A może okaże się że 0W20 jest A3? Zobaczymy.
Doctor mi w ASO wyraźnie powiedzieli że mogę zgodnie z instrukcją bez utraty gwarancji korzystać z 0/W30 A3 SM ponieważ tak jest WYRAŹNIE napisane.
I ja zmienię na ten olej (o ile Type 2.0 nie jest A3) ponieważ gwarant nie będzie mógł mi nic zarzucić. Prawo kieruje się PRZEPISAMI a nie logiką czy interpretacją. Jeżeli doszłoby do awarii i gwarant nie chciałby uznać gwarancji to jest BEZ ZNACZENIA jaki olej był wlany.
Zawsze mogą nie uznać bo takie mają prawo. I co z tego że powiecie że był wlany zalecany 0W20. I tak mogą nie uznać.
Jeżeli myślicie że WASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ kończy się w momencie używania oleju 0W20 to gruuuubo się mylicie.
Wbrew pozorom nie można spać spokojnie lejąc 0W20. Lepiej jednak lać olej przy którym nie dojdzie do awarii
To tyle. Czekam na karte oleju z ASO.
Doctor mi w ASO wyraźnie powiedzieli że mogę zgodnie z instrukcją bez utraty gwarancji korzystać z 0/W30 A3 SM ponieważ tak jest WYRAŹNIE napisane.
I ja zmienię na ten olej (o ile Type 2.0 nie jest A3) ponieważ gwarant nie będzie mógł mi nic zarzucić. Prawo kieruje się PRZEPISAMI a nie logiką czy interpretacją. Jeżeli doszłoby do awarii i gwarant nie chciałby uznać gwarancji to jest BEZ ZNACZENIA jaki olej był wlany.
Zawsze mogą nie uznać bo takie mają prawo. I co z tego że powiecie że był wlany zalecany 0W20. I tak mogą nie uznać.
Jeżeli myślicie że WASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ kończy się w momencie używania oleju 0W20 to gruuuubo się mylicie.
Wbrew pozorom nie można spać spokojnie lejąc 0W20. Lepiej jednak lać olej przy którym nie dojdzie do awarii
To tyle. Czekam na karte oleju z ASO.
Comment