (jak na Millersa, nie dam za olej 300zł), odmiana z NANO ledwie
10 czy 15zł droższa od "zwykłej" więc kupiłem i zalałem...
Oczywiście żadnej różnicy między Millersem a tym co wcześniej zalewało ASO czyli Helix AM-L nie odczułem.
W zimie jeszcze nie jeździłem Civikiem, może przy -10 czy -20 stopniach byłaby jakaś przewaga przy zimnym silniku
tego ECO z NANO z racji mniejszego tarcia.
Teraz właśnie z okazji zbliżającej się wymiany rozważam czy nie zalać właśnie czegoś tańszego a wcale nie gorszego.
Millers jest pozycjonowany jako marka premium więc i cena jest premium.
Szkoda, że Millers jest tylko w bańkach 5L, silnik mi nie podjada oleju więc ponad litr zostaje w bańce.
Nie jestem mego fanem Millersa. W poprzednim aucie (Accord) testowałem różne oleje - Motula XCESS 5w40, Millersy Trident i XF 5w40 i 5w50, był
też FUCH TITAN 5W50. I zgadnijcie co... Żadnej różnicy w pracy silnika nie wyłapałem

Comment