Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic XI kontra konkurencja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ktoś oglądał/jeździł Kią Pro ceed ? Jak ten pojazd się ma na tle konkurencji ? Cenowo to można za 130-140k wyrwać wersję z silnikiem 160KM. Mam dylemat, czy brać używaną X, czy nówkę Pro ceeda, a głównie zależy mi na, w miarę niskim spalaniu, w trasie i mocnym silniku - wiem raczej nie idzie to w parze, ale z tych "mocnych", zawsze któryś pali najmniej
    Moja łódka Civic..
    Mój "klekocik" Ceed..
    New... "Japończyk" e:Hev 2.0
    Coś na temat olejów..

    Comment


    • Miałem okazje oglądać i jeździć ostatnio 11 generacją. Jak dla mnie jest to porażka biorąc pod uwagę proporcje ceny do tego co oferuje. Pierwsze wrażenie jak wsiadłem to to że mega podobnie się siedzi jak w x generacji ale fotel delikatnie bardziej miękki i drzwi fajniej chodzą na zawiasach, minimalnie lepiej czuć ten przeskok w kątach otwarcia drzwi. Co do samej jazdy to ta hybryda jest tragiczna. Oddawanie mocy nie jest zawsze identyczne. Raz jest tak że przyśpiesza lepiej a raz gorzej. To już wolałem moje 1.0 co zawsze oddawało tak samo moc i miało prawdziwy dźwięk silnika a nie z głośników udawany. Czy honda ma swoich klientów za mentalnych 7 latków że serwuje udawanie dźwięku z głośników? To jest takie fajnie i można się dzięki temu lepiej poczuć?
      Nigdy bym nie dał za ten samochód dwa razy więcej niż dałem za x-gen. A jeśli chodzi o temat konkurencji. To jak dla mnie wszystkie auta z segmentu C wypadają lepiej niż Honda Civic a można mieć nawet za tą kasę Audi A4 z segmentu D które nokautuje już na starcie civica pod każdym względem. A tak na marginesie to nie ogarniam jak można w ogóle chwalić i lubić hybrydę. Jeźdżę obecnie superbem 2.0 TDI i ma dużo lepszego buta niz nowy civic i spalanie mniejsze w każdych warunkach... Wiec jaki jest sens hybrydy? Pseudoekologa za którą płaci klient?
      Last edited by Fireblade929; 22-02-2023, 11:06.

      Comment


      • Grzechu kilka dni temu odbyłem jazdę testową Kia Proceed GT z silnikiem 1.6 i 204 konnym silnikiem w automacie i mogę powiedzieć, że to fajne autko. Nieźle się zbiera- nie zauważyłem jakiś dużych lagów przy depnięciu w podłogę, fajnie wygląda (jak dla mnie), dobrze spasowane wewnątrz i zewnątrz, w miarę dobre materiały (porównał bym do jakości podobnej jak w Civicu X). Moim zdaniem jest lepiej wyciszona jak Civic X. Uważam że na trasy jest dużo lepszy niż Civic X. To tyle co mogę napisać po jeździe testowej. Zrobiłem sobie konfigurację i dałem do wyceny - 158kk - 5% dla grupy zawodowej - cenna końcowa 150kk. Auto w bardzo bogatej konfiguracji + wszystkie pakiety jakie były dostępne dla tego modelu (zrezygnowałem z skórzanych foteli i szklanej panoramy z którą mam złe doświadczenia). Czas oczekiwania do 4 miesięcy. Jest też zapis, że cena może ulec zmianie przy odbiorze.,
        Cały czas rozważam sprzedaż Civica, którym fajnie mi się jeździ ale na trasy już słabo, ze względu na wyciszenie Hondy. Biorę jeszcze pod uwagę wyciszenie Civica w firmie Ciche-Auto. Ma ktoś doświadczenie z taką operacją?

        Comment


        • Osobiście zdecydował bym się na XI gdyby była dostępna "od ręki" w salonie. U mnie nie wchodzi w rachubę czekanie.. no góra miesiąc.. nie więcej. Widziałem pro ceedy w wersji 160KM dostępne od ręki, to chyba najlepsze kompakty, z mocnymi silnikami, dostępnymi na rynku od ręki.. u konkurencji nic ciekawego nie ma w cenie około 140k.. Audi A4? Nie wiem czemu, ale jakoś boję się niemieckiej technologii TSI. Dla mnie liczy się niezawodny napęd (u mnie większość trasa) a tutaj najlepsze silniki to teraz Kia, Hyundai, Toyota i Honda.
          Moja łódka Civic..
          Mój "klekocik" Ceed..
          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
          Coś na temat olejów..

