Zezloscilem się i już. W żadnym aucie nie miałem problemów z systemem. Pojawił się android pojawiły się problemy. Gdyby jeszcze miał swoje możliwości to można by było jakoś z tym żyć czekając na poprawę. A tutaj jest tak jak piszesz. Zupełnie bez sensu. Będę reklamować do skutku. Zobaczymy.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Działanie Systemu Honda Connect (+)
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaJest DAB bez dopłaty (no w PL jeszcze nie działa, ale w reszcie EU to jest coś)był: Accord CL7 2004 Royal Ruby Red Pearl
jest: Civic FK2 Sport 2015 Brilliant Sporty Blue Metallic
sigpic
http://www.civicforum.pl/showthread....y-Blue-Metalic
Comment
-
Widzieli?
a tutaj sposób
20151005_.jpg
Okazuje się, że w menu diagnostycznym można wiele rzeczy ustawić.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...cret-menu_.jpgZałączone plikiLast edited by pawcio-203; 15-03-2016, 08:54.
Comment
-
Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz postaGdzie się takie rzeczy zgłasza? Mają jakąś główną siedzibę w PL? Złóżmy jakąś zbiorową reklamację na ten sprzęt i może wtedy pójdą po rozum do głowy i zrobią aktualizację. Jak mają z tym problem to chińczycy są doposażeni i takiego andka mają w malutkim paluszku u nogi.
Comment
-
Rozmawiałem z jednym serwisantem z ASO Hondy, który powiedział, że rzeczywiście connect jest niefunkcjonalny i nie warty tej kasy, polecił parrot'a, którego już instalowali w CRV bodajże i jest super. Na pytanie co zrobić z tym ustrojstwem odpowiedział aby pisać do hondy polska jak najwięcej maili i opisywać problemy o niefunkcjonalności… itp… Oni podobno zgłaszają, ale nic to nie daje. Ze sprzedażą tego czegoś też będzie problem. Więc panowie piszmy i trujmy im dupy!
Comment
-
Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz postaRozmawiałem z jednym serwisantem z ASO Hondy, który powiedział, że rzeczywiście connect jest niefunkcjonalny i nie warty tej kasy, polecił parrot'a, którego już instalowali w CRV bodajże i jest super. Na pytanie co zrobić z tym ustrojstwem odpowiedział aby pisać do hondy polska jak najwięcej maili i opisywać problemy o niefunkcjonalności… itp… Oni podobno zgłaszają, ale nic to nie daje. Ze sprzedażą tego czegoś też będzie problem. Więc panowie piszmy i trujmy im dupy!
"Szanowny Panie,
Dziękujemy za kontakt z Hondą.
W celu sprawdzenia nieprawidłowości związanych z systemem Honda Connect, prosimy o wsześniejszy kontakt z dealerem Hondy w celu sprawdzenia błędu. W razie wątpliwości dealer powinien skontaktować się z Centralą w celu zgłoszenia problemu.
System będzie stale aktualizowany tak aby mieć większy dostęp do aplikacji oraz kompatybilności.
Kontakt do najbliższego dealera znajdzie Pan na naszej stronie:
Szukasz najbliższego salonu Hondy? Sprawdź tutaj korzystając z naszej wyszukiwarki i znajdź swój najbliższy salon sprzedaży.
Z wyrazami szacunku,
Patrycja Błaszczyk
_____________________
HONDA
The Power of Dreams
European Customer Service "
Treść maila i tyle popieram że trzeba pisać!!
Kontakt z centralą w Europie
Hello,
Thank you for your email.
Please note, this email address is a technical support contact for the Honda Newsroom website. As such, we only handle the technical aspects of the media site, and not questions regarding Honda vehicles themselves.
We have forwarded your question to [email protected] for response.
Thank you for following up directly with them and for your interest in Honda.
Czyli podobnie
Comment
-
Kupiłem Civica w salonie w dniu 01.03.2016 r. Sport z nawigacją, system connect i jeszcze parę innych. Zrobiłem jak na razie około 600 kilometrów. Dziś przestała poprawnie działać kamera cofania. Tzn działa ale nie całkiem, bo na ekranie nie pojawiają się linie oznaczające odległości. Auto w sumie fajne, lecz za szybko coś się zaczyna dziać.
Comment
-
Ja właśnie wyjeżdżam po odbiór samochodu po aktualizacji. Niestety na serwisie stały 2 hondy z nowym softem i problemami z prawidłowym działaniem connecta. Dopytałem wśród moich znajomych i podobna sytuacja na 3 hondy 2 mówi ze coś się tam czasami zawiesi ale nie reklamowali tego.
Comment
-
I to jest właśnie podstawowy problem.....jeśli nie reklamują to dla producenta wszystko jest OK, i pisanie, że nie jest ma się nijak ....jeśli ktoś nie korzysta i nie widzi, że jest źle to jak "oni"mają to rozwiązać -
Ja napisałem po raz kolejny i będę to robił przynajmniej raz w tygodniu może coś osiągnę jeśli nie dla siebie to dla innych
Comment
-
Odebrałem i na razie brak złych sygnałów byle tak dalej. W funkcjonalności nic się nie poprawiło poza tym że BT się wolniej łączy z telefonem. A Mirrorlink przynajmniej prawdę pisze że telefon niekompatybilny. Za to telefon pisze że połączony i bądź tu mądry.
Comment
-
Witajcie. U mnie po pierwszym serwisie, connect przestał się wieszać. Od paru dni znowu powraca problem... do tego wiesza się USB i wyskakuje błąd o niezarejestrowanym urządzeniu. Wtedy musze wyciągać i wkładać dysk USB. Zaczyna mnie powoli to irytować. Czeka mnie ponownie serwis póki jest na gwarancji.
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Comment
Comment