Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic XI kontra konkurencja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
    A jakie honda ma zalety obecnie? Zalety hondy to się skończyły w czasach modelu UFO. Teraz są same wady
    Ty tak na serio czy szukasz taniej prowokacji?

    Przynajmniej nie będzie cię irytować to że auto gnije od nowości tak jak ma to w zwyczaju honda. I nie będziesz musiał robić konserwacji w nowym samochodzie
    A to sie dopiero okaze, bo grupa VW, jak kazdy inny producent samochodow wszedzie, gdzie tylko moze szuka oszczednosci. Rowniez w zabezpieczeniu antykorozyjnym. Zobacz pierwsze dwie minuty filmiku.



    Dobrze zrobiłeś że wybrałeś audi
    Zyczę jak najlepiej koledze od Audi, ale czy wybrał dobrze to też się okaze dopiero po czasie. Niech pojezdzi rok/dwa i da znać co slychac w temacie Audi.
    Last edited by kubat630; 22-02-2023, 19:03.

    Comment


    • Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
      Ty tak na serio czy szukasz taniej prowokacji?
      Do bani układ hybrydowy gdzie diesel jest bardziej oszczędny. Nawet honda wie że jest to do bani, dlatego puszcza dźwięk z głośników aby było fajniej. To pierwsza wada. Kolejna to karoseria i jej zabezpieczenie antykorozyjne gdzie na tle konkurencji wypada raczej na końcu stawki. Trzecią wadą jest jakość wykonania gorsza niż u koreańskiej konkurencji czy aut z grupy vag.
      Próbuje doszukać się zalet. Jakie ma zalety mogące walczyć z konkurencją? Dobre prowadzenie? Mazda, ford, kia, Hyundai, seat nie odstają w tej kwestii wiec tutaj też nie można tego wpisać w zalety i coś dla czego akurat warto wybrać hondę.
      Jakie honda ma zalety na tle konkurencji dla których warto ją kupić? Pytam poważnie bo ja ich nie widzę.

      Comment


      • Zamieszczone przez dzozew4 Zobacz posta
        W mojej opinii, każda marka premium, jeśli jej cena, dzisiaj, nie zaczyna się od trójki z przodu (kiedyś dwójki), to koło premium nawet nie stało
        Mam podobne doświadczenie, nawet bym podniósł poprzeczkę do 4 z przodu. Niemieckie marki są spoko, ale tylko w leasingu

        Jeżeli miałbym brać auto na dłużej niż 3 lata to nauczony doświadczeniem nawet bym na niemieckie marki nie patrzył, dodatkowo, dla mnie premium kończy się częstych wizytach w serwisie...

        Comment


        • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
          Jakie honda ma zalety na tle konkurencji dla których warto ją kupić? Pytam poważnie bo ja ich nie widzę.
          No jak to jakie?? Rewelacyjny silnik 1.5T, zarąbiste osiągi, a przy tym niskie spalanie! Bezawaryjna jednostka, nikt tutaj na forum, gdzie przebiegi dochodzą do 100kkm nawet nie zameldował, że coś się dzieje złego z silnikiem! Moja IX ma prawie 9 lat i ZERO awarii, auto pierwsza klasa, zostawiam je sobie pewnie do końca jej albo moich dni
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
            No jak to jakie?? Rewelacyjny silnik 1.5T, zarąbiste osiągi, a przy tym niskie spalanie! Bezawaryjna jednostka, nikt tutaj na forum, gdzie przebiegi dochodzą do 100kkm nawet nie zameldował, że coś się dzieje złego z silnikiem! Moja IX ma prawie 9 lat i ZERO awarii,
            Tak ale ja pytam o 11 generacje. Też miałem starą honde jazz i była super, nie do zdarcia i złego słowa nie powiem. Jeździłem też x z silnikiem 1,5 i faktycznie silniczek fajny no ale już ta elektronika i jakość wykonania jest słaba. Ale jestem w stanie zrozumieć że ktoś kupi x. Bo mimo wszytko fajnie się jeździ. Ale ta hybryda w 11 generacji? No czym się trzeba kierować żeby to kupić?

            Comment


            • Fireblade śledziłem Twoje wątki na forum i odnoszę wrażenie, ze błedem bylo wybranie przez Ciebie silnika 1.0 w CivX, stad to negatywne nastawienie do Hondy.

              Do bani układ hybrydowy gdzie diesel jest bardziej oszczędny. Nawet honda wie że jest to do bani, dlatego puszcza dźwięk z głośników aby było fajniej. To pierwsza wada.
              Zależy od specyfiki trasy jaką pokonujesz. Jezeli codzień lecisz autostradami po 200km z dozwoloną maksymalną predkoscią to fakt - diesel jest idealny. Natomiast jak pokonujesz odcinki mieszane, gdzie jednak miasto/korek ma znaczy udział w pokonywanej trasie to hybryda jak najbardziej spełni swoje zadanie.
              Nie tylko Honda puszcza dźwięk z głośników. Takie podłe czasy, ze brzmienie silnika podbijane jest z głośnikow nawet w samochodach stricte sportowych.

