Bardzo dziękuję za odpowiedz cholernie wyczerpującą aż powiedziałbym do szpiku kości. Wybaczcie ale jak widzę na rynku oleje które spełniają jednocześnie wymagania ACEA C3&A3&B4 i zmieniające się klasyfikacje wymagania i podział parametru ACEA... to sprowadza mój pogląd i rozumowanie do ślepej uliczki stad moje infantylne lecz logiczne pytania bo jak każdy z nas wie lepiej się pytać niz zarznąć tak idealne slniki i niepowtarzalne Hondy
ps jeszcze raz dziękuje za odpowiedz ale teraz po zmianie samochodu na Hondę tego typu wiem podświadomie ze coś jest nie tak z olejami które po uśpieniu swojego sumienia bezwiednie kupujemy i lejemy do swoich ukochanych silników z pewnością myśląc ze to nasz najlepszy wybór- Sam już zmieniam dwa razy po 10tys olej AGIP i-Sint MS 5W-30 ACEA A3/B4-04, ACEA C3, API SM/CF, MB 229.51, BMW LL-04, VW 502 00 + 505 00, GM DEXOS™ 2. Wynik żadnych ubytków niepokojących reakcji od zmiany do zmiany i problemow.
ps jeszcze raz dziękuje za odpowiedz ale teraz po zmianie samochodu na Hondę tego typu wiem podświadomie ze coś jest nie tak z olejami które po uśpieniu swojego sumienia bezwiednie kupujemy i lejemy do swoich ukochanych silników z pewnością myśląc ze to nasz najlepszy wybór- Sam już zmieniam dwa razy po 10tys olej AGIP i-Sint MS 5W-30 ACEA A3/B4-04, ACEA C3, API SM/CF, MB 229.51, BMW LL-04, VW 502 00 + 505 00, GM DEXOS™ 2. Wynik żadnych ubytków niepokojących reakcji od zmiany do zmiany i problemow.
Comment