Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Działanie Systemu Honda Connect (+)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zezloscilem się i już. W żadnym aucie nie miałem problemów z systemem. Pojawił się android pojawiły się problemy. Gdyby jeszcze miał swoje możliwości to można by było jakoś z tym żyć czekając na poprawę. A tutaj jest tak jak piszesz. Zupełnie bez sensu. Będę reklamować do skutku. Zobaczymy.

    Comment


    • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
      Jest DAB bez dopłaty (no w PL jeszcze nie działa, ale w reszcie EU to jest coś)
      A dlaczego nie działa? DAB+ działa bez problemu. Gdyby nie to, na antenie-płetwie ciężko byłoby słuchać radia, przynajmniej w dużych miastach.
      był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
      jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
      sigpic
      http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic

      Comment


      • Widzieli?



        a tutaj sposób

        20151005_.jpg

        Okazuje się, że w menu diagnostycznym można wiele rzeczy ustawić.

        https://dl.dropboxusercontent.com/u/...cret-menu_.jpg
        Załączone pliki
        Last edited by pawcio-203; 15-03-2016, 08:54.
        Civic 1.5T

        Varadero

        Comment


        • Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz posta
          Gdzie się takie rzeczy zgłasza? Mają jakąś główną siedzibę w PL? Złóżmy jakąś zbiorową reklamację na ten sprzęt i może wtedy pójdą po rozum do głowy i zrobią aktualizację. Jak mają z tym problem to chińczycy są doposażeni i takiego andka mają w malutkim paluszku u nogi.

          Comment


          • Widzieliśmy dawno temu

            Comment


            • Rozmawiałem z jednym serwisantem z ASO Hondy, który powiedział, że rzeczywiście connect jest niefunkcjonalny i nie warty tej kasy, polecił parrot'a, którego już instalowali w CRV bodajże i jest super. Na pytanie co zrobić z tym ustrojstwem odpowiedział aby pisać do hondy polska jak najwięcej maili i opisywać problemy o niefunkcjonalności… itp… Oni podobno zgłaszają, ale nic to nie daje. Ze sprzedażą tego czegoś też będzie problem. Więc panowie piszmy i trujmy im dupy!
              Civic 1.5T

              Varadero

              Comment


              • Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz posta
                Rozmawiałem z jednym serwisantem z ASO Hondy, który powiedział, że rzeczywiście connect jest niefunkcjonalny i nie warty tej kasy, polecił parrot'a, którego już instalowali w CRV bodajże i jest super. Na pytanie co zrobić z tym ustrojstwem odpowiedział aby pisać do hondy polska jak najwięcej maili i opisywać problemy o niefunkcjonalności… itp… Oni podobno zgłaszają, ale nic to nie daje. Ze sprzedażą tego czegoś też będzie problem. Więc panowie piszmy i trujmy im dupy!
                Ja pisałem i piszę a odpowiedz jest :

                "Szanowny Panie,
                Dziękujemy za kontakt z Hondą.

                W celu sprawdzenia nieprawidłowości związanych z systemem Honda Connect, prosimy o wsześniejszy kontakt z dealerem Hondy w celu sprawdzenia błędu. W razie wątpliwości dealer powinien skontaktować się z Centralą w celu zgłoszenia problemu.

                System będzie stale aktualizowany tak aby mieć większy dostęp do aplikacji oraz kompatybilności.

                Kontakt do najbliższego dealera znajdzie Pan na naszej stronie:

                Szukasz najbliższego salonu Hondy? Sprawdź tutaj korzystając z naszej wyszukiwarki i znajdź swój najbliższy salon sprzedaży.


                Z wyrazami szacunku,

                Patrycja Błaszczyk

                _____________________

                HONDA

                The Power of Dreams

                European Customer Service "


                Treść maila i tyle popieram że trzeba pisać!!

                Kontakt z centralą w Europie


                Hello,

                Thank you for your email.

                Please note, this email address is a technical support contact for the Honda Newsroom website. As such, we only handle the technical aspects of the media site, and not questions regarding Honda vehicles themselves.

                We have forwarded your question to [email protected] for response.

                Thank you for following up directly with them and for your interest in Honda.


                Czyli podobnie
                Last edited by markow71; 15-03-2016, 12:28. Powód: złączenie postów

                Comment


                • Kupiłem Civica w salonie w dniu 01.03.2016 r. Sport z nawigacją, system connect i jeszcze parę innych. Zrobiłem jak na razie około 600 kilometrów. Dziś przestała poprawnie działać kamera cofania. Tzn działa ale nie całkiem, bo na ekranie nie pojawiają się linie oznaczające odległości. Auto w sumie fajne, lecz za szybko coś się zaczyna dziać.

                  Comment


                  • Orkan, podjedź do ASO na aktualizację, podobno rozwiązuje problem. Ja taki miałem i zniknął sam z siebie, ale mimo wszystko zrobię aktualizację w następnym tygodniu przy okazji przeglądu.

                    Comment


                    • Może to walka z wiatrakami, ale wysłałem info do automapy i yanosika aby jakoś dogadali się z hondą o dołożeniu ich aplikacji do honda app center. Z automapy dostałem wiadomość, że przekażą to odpowiednim ludziom… Nie wiem co jeszcze robić…
                      Civic 1.5T

                      Varadero

                      Comment


                      • Ja właśnie wyjeżdżam po odbiór samochodu po aktualizacji. Niestety na serwisie stały 2 hondy z nowym softem i problemami z prawidłowym działaniem connecta. Dopytałem wśród moich znajomych i podobna sytuacja na 3 hondy 2 mówi ze coś się tam czasami zawiesi ale nie reklamowali tego.

                        Comment


                        • I to jest właśnie podstawowy problem.....jeśli nie reklamują to dla producenta wszystko jest OK, i pisanie, że nie jest ma się nijak ....jeśli ktoś nie korzysta i nie widzi, że jest źle to jak "oni"mają to rozwiązać -
                          Ja napisałem po raz kolejny i będę to robił przynajmniej raz w tygodniu może coś osiągnę jeśli nie dla siebie to dla innych

                          Comment


                          • Odebrałem i na razie brak złych sygnałów byle tak dalej. W funkcjonalności nic się nie poprawiło poza tym że BT się wolniej łączy z telefonem. A Mirrorlink przynajmniej prawdę pisze że telefon niekompatybilny. Za to telefon pisze że połączony i bądź tu mądry.

                            Comment


                            • Witajcie. U mnie po pierwszym serwisie, connect przestał się wieszać. Od paru dni znowu powraca problem... do tego wiesza się USB i wyskakuje błąd o niezarejestrowanym urządzeniu. Wtedy musze wyciągać i wkładać dysk USB. Zaczyna mnie powoli to irytować. Czeka mnie ponownie serwis póki jest na gwarancji.

                              Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

                              Comment


                              • U mnie w ciągu dwóch tygodni póki co prawidłowo działa cały connect / kamera / usb.
                                Nie zauważyłem żadnych problemów, zaktualizowałem sam jedynie mapy przez garmin express.

                                Comment

                                Working...
                                X