              Kolejna to karoseria i jej zabezpieczenie antykorozyjne gdzie na tle konkurencji wypada raczej na końcu stawki.
              Jak we wszystkich azjatyckich markach. Tam pojęcie o zabezpieczeniu antykorozyjnym jest generalnie inne niz to nasze „europejskie”

              Trzecią wadą jest jakość wykonania gorsza niż u koreańskiej konkurencji czy aut z grupy vag.
              Tutaj z perspektywy posiadacza X gen; jestem w stanie sie zgodzic, ale obwiniam o to dostawców i montaz w UK. W nowej genracji powinno byc z tym lepiej. Pozyjemy - zobaczymy.

              Jakie ma zalety mogące walczyć z konkurencją? Dobre prowadzenie? Mazda, ford, kia, Hyundai, seat nie odstają w tej kwestii wiec tutaj też nie można tego wpisać w zalety i coś dla czego akurat warto wybrać hondę.
              Zalety? Hamowanie, skręcanie, przyspieszanie i zawieszenie. Generalnie Civicowi trzeba oddać, ze chce sie do niego wsiadać. Nawet po zrobieniu tym samochodem wielu tysięcy kilometrów. Znowu zaznaczam, ze piszę z perspektywy posiadania X gen.
              Last edited by kubat630; 22-02-2023, 20:45.

              Comment


              • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                Na czym się trzeba kierować żeby to kupić?
                Na czym nie wiem, ale pewnie można się kierować osiągami ( poniżej 7sek. ) , komfortem związanym z brakiem skrzyni biegów, niskim spalaniem, przyszłą bezawaryjnością związaną choćby z brakiem skrzyni, turbiny, sprzęgła, rozrusznika, alternatora, srasków/pasków, jakością montażu Made in Japan, jakością prowadzenia, ilością miejsca w środku, niską utratą wartości.....Mało?

                Comment


                • Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
                  Fireblade śledziłem Twoje wątki na forum i odnoszę wrażenie, ze błedem bylo wybranie przez Ciebie silnika 1.0 w CivX
                  Był błędem ten silnik, ale kupując wtedy to auto priorytetem była niezawodność i prowadzenie oraz zmieszczenie się w określonym budżecie. Awaryjność i wizyty w serwisie tak mi dały popalić że nie wiem nawet czy ten niesmak by osłodziło posiadanie silnika 1,5. Z perspektywy czasu trochę żałuje że nie dopłaciłem do 1.5.


                  Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
                  Zależy od specyfiki trasy jaką pokonujesz. Jezeli codzień lecisz autostradami po 200km z dozwoloną maksymalną predkoscią to fakt - diesel jest idealny
                  Jak się lubi deptać pedał w podłogę to diesel też lepszy bo hybryda dużo pali przy szybkiej dynamicznej jeździe na trasie a po mieście 2 litry oszczędności względem przykładowo takiego silnika 1,5 turbo to dla mnie bez znaczenia. Wolał bym kupić zadbane używane 1,5 za 110 tys niż hybryde za 160 tys i i tak wyjdzie to bardziej korzystnie dla portfela.

                  Zamieszczone przez kubat630 Zobacz posta
                  Zalety? Hamowanie, skręcanie, przyspieszanie i zawieszenie. Generalnie Civicowi trzeba oddać, ze chce sie do niego wsiadać.
                  Tak jak pisałem wyżej, inne marki też się dobrze prowadzą a po za tym kto jeździ cały czas na granicy aby to miało aż takie znaczenie?

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                    Jak się lubi deptać pedał w podłogę to diesel też lepszy bo hybryda dużo pali przy szybkiej dynamicznej jeździe na trasie a po mieście 2 litry oszczędności względem przykładowo takiego silnika 1,5 turbo to dla mnie bez znaczenia. Wolał bym kupić zadbane używane 1,5 za 110 tys niż hybryde za 160 tys i i tak wyjdzie to bardziej korzystnie dla portfela.
                    to nie jest dla każdego... jak ktoś jeździ sporo po mieście to dizel ze swoim dpf jest problematyczny bardzo... ja np. z tego powodu odrzucam dizla na wstępie niestety...
                    drugi argument to to 1.5 w mieście ze żłopie na każde 100km jakieś 2-4litry więcej od tej hybrydy...
                    więc...
                    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                    Comment


                    • Przyznam szczerze, że już się pogubiłem co, kto, komu chce tu udowodnić.....i po co.

                      Comment


                      • Panowie i Panie może wróćmy do głównego tematu wątku? Do porównań X z XI może warto założyć nowy wątek? Nadal czekam na jakieś sugestie/propozycje co można dostać szybciej niż XI? Z tego rozmyślania już nie wiem czy brać Sport czy Advance. Za długo się czeka i człowiek za dużo myśli. Ktoś coś wie o tym ZRV co ma się niby pojawić? Pojawi się w 2023 czy jednak 2024? Jak w 2024 to zamówienia zaczną spływać w 2025 - masakra. Jestem nastawiony raczej na niezawodność i trochę boję się jakości/niezawodności produktów VAG za 5-7 lat. Mamy Accorda 2008 rok i jak do tej pory jedyna poważna awaria to pompa ABS. Przez 15 lat tylko 1 większa awaria (auto normalnie jeździło z błędem ABS/ESP itp.). Nie wiem czy uda nam się kupić drugie tak niezawodne auto.