          Comment


          • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
            Ktoś oglądał/jeździł Kią Pro ceed ? Jak ten pojazd się ma na tle konkurencji ? Cenowo to można za 130-140k wyrwać wersję z silnikiem 160KM. Mam dylemat, czy brać używaną X, czy nówkę Pro ceeda, a głównie zależy mi na, w miarę niskim spalaniu, w trasie i mocnym silniku - wiem raczej nie idzie to w parze, ale z tych "mocnych", zawsze któryś pali najmniej
            Gdzieś już pytałem o proceeda kilka dni temu ale nie mogę znaleźć wątku a była tam czyjaś konkretna wypowiedz w temacie tego auta...
            Wielkiego zysku w porówaniu z X nie ma. Ale to całkiem fajne auto w serii i tez mnie właśnie skusiła dostępność. Dla mnie trochę za duże i dokładając kasę po X chciałbym jakiegoś większego "przeskoku" - choć nie wiem w sumie nawet w jakim zakresie....
            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

            Comment


            • Mi osobiście Kia Proceed GT nie wkręca się wizualnie. Ale podkreślam że nie jeździłem tym autem. Spalanie na pewno będzie wyższe niż w Civic XI niestety. Ma to jakieś adaptacyjne światła i systemy utrzymywania auta w korkach jak Civic XI? Co za czasy nastały. Człowiek szuka nowego auta za +- 150tys. i nie ma co kupić na rynku

              Comment


              • Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                Wielkiego zysku w porówaniu z X nie ma.
                Dlatego ja się mocno zastanawiam nad X rocznikowo okolice 2019-2020.. (może uda mi się coś znaleźć dobrego), X będzie miała lepsze osiągi niż pro ceed w wersji 160KM i mniejsze spalanie..

                Zamieszczone przez ivanik Zobacz posta
                Człowiek szuka nowego auta za +- 150tys. i nie ma co kupić na rynku
                Kupić to może i jest co, ale sam "kicz", albo z wyglądu albo z oferowanej mocy za tą sporą kwotę.. Dla mnie, chodź wcześniej nie, ale teraz jakoś tak, podchodzi wizualnie, Peugeot 308, ale ten silniczek 1.2 130KM... a cena 130k.. również dostępny od ręki.
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                  Miałem okazje oglądać i jeździć ostatnio 11 generacją. Jak dla mnie jest to porażka biorąc pod uwagę proporcje ceny do tego co oferuje. Pierwsze wrażenie jak wsiadłem to to że mega podobnie się siedzi jak w x generacji ale fotel delikatnie bardziej miękki i drzwi fajniej chodzą na zawiasach, minimalnie lepiej czuć ten przeskok w kątach otwarcia drzwi. Co do samej jazdy to ta hybryda jest tragiczna. Oddawanie mocy nie jest zawsze identyczne. Raz jest tak że przyśpiesza lepiej a raz gorzej. To już wolałem moje 1.0 co zawsze oddawało tak samo moc i miało prawdziwy dźwięk silnika a nie z głośników udawany. Czy honda ma swoich klientów za mentalnych 7 latków że serwuje udawanie dźwięku z głośników? To jest takie fajnie i można się dzięki temu lepiej poczuć?
                  Nigdy bym nie dał za ten samochód dwa razy więcej niż dałem za x-gen. A jeśli chodzi o temat konkurencji. To jak dla mnie wszystkie auta z segmentu C wypadają lepiej niż Honda Civic a można mieć nawet za tą kasę Audi A4 z segmentu D które nokautuje już na starcie civica pod każdym względem. A tak na marginesie to nie ogarniam jak można w ogóle chwalić i lubić hybrydę. Jeźdżę obecnie superbem 2.0 TDI i ma dużo lepszego buta niz nowy civic i spalanie mniejsze w każdych warunkach... Wiec jaki jest sens hybrydy? Pseudoekologa za którą płaci klient?
                  Nie wiem czy smiac sie czy płakać?
                  Naprawdę jezdziłes 11 i 1.0 X lepiej przyspieszała?
                  Prawdziwy dzwięk z 3 cylindrowca??
                  Nikt mnie tak dzsiaj nie rozbawił jak ty
                  I oczywiscie A4 numer jeden i tak to czuje sie jakośc i bezawaryjnośc
                  Popatrz ile czasu A4 jest na rynku,może to Ci rozjaśni oczy i porównaj wyposazenie które jest w jednym i drugim samochodzie
                  Miedzy zakupem twojego samochodu a obecnego upłynęlo trochę czasu i jak chcesz uczciwie porównywać X do 11 ostatnie ceny 1,5 z obecną 11
                  Jak bys nie wiedział jak to sie nazywa -to inflacja .
                  Znajac twoje dotychczasowe wypowiedzi na temat Hondy i "problemów " z nia i twoim egzemplarzem samochodu,nie oczekuje obiektywnych i pochlebnych opinii
                  Last edited by Mariusz -TT; 22-02-2023, 13:04.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                    głównie zależy mi na, w miarę niskim spalaniu, w trasie i mocnym silniku
                    W X gen 1,5T masz to zagwarantowane

