Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Felgi i opony do Type R FK8 i FK2R

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez martinez87 Zobacz posta
    Niby tak, aczkolwiek pytanie czy potem ubezpieczyciel albo honda przy gwarancji nie będzie się czepiać że wina użytkownika bo miał złe koła. Wiesz jak jest... to Ty później musisz udowadniać że nie jesteś wielbłądem. Dlatego zapytałem...
    Spokojnie. To dotyczy tylko kolizji z policja, poslem i sopem :-) ale wtedy zadna homologacja ci nie pomoze. Moja opinia po przejechaniu nastu tys. km jest niezmienna. Lato tylko 20. Zima 19 wylacznie ze wzgledu szersza oferte opon.

    Comment


    • Moze zdarzyc sie, ze w razie kolizji ubezpieczyciel bedzie wnikal czy macie homologowane kola. Zeby nie wyplacic odszkodowania. Jesli myslicie, ze to sie nie zdarza to znaczy, ze jeszcze malo widzieliscie. ;-)

      Comment


      • Jak wyżej lepiej w dupie mieć gwarancję lecz z ubezpieczeniem uważał bym

        Comment


        • Dokładnie to usłyszałem od osoby, która zajmuje się ubez. Po co dawać im argumenty i potem sie szarpać.

          Comment


          • Czy testowal otos chinska zimowke na 20' chyba goodride sie to nazywa? Rzekomo to dobry producent sposrod chinskich producentow. Jako aternatywa; ten chinczyk 1000zl kpl., conti ponad 4tys. Pirelli 8tys. Uzytkownik typka na zlotych kolach mial je zalozone, nie wiem czy jest na tym forum.

            Comment


            • Stać na auto za 150tys. i nie stać na opony? Zakładać chińczyki do nowego sportowego auta? I to jeszcze ten ważniejszy i trudniejszy komplet opon, czyli zimówki? Kto pyta nie błądzi... ale chyba wolałem tego pytania nie zobaczyć. Czuję, że za chwilę będzie wątek o LPG do FK8

              Tak już bardziej po ludzku dobrym środkiem są tu Nokian A4 jeżeli są w tych rozmiarach. Będą tańsze od Conti ale przynajmniej to normalne, pewne opony, a nie Goodride. Tą chińską firmę zostawmy osobom z pełnoletnimi 1.4 jeżeli mają takie, a nie inne fundusze i nie mają wyboru wtedy taka na pewno lepsza niż łysa, nalewka czy używka.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Przy 20” nie ma wyboru w zimowkach, dlatego ja biorę 245/35 R19 obowiązkowo w indeksie W, w Y prawie nic nie ma.
                Do tego felgi z fk2 bo mają takie same parametry jak OEM 20”
                Last edited by tomag; 12-08-2018, 19:36.

                Comment


                • Dokladnie. W tej furce granica ekonomiczna jest 18 gdzie dobre opony zimowe sa po 500-600pln.

                  Comment


                  • Alix, to nie to chodzi. Spodziewałem się takiej odpowiedzi, dobrze, że jest ona od Ciebie ... ������
                    Chcę mieć 20 cali na zimę, lubię duża średnicę, tak mam. Wnerwia mnie tylko to, że w tym rozmiarze jest tylko trzech producentów. Dwóch się dogadało, chińczyk tylko odpowiednio wycenił swój produkt, reszta ma zmowę. Cena to przepaść, dlatego normalnie bym pewnie nawet nie spojrzał na chinca.
                    Może się zdziwisz, ale temat LPG w ctr x mam obeznany, 20 lat jeździłem na lpg, w VIII gen ctr również. To inny temat, na nowy wątek, ogólnie sporo gadania, ale do zrobienia i o mały włos mój byłby chyba jedyny ctr x w LPG.
                    Last edited by onlyju; 12-08-2018, 20:51. Powód: Dopisek

                    Comment


                    • Ja cały czas przymierzam się do 20" w FK2R jak juz kilka razy pisałem... ale na pewno nie Goodride Chociaż w sumie sam już nie wiem co gorsze opad o dwa rozmiary do 18 czy chińczyk. Nie no, zostałbym przy 20" ale markowych, kropka. Cała reszta to skąpienie na genialnym aucie. Proponuję go nie krzywdzić. Nie po to się Honda tak starała dopracowac auto, żeby pół życia spędziło na protezach kół ograniczając swoje możliwości. Wolałbym odpuścić mody, ale jeździć na sensownych kapciach zamiast męczyć siebie i auto. Sam wiem jak wymagające są te auta od zimówek... Conti 850P NIE zdały u mnie egzaminu mimo rozmiaru OEM. Nokiany A3 już tak. Na ten sezon zobaczymy Michelin PA4. Jak sobie próbuję wyobrazić tam chińczyka albo 18stki... fuj fuj!
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zamieszczone przez onlyju Zobacz posta
                        Czy testowal otos chinska zimowke na 20' chyba goodride sie to nazywa? Rzekomo to dobry producent sposrod chinskich producentow. Jako aternatywa; ten chinczyk 1000zl kpl., conti ponad 4tys. Pirelli 8tys. Uzytkownik typka na zlotych kolach mial je zalozone, nie wiem czy jest na tym forum.
                        Tak - dokładnie mam te opony i się tego nie wstydzę

