Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Opony i Felgi do Civic 8gen - Kompendium

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Pirelli w fajnej cenie widzę są. Patrzyłeś na Uniroyal Rainsport 3? Ja chyba takie będę kupował teraz.

    Comment


    • Zamieszczone przez kamillm Zobacz posta
      Pirelli w fajnej cenie widzę są. Patrzyłeś na Uniroyal Rainsport 3? Ja chyba takie będę kupował teraz.
      Nigdy nie używałem opon tej firmy, widzę, że są obecnie 14 zł tańsze od tych Pirelli więc chyba jednak zostanę przy swoim wyborze.

      Comment


      • Zamieszczone przez borewicz Zobacz posta
        obecnie 14 zł tańsze


        Jeszcze tańsze

        Comment


        • Letnie fele i opony

          Witam. Jestem świeżym posiadaczem Honda Civic 1.8 2k6 rocznik.
          Chciałbym kupić do niej dobre fele i opony, znalazłem te tylko nie wiem czy ET nie jest za duże, szczerze mówiąc jestem Świeżakiem w tych sprawach, dlatego proszę o pomoc czy te fele będą dobrze się sprawować w tym aucie.
          Fele: https://www.oponeo.pl/felga-aluminio...50-00#16110243
          Opony: https://www.oponeo.pl/dane-opony/goo...w-fp#198361446

          @Edit: Aktualnie mam stalowe na ET 55, więc idąc tropem, 50 będzie delikatnie bardziej wysunięta jeżeli dobrze rozumiem.

          pierwszy wpis nie w tym miejscu, czemu nie czytasz całości treści dostaniesz tam odpowiedź.
          Last edited by rambo7; 02-07-2018, 08:01. Powód: Regulamin pkt 2, 3.

          Comment


          • Jeśli chodzi o ET to osobiście brałbym nie większe niż 40.
            FK2 R18A2 Crystal Black Pearl NH-731P by-Faraam

            Comment


            • Zamieszczone przez Hidden Zobacz posta
              50 będzie delikatnie bardziej wysunięta
              O całe 5mm więc różnica całkowicie niezauważalna gołym okiem.

              Seryjna felga ma ET55 a "luzu" w nadkolu jest na dobre 15mm.
              Moje MB2: 5D MB2 - Stanced Civic VTi-S Style
              Moje FK2: 5D FK2 GP Executive

              Comment


              • Kupilem do Fn2 OEM'y: średnica 18 cali, szerokość 7,5J, rozstaw śrub 5 x 114,3mm, ET 55.

                Na to założony został Uniroyal Rainsport 3 nowy, niestety autko przy wyższych predkościach pow. 150km/h lekko drga (wczesniej mial OEM17 na wielosezonowych Noklanach) i mam wrażenie, że było dużo lepiej. Co może być przycyzną ?

                Comment


                • A wyważałeś koła? Ewentualnie czy nie odpadły ciężarki wyważające?
                  Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                  Comment


                  • Tak, nie odpadly. Natomiast myślę że były malowane a to chyba może też mieć wpływ ?

                    Comment


                    • Jak malowanie przed wyważeniem to nie ma wpływu.
                      Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

                      Comment


                      • No to jakie mogą być inne przyczy ?

                        Comment


                        • Zamieszczone przez sensi Zobacz posta
                          autko przy wyższych predkościach pow. 150km/h lekko drga
                          pisz precyzyjnie, auto drga? czy kierownica drga? Bo przyczyny drgania auta są zupełnie inne niż drgania samej kierownicy.
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • Mea clulpa, oczywiscie chodzilo mi o dragania na kiewerwonicy i auto jest jakby mniej stabilne niz na 17.

                            Comment


                            • A ja kupiłem Hankę na letnich oponach 225/35/19 (na zimę mam koła 17"), i cały czas biję się z myślami, czy zmienić na 17", czy zostawić... Dziennie jeżdżę ok. 70 km autostradą, ale nawet te 1,5 km po osiedlowej dziurawej drodze strasznie mnie wkurza... Zwłaszcza, że na przyszły sezon trzeba by je wymienić, a tanie nie są. No i chciałbym kupić koło dojazdowe 16" i nie wiem, czy to nie za duża różnica.

                              Comment


                              • tu się musisz zastanowić, bo nie może się zdarzyć tak że założysz 16" i 17" bo sie odezwą komunikaty ABS "Check System" itd, koła muszą mieć taki sam rozmiar. Najlepiej mieć ten sam standard rozmiaru jeśli chcesz mieć koło zapasowe, co moim zdaniem jest zbędne.
                                Zapas 16" a zestaw 17" - nie, to nie dobrze.
                                Musisz zatem kupić 2 zapasy 16" i 17" i wymieniać je w zależności na jakim rozmiarze jedziesz. Lub jak mówię olać zapas, i kupić "zestaw ratunkowy" dojazdowy.
                                Kierownik Działu Diesla

                                Comment

                                Working...
                                X