20180101_232555.jpg
Sorry za jakosc zdjeci ale nie umiałem wkleić pdf-a.
Panowie, przeczytałem wątki olejowe kilka razy. Spędziłem nad tym tematem kilkadziesiąt godzin. Rozmawialem z wieloma ludzmi i dalej na 100% nie wiem czy mam jeździć na tym "dedykowanym" oleju Hondy czy przejsc na olej do ochrony silnika. Wkurza mnie ta sytuacja niemiłosiernie. Argumenty jakie przedstawia Rambo są dla mnie logiczne i nie stoją w sprzeczności z instrukcją ale z drugiej strony są uzytkownicy CTR IX którzy nie zrezygnowali z uzywania 0W20 Typ 2.0 i zrobili to z pełnym rozmyslem. Oczywiscie nie jeżdżą "eko". Ich argumenty też do mnie przemawiają.
Wnerwia mnie to ze nadal nie wiem co mam zrobić.
Edit:
Dodatkowo dowiedziałem się że silnik w CTR X jest znacząco różny od tego z CTR IX. Na tyle różny że nie można tak "wprost" zostosować polityki olejowej z IXgen w Xgen.
Sorry za jakosc zdjeci ale nie umiałem wkleić pdf-a.
Panowie, przeczytałem wątki olejowe kilka razy. Spędziłem nad tym tematem kilkadziesiąt godzin. Rozmawialem z wieloma ludzmi i dalej na 100% nie wiem czy mam jeździć na tym "dedykowanym" oleju Hondy czy przejsc na olej do ochrony silnika. Wkurza mnie ta sytuacja niemiłosiernie. Argumenty jakie przedstawia Rambo są dla mnie logiczne i nie stoją w sprzeczności z instrukcją ale z drugiej strony są uzytkownicy CTR IX którzy nie zrezygnowali z uzywania 0W20 Typ 2.0 i zrobili to z pełnym rozmyslem. Oczywiscie nie jeżdżą "eko". Ich argumenty też do mnie przemawiają.
Wnerwia mnie to ze nadal nie wiem co mam zrobić.
Edit:
Dodatkowo dowiedziałem się że silnik w CTR X jest znacząco różny od tego z CTR IX. Na tyle różny że nie można tak "wprost" zostosować polityki olejowej z IXgen w Xgen.
Comment