Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwszy seryjny Type R z silnikiem turbo

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez KubaKiedyśH Zobacz posta
    Nie wiem, czy wolno mi odpowiedzieć, kto ma moją sztukę
    jakie tam rodo - https://www.youtube.com/watch?v=bMQy...ature=youtu.be
    tabliczka 5943 i wszystko w temacie

    Comment


    • Zamieszczone przez amator123honda Zobacz posta
      Dokladnie. +1

      Doctorze, moglbys podac linka do tej grupy na FB? Dzienks.
      Zaloguj się do Facebooka, aby zacząć udostępniać różne rzeczy oraz łączyć się ze znajomymi, rodziną i ludźmi, których znasz.


      To głownie grupa FK2. Temat skrzyń i innych kwestii gwarancyjnych się tam przewijał i pewnie dalej przewija. Nie jest to jakaś przytłaczająca częstotliwość, ale wystarczająco duża. Jak interesowałem się kupnem innych używanych aut sportowych to tematu problemu z manualami w ogóle nie było. Więc coś w tym musi być, czy to z tym grzejącym się wysprzęglikiem, czy z jakimiś wadliwymi sztukami, czy co. Jeszcze gorsze jest, jak już inni napisali, podejście gwaranta do napraw w Type R - nie tylko skrzyni. Skrzynie da się zrobić z gwarancji, ale obecnie jest to droga przez mękę - sądząc na podstawie relacji ludzi, którzy przez to przechodzili. Kiedyś było lepiej.

      Swoją drogą ludzie w wątku obok piszą o "najpierw sprzęgło, potem ręka" ale ja jakoś nie mam problemów, żeby zmieniać biegi płynnie i bez zgrzytów czy wbijania na siłę, na raz..


      Zamieszczone przez kermit01 Zobacz posta
      Albo do PR. Jeśli Ci sie chce możesz tez wrzucić ten list na fb. Gwarantuje, ze w ciagu 2h pospieszą z przeprosinami
      Honda ma gdzieś PR na Facebooku, znajomi już próbowali robić akcję i efektów nie było (wyłączyli widoczność ich postów heh).

      Comment


      • Dzieki Doctor calkiem aktywne to forum. Faktycznie sa tematy o skrzyni, jeszcze przejrze dokladnie. Natomiast uszkodzone to maly % lub wymienione na gwarancji (w wiekszosci, co nie znaczy, ze we wszystkich przypadkach). Nie wiem co to znaczy najpierw sprzeglo potem reka, ale zniechecacie takimi tekstami.

        Comment


        • Zamieszczone przez amator123honda Zobacz posta
          Dzieki Doctor calkiem aktywne to forum. Faktycznie sa tematy o skrzyni, jeszcze przejrze dokladnie. Natomiast uszkodzone to maly % lub wymienione na gwarancji (w wiekszosci, co nie znaczy, ze we wszystkich przypadkach). Nie wiem co to znaczy najpierw sprzeglo potem reka, ale zniechecacie takimi tekstami.
          Znaczy, że wciskasz całkiem sprzęgło i zmieniasz bieg, co spowalnia zmianę, a w sportowym aucie to spory minus.
          Trzeba uważać by nie robić tego szybko i lewarek nie przesuwał biegu w połowie sprzegła.

          Czytałem , że rura wydechu grzeje siłownik sprzegła , dochodzi tam do 400 st C, a płyn dot4 już przy 200 st C się gotuje , zawilgocony dużo szybciej.
          Znaleźli płyn Motul co wytrzymuje do 600 st C ? Jeśli dobrze pamiętam.

          Zagotowany płyn sprawia , że siłownik steruje źle sprzęgłem jakby był zapowietrzony i nie do końca wysprzęgli, zgrzytnie, opiłki lecą i po skrzyni.

          Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • Nie no, z niezależnych pomiarów wychodziło maksymalnie 250+ stopni na obudowie wysprzęglika. Mniej z osłoną. RBF 660 wytrzymuje 325, o ile nie jest zawodniony.

            A co do zmiany biegów, to tak, sprzęgło trzeba docisnąć do końca, ale da się to robić wszystko szybkim ruchem na raz bez zgrzytania. Kwestia dobrej synchronizacji nogi z ręką i uruchomienia nogi ułamek sekundy wcześniej. No ale może to też kwestia tego, czy ktoś ma lewą skrzynię czy nie..
            Last edited by Doctor; 16-09-2018, 14:32.