                        20180321_160937.jpg

                        Biorąc pod uwagę "za i przeciw" i nie wstydzę się - zaryzykowałem i kupiłem komplet na zeszły rok 2017/2018. Zrobiłem na nich dokładnie 5600 km w sezonie zimowym. I nie żałuję . Na moje - lepsza taka opona niż najlepsza letnia . mimo tego że chińczyk. Ktoś w końcu zrobił badania i wpuścił na rynek o takich a nie innych parametrach .Oczywiście ograniczenie V max do 240 km/h nie jest problemem - w szczególności o porze zimowej - no chyba że wszyscy właściciele Type R na forum w zimę latają jak F 22 Raptor . Na moje potrzeby wystarczająca - dobrze klei - jak można w ten sposób określić oponę zimową . Opona bardzo miękka - dlatego na przód kupiłem kolejny komplet na sezon 2018/2019. Nie założę tego zestawu ponownie co miałem - opony przednie zużyły się do ograniczników. ( w porównaniu do tylnych klocków hamulcowych które wytrzymały 16 tyś km. ) Słychać je od 110 do 130 km/h . Nie jest uciążliwa jak muld terrain . Zdecydował rozsądek i ekonomia.

                        Comment


                        • Podsumowujac zrobiles 5600 na miekkich oponach halasujacych w okolicach popularnych predkosci, z zanizonym indeksem (indeks to nie tylko Vmax ale definiuje pare innych cech opony jak jej sztywnosc, trwalosc... czy nawet drogi hamowania w niektorych przypadkach - konstruktor auta zestroil zawieszenie pod opone o innych parametrach w końcu, prawda?). Rozsądek i ekonomia przy Type R? Nie jezdzenie dynamicznie? Hmm no tak, ale tez po cos kupowales takie a nie inne auto nie?

                          Conti czy Nokiany wytrzymaly mi i koledze 2x tyle przebiegu, bez dyskomfortow. Jedyna uwaga do Conti to nie dorastały w 99% do letnich - czego ja zawsze oczekuje. Każdy ma wolny wybór oczywiście. Tylko taki wybór opon kłóci mi się ideowo wyborem takiego auta. Ale to może tylko mi
                          ............................C I V I C
                          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                          . .
                          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                          Comment


                          • Odstawmy ideologię, bo się pokłócimy. Skupmy się na faktach. Była zima, zrobiłeś 5tys. Km w zimie ... napisz coś więcej, jak na śniegu, na wodzie, na suchym ... Zakręty, hamowanie, itp.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez onlyju Zobacz posta
                              Odstawmy ideologię, bo się pokłócimy. Skupmy się na faktach. Była zima, zrobiłeś 5tys. Km w zimie ... napisz coś więcej, jak na śniegu, na wodzie, na suchym ... Zakręty, hamowanie, itp.
                              Tu nie chodzi o fakty ale o brak jakiejkolwiek konsekwencji w działaniu. Myślę, że nie po to się kupuje auto o charakterze sportowym, żeby się w nim czuć niepewnie i prawdopodobnie rozwijać osiągi zwykłego, przeciętnego auta, bo nie sądzę, wręcz nie podejrzewam kolegę ppp o skłonności samobójcze, myślę też, że jeżeli mu zależy na najbliższych to raczej autkiem jeździ sam. Dobra opona ma nie tylko zapewnić wysoki poziom przyczepności na mokrym i na suchym, zrównoważoną charakterystykę prowadzenia (podsterowność, nadsterowność), żywotność, niskie opory toczenia, odporności na "brutalną eksploatację" (stabilności mieszanki gumowej po silnym przegrzaniu) ale przede wszystkim bezpieczeństwo i pewność kierowcy, że przy ostrej jeździe i dużych prędkościach nie zawiedzie. Zawsze "podziwiałem" osoby, które do tego typu aut zakładali opony używane, o chińczykach nie wspomnę. Ale każdy sam podejmuje decyzję.

                              Comment


                              • Tak to wlasnie bywa.

                                00019949[1].jpg

                                Comment

                                Working...
                                X