Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja luzu zaworowego Civic IX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Wiecie może czy są jakieś różnice między przed a po liftem, jeśli chodzi o uszczelkę pokrywy zaworów? Uszczelka jest jednoczęściowa czy posiada jakieś o-ringi na świece czy coś w tym stylu?

    Comment


    • #92
      Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
      Osobiście silikonu unikam.Jak już chcesz tym lepić,to ogranicz warstwę do minimum,nie rozsmarowuj.
      A czego używasz?

      Comment


      • #93
        No właśnie - czego konkretnie użyć do uszczelniania - może nazwa konkretnego środka?
        Mam jeszcze prośbę o linka do tego sławnego filmu na YouTube o regulacji zaworów w Accordzie, znalazłem kilka ale moim zdaniem do bani (na jednym sapiący gość opowiada o swoim problemie z kręgosłupem )

        Comment


        • #94
          Ja używam od lat uszczelniacza fabrycznego Suzuki ,możesz to nabyć w serwisie .
          Odpowiednik to three bond 1215,jest w kolorze szarym i nie jest na bazie silikonu.
          Nr Suzuki to 99000-31110-000
          Są zamienniki np.

          Comment


          • #95
            Dziękuję za radę - właśnie kupiłem

            Comment


            • #96
              regulacja luzu zaworów Honda Accord np.

              Comment


              • #97
                Dzięki wielkie, w międzyczasie znalazłem w zasadzie taki sam film, ale chyba bardziej szczegółowy (momenty dokręcania, punkty nakładania uszczelnienia itp.).

                Comment


                • #98
                  Zamieszczone przez rob1_s Zobacz posta
                  W IX gen nie musisz kręcić przez nadkole. Od góry jest dobry dostęp. Klucz, z tego co pamiętam to chyba 19.
                  Nie trzeba w ogóle kręcić przez nadkole ani od góry, wystarczy podnieść przód z jednej strony, wrzucić 4-ty bieg (5 i 6 nie wchodzą na postoju) i kręcić kołem.

                  Zamieszczone przez MakuKRK Zobacz posta
                  Wiecie może czy są jakieś różnice między przed a po liftem, jeśli chodzi o uszczelkę pokrywy zaworów? Uszczelka jest jednoczęściowa czy posiada jakieś o-ringi na świece czy coś w tym stylu?
                  Nie ma różnic, uszczelka jest jednoczęściowa. Da się ją zdjąć bez szkody i użyć ponownie.

                  Zamieszczone przez bonito Zobacz posta
                  No właśnie - czego konkretnie użyć do uszczelniania - może nazwa konkretnego środka?
                  Hondabond HT


                  Więcej informacji o całym procesie:
                  https://www.civicforum.pl/showthread...730#post394730
                  Last edited by Lukas; 17-07-2018, 11:05.

                  Comment


                  • #99
                    Muszę się pochwalić i jednocześnie podziękować kolegom z forum - dzisiaj samodzielnie zrobiłem regulację zaworów. Całość trwała (razem z wymianą świec) jakieś 3-4 godziny, ale robiłem po raz pierwszy, czyli wolniej. Wszystko poszło OK, zawory przeważnie nie miały właściwych parametrów. Muszę pochwalić fajny przyrząd do regulacji (połączenie klucza ze śrubokrętem), który mocno upraszcza operowanie śrubami. Sama regulacja bardzo żmudna - mam poważne wątpliwości, czy w serwisach robią to porządnie (a nawet czy w ogóle to robią). Teraz mam przynajmniej spokój na następne 100 tys.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez bonito Zobacz posta
                      Muszę pochwalić fajny przyrząd do regulacji (połączenie klucza ze śrubokrętem), który mocno upraszcza operowanie śrubami.
                      Taki?

                      Comment


                      • Trochę prostszy , ale daje radę, nawet przy zaworach dolotowych (mieści się na styk):

                        klucz.jpg

                        Comment


                        • Ja przy wymianie oleju przy 100kkm zleciłem swojemu mechanikowi taka regulacje, ponieważ tak mówi książka serwisowa. Okazało się, że praktycznie nie było czego regulowac. Pokrywa zaworów skręcona na oryginalnej uszczelce, była ok, więc po co wymieniać. Auto teraz ma około 150kkm i wszystko ok

                          Comment


                          • Panowie te wartości luzów podane na pierwszych stronach są wiarygodne ? starej daty mechanik będzie mi w hance regulował bo raczej serwisowi nie zaufam. damy radę chyba.Mechanik zawita do mnie do garażu uszczelkę już mam przebieg prawie 100 000 komp już pokazuje że wkrótce regulacja. Gazu brak.

                            przy odkręcaniu pokrywy zaworów jakaś kolejność wymagana ?

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Bartek___123 Zobacz posta
                              Panowie te wartości luzów podane na pierwszych stronach są wiarygodne ? starej daty mechanik będzie mi w hance regulował bo raczej serwisowi nie zaufam. damy radę chyba.Mechanik zawita do mnie do garażu uszczelkę już mam przebieg prawie 100 000 komp już pokazuje że wkrótce regulacja. Gazu brak.

                              przy odkręcaniu pokrywy zaworów jakaś kolejność wymagana ?
                              Demontaz pokrywy zaworow w silniku R-seria.pdf Montaz pokrywy zaworow w silniku R-seria.pdf Regulacja zaworow w silniku R-seria.pdf .

                              Comment


                              • Bardzo dziękuję rozumiem że w 1.8 2013 9 gen tak samo

                                Comment

                                Working...
                                X