            Comment


            • Zamieszczone przez Bodex1 Zobacz posta
              Czytałem , że rura wydechu grzeje siłownik sprzegła , dochodzi tam do 400 st C,
              Ktoś kto te brednie napisał nie ma pojęcia ile to jest 400st. To jest tyle że uszczelniacze dawno poumierają.
              Poza tym nagrzanie kawałka metalu do 400st przykręconego do takiego odbiornika ciepła jak blok ,jest ciężke nawet dla palnika.
              Oczywiście przegrzewanie jest możliwe,ale nie takie.

              Comment


              • Policjanci ruchu drogowego mińskiej komendy zatrzymali kierującego osobową Hondą, który kilka dni temu na autostradzie Mińska Mazowieckiego, przekroczył dozwoloną prędkość jadąc ponad 240 km/h. Mężczyzna przyznał się do popełnionego wykroczenia, został ukarany mandatem. Wobec kierujących, którzy nie stosują się do zasad panujących w ruchu drogowym lub rażąco naruszają przepisy, policja wyciąga konsekwencje prawne. Do realizacji […]


                Panowie, przyznać się, który sprawdzał temperaturę wysprzeglika?

                Comment


                • @chromatical, jest o tym wspomniane w filmie Zachara z autocentrum.

                  400 st C jest od rury, siłownik wystarczy że do 160 st C dojdzie i płyn się gotuje.
                  A nikt nie ma płyny niezawilgoconego, a to oznacza że temperatura wrzenia leci w dół

                  Oto link



                  Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Bodex1 Zobacz posta
                    @chromatical, jest o tym wspomniane w filmie Zachara z autocentrum.

                    400 st C jest od rury, siłownik wystarczy że do 160 st C dojdzie i płyn się gotuje.
                    A nikt nie ma płyny niezawilgoconego, a to oznacza że temperatura wrzenia leci w dół

                    Oto link



                    Wysłane z mojego ASUS_Z00AD przy użyciu Tapatalka
                    Ale ja to tak tylko żartem, jako komentarz do załączonego filmu
                    A Zachar... Cóż, Zachar jest tylko dziennikarzem, niespecjalnie nadaje się na autorytet. Wyraża swoją opinię z jazd, każdy tak może. Nakręcić coś i wrzucić w neta. I znany jest ze swojej niechęci do Hond - zwłaszcza do Typków. Przecież nawet nie wiemy, czy ma jakiekolwiek pojęcie o mechanice samochodu. Zrobił pomiary? Też możesz. Powiem więcej - na forum jest kilku kolegów, którzy robili te pomiary, jest też kilku, którzy wiedzę o mechanice Hondy posiedli w stopniu, w jakim Zachar nigdy nie posiądzie nawet o jedzeniu jajecznicy z kurkami. I oni mogą być autorytetami. Zachar? A dlaczego nie Ziętarski, dlaczego nie Pertyn? Czy inny Jemielita?

                    Comment


                    • Od tej akcji ze skrzyniami w nowych CTR dojdzie do tego, ze wszyscy beda powtarzac teraz w kolo jaka to Honda nie jest awaryjnia. Juz czytalem jakies ogloszenie o sprzedazy FN2, gdzie ktos podkreslal, ze skrzynia nie zgrzyta. Oby chodzilo, ze tam trzeba przy wiekszym przebiegu zagladnac w drugi bieg. Bo inaczej to to juz zakrawa na paranoje. Te historie z wysprzeglikiem tez staja sie juz nudne. Klamstwo powtarzane X razy staje sie prawda.

                      Comment


                      • ale jakie kłamstwo ? poczytaj sobie na ckpl ile osób ma problemy - nie umieją jeździć wg. Ciebie czy co ?

                        Comment


                        • Tyle, że nikt ostatecznie nie dowiódł tego, że to wina wysprzęglika...
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • Zamieszczone przez wierzba Zobacz posta
                            ale jakie kłamstwo ? poczytaj sobie na ckpl ile osób ma problemy - nie umieją jeździć wg. Ciebie czy co ?
                            Słownie jedna. Paranoja.

                            Comment


                            • Dziele sie tylko moimi obserwacjami. Nawet na tej konkretnej stronie watku, wchodzi czlowiek i zna jedyna prawdziwa gotujaca sie teorie o wysprzegliku. Jak ktos slusznie wspomnial, nigdzie nieudowodniona. Paranoja.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                                Tyle, że nikt ostatecznie nie dowiódł tego, że to wina wysprzęglika...
                                czyli właściciele mają dowodzić a producent wbija ch*ja w to ?
                                poczytajcie jak traktowani są ludzie, którzy wydali 150k pln i wtedy adekwatnym słowem jest paranoja

                                Comment

                                Working...
                                X