                        Comment


                        • Comment


                          • W przyszłości będę rozglądał się za Formentorem. Jak odbierałem Aronę żonie to również Cupry oglądałem. Bardzo zacnie się to prezentuje z tym matowym lakierem. Z 1.5 150KM można już wyhaczyć od 130tys. Nie pamiętam pochlebnych opinii o TSI ale jak Arona będzie się sprawować w porządku to zaryzykuję ten 1.5. A tak swoją drogą... dlaczego honda zrezygnowała z 1.5 w EU, a taki vag dalej tego używa?
                            Civic 1.5T

                            Varadero

                            Comment


                            • Bo te tfsi /tsi nie mają za wiele wspólnego z pierwszymi wadliwymi silnikami z lat 2010 do 2015/2016 (łańcuch rozrządu) .

                              Niebieskie Fabię kombi które idą na ubera robią w dwa / trzy lata po 280 tysięcy i jeżdżą nadal.


                              Dalej takie 2.0 280 ps z przebiegiem 280 tysięcy i to po programie lata dalej i nie są to pojedyncze przypadki.

                              Reasumując poprawili co się dało w silnikach i dlatego produkują dalej.

                              Sam chętnie przytulił bym polifta superba w sportline z 2.0 280 i napędem 4x4. Miałbym to czego mi tylko brakuje w Turasie, więcej mocy i sprawnego AT.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez ivanik Zobacz posta
                                Panowie i Panie może wróćmy do głównego tematu wątku? Do porównań X z XI może warto założyć nowy wątek? Nadal czekam na jakieś sugestie/propozycje co można dostać szybciej niż XI? Z tego rozmyślania już nie wiem czy brać Sport czy Advance. Za długo się czeka i człowiek za dużo myśli. Ktoś coś wie o tym ZRV co ma się niby pojawić? Pojawi się w 2023 czy jednak 2024? Jak w 2024 to zamówienia zaczną spływać w 2025 - masakra. Jestem nastawiony raczej na niezawodność i trochę boję się jakości/niezawodności produktów VAG za 5-7 lat. Mamy Accorda 2008 rok i jak do tej pory jedyna poważna awaria to pompa ABS. Przez 15 lat tylko 1 większa awaria (auto normalnie jeździło z błędem ABS/ESP itp.). Nie wiem czy uda nam się kupić drugie tak niezawodne auto.
                                Mam podobnie, obecnie trzecia Honda, ostatnia kupiona jako nowa a wcześniej używki, każdą zrobiłem ponad 120tyś i nigdy nie miałem poważnej usterki, wręcz kilka drobiazgów. Wiele razy jadąc na wakacje na południe mijałem stojące nowe VAGi, "francuzy" i inne, ale nigdy Hondy tak mi to w głowie tkwi, że pomimo kilku wad i ceny zamówiłem w grudniu Advance'a. Kupuje auto na przynajmniej 7 lat, tak więc mogę trochę poczekać... tylko jak zamawiałem to mowa była o czekaniu pół roku a nie "nie wiadomo ile". Tak więc, poczekam jeszcze do kwietnia i jak nie będzie konkretnej informacji to zobaczę w tym czasie będzie dostępne u innych. Co do wersji to te 14tyś dopłaty do Advance'a wygląda całkiem dobrze bo to jednak trochę zmian, za które u konkurencji zapłacisz więcej niż w Hondzie.

                                LED adaptacyjny
                                Bose
                                Tapicerka „skórzana”
                                Panorama
                                Fotele przednie elektryczne, w obu regulacja odcina lędźwiowego - szkoooda,że bez pamięci.
                                Podgrzewana kierownica
                                Cyfrowe zegary
                                i bzdety takie jak srebrna obwódka wokoło zegarów, wstawka piano w tylnych drzwiach, srebrny dodatek w kierownicy, kieszeń za fotelem kierowcy, schowek na okulary w podsufitce

                                Dodatkowo w Sporcie mi osobiscie nie odpowiada czarna podsufitka. Ostatnio byłem w Toyocie obejrzeć Corolle Crossa i nieeeee z takim wyposażeniem jak Advance kosztowała ponad 180tyś, ale najgorsze to wnętrze, górna deska rozdzielcza cała z twardego plastiku, to samo na drzwiach , przyciski od podgrzewania foteli na konsoli jak w pralce z PRLu. Bryła dla mnie fajna i ilość miejsca z tyłu i to wszystko. Byłem też w Skodzie i choć trochę tańsza (Octavia) to jednak tam we wnętrzu widać różnicę w jakości, ale drzwi to już każdy musi sobie sam zobaczyć, twardy plastik po całości i skrzypią masakrycznie głośno. Jazda jest fajna, poprawna benzyna, ale wnętrze fatalne.

                                Comment

                                Working...
                                X