Dokladnie. Producent zdaje sie nie do konca wie co powoduje problem. Działają po omacku zawsze mając w zanadrzu teorię o winie kierowcy.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Zachar ? Bo mi ten film wpadł przypadkiem , nie że autorytet, ale o siłowniku to już inna firma w tym filmie mówiła .
A jaki problem zmierzyć ?
Przypiłuj tego eRa i zmierz czujnikiem termicznym temperaturę obudowy siłownika i masz odpowiedź, czy gotuje płyn, a i płyn z siłownika możesz ulać przez odpowietrznik i w labo podgrzewaj do zagotowania i znowu zmierz czujnikiem temp. płynu.
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Comment
-
@ M26 , ja bym.nie był taki pewien , to sprzegło pracuje bardzo lekko, jeśli koleś pierwszy raz kupi hondę , a poprzednie inne auto miał cieko to od razu nie odczuje, a jeszcze gożej gdy przesiądzie się z automatu. Parę zgrzytnieć i...
Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Czy to jest możliwe? Coś tu nie tak z tym Focusem RS, albo kierowca kiepski.
https://www.youtube.com/watch?v=bp0oSdGtdHc
Comment
-
Zamieszczone przez dancio Zobacz postaCzy to jest możliwe? Coś tu nie tak z tym Focusem RS, albo kierowca kiepski.
https://www.youtube.com/watch?v=bp0oSdGtdHc
Zamieszczone przez radekr Zobacz postaKierowca dupa albo ściema. Z rolki Type R łyka RS'a ale nie z zatrzymanego, chyba że ścigali się na jakiejś 5km prostej i doszedł go bo Type R ma większy V max
Comment
-
Gdzie wystroja FK2 oprocz Pachura Center oraz Ecuproject? Sprawdzone miejsca?
Jakie sa w ogole mozliwosci, Hondata, cos innego? Ktos sie orientuje? Bylbym wdzieczny za info.Last edited by amator123honda; 27-09-2018, 09:47.
Comment
-
Zamieszczone przez amator123honda Zobacz postaGdzie wystroja FK2 oprocz Pachura Center oraz Ecuproject? Sprawdzone miejsca?
Jakie sa w ogole mozliwosci, Hondata, cos innego? Ktos sie orientuje? Bylbym wdzieczny za info.
Z drugiej strony po co zwiększać moc, jak autko ma jej aż nadto? Na Twoim miejscu zajął bym się szukaniem trakcji.Last edited by andkas; 29-09-2018, 22:45.
Comment
-
Stołecznie FK2R były modzone głównie u Dominika w ECU Performance lub w Unitronicu. Zarówno w jednym jak i w drugim przypadku strojono na 370 - 400 KM. W Unitronicu uzyskane wartości były zwykle minimalnie wyższe a w trakcie "testów", auta tam robione zwykle były troszeczkę szybsze.
Tak, jak napisał kolega powyżej, moc przydaje się w zasadzie jedynie w przypadki rolki np. od tych 70 km/h - wtedy faktycznie różnica między serią a autem zrobionym na np. 380 km jest spora. Mimo wszystko jest to relatywnie lekkie auto, więc te 70 km jest dużo bardziej odczuwalne, niż w np. w cięższych autach z AWD. Nie pamiętam dokładnie wyniku 100-200, ale seria robi to chyba między 12 a 13 sec. Najszybszy FK2R (robiony w Unitronicu) zszedł do 9.4 (mierzone na racelogicu), więc różnica jest bardzo duża.
Anyway, jeżeli to jest Twój główny cel to proszę bardzo. Jeżeli bardziej interesują Cię zakręty, tor itp. sprawy to lepiej zainteresować się samą techniką jazdy, kupić lepsze opony, heble, poprawić chłodzenie. Moc ma tutaj drugorzędne znaczenie.
Comment
-
Okolo 340/450 na benzynie 98-100 oktanów daje zwykle IC i wydech catback bez koniecznosci wirusowania. Do auta na zakręty wręcz nie dodawał bym mocy bo zawias jest zestrojony pod mniej wiecej seryjny przebieg momentu i dorzucenie go z moich obserwacji idzie głównie w brak trakcji, co w dwoch przypadkach ktore znam skonczylo sie redukcja Nm do seryjnych na pierwszych dwoch biegach. Wazniejsze w zakretach sa dobre opony, bo seryjne Conti nie tyle sa zle co zbyt latwo je przegrzac przy ostrej jezdzie i plyną.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Dosyć ciekawe
I jeszcze to:
Ciekawe jak to zrobili z tym tylnym napędem.Last edited by Waldek.; 16-10-2018, 05:37.
Comment
Comment