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Mariusz -TT Zobacz posta
                      Nie wiem czy smiac sie czy płakać?
                      Naprawdę jezdziłes 11 i 1.0 X lepiej przyspieszała?
                      Prawdziwy dzwięk z 3 cylindrowca??
                      Nikt mnie tak dzsiaj nie rozbawił jak ty
                      I oczywiscie A4 numer jeden i tak to czuje sie jakośc i bezawaryjnośc
                      Popatrz ile czasu A4 jest na rynku,może to Ci rozjaśni oczy i porównaj wyposazenie które jest w jednym i drugim samochodzie
                      Miedzy zakupem twojego samochodu a obecnego upłynęlo trochę czasu i jak chcesz uczciwie porównywać X do 11 ostatnie ceny 1,5 z obecną 11
                      Jak bys nie wiedział jak to sie nazywa -to inflacja .
                      Znajac twoje dotychczasowe wypowiedzi na temat Hondy i "problemów " z nia i twoim egzemplarzem samochodu,nie oczekuje obiektywnych i pochlebnych opinii
                      Czytaj ze zrozumieniem. Nie napisałem że 1.0 lepiej przyśpieszał. Napisałem że zawsze jak się depnęło to przyśpieszał tak samo i jednakowo. 11 generacja nie przyśpiesza za każdym razem jednakowo. Raz słabiej raz lepiej przyśpiesza. I owszem dźwięk 3 cylindrów litrowego silnika jest całkiem spoko w porównaniu do dźwięku z głośników.
                      A odnośnie inflacji to porównaj ile w 2019 roku kosztowało audi a4 a ile civic x. Jakoś ta inflacja bardziej dotknęła hondę niż audi. A co do wyposażenia w audi i hondzie to porównaj jak to działa w jednym i jak w drugim aucie. W hondzie nic nie działa tak jak powinno a "tablet" w 11 generacji jest bardziej zamulony niż w x....

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                        Czytaj ze zrozumieniem. Nie napisałem że 1.0 lepiej przyśpieszał. Napisałem że zawsze jak się depnęło to przyśpieszał tak samo i jednakowo. 11 generacja nie przyśpiesza za każdym razem jednakowo. Raz słabiej raz lepiej przyśpiesza. I owszem dźwięk 3 cylindrów litrowego silnika jest całkiem spoko w porównaniu do dźwięku z głośników.
                        A odnośnie inflacji to porównaj ile w 2019 roku kosztowało audi a4 a ile civic x. Jakoś ta inflacja bardziej dotknęła hondę niż audi. A co do wyposażenia w audi i hondzie to porównaj jak to działa w jednym i jak w drugim aucie. W hondzie nic nie działa tak jak powinno a "tablet" w 11 generacji jest bardziej zamulony niż w x....
                        W mojej opinii, każda marka premium, jeśli jej cena, dzisiaj, nie zaczyna się od trójki z przodu (kiedyś dwójki), do koło premium nawet nie stało...
                        no offence ale 150 km ww segmencie D, w marce premium?
                        Czyli u Ciebie systemy bardzo dobrze nie działają (bo ich nie ma), tak?
                        Nie miałem żadnych problemów z systemami na jeździe próbnej w hondzie XI, , bardzo dobrze działały w X i IX (w IX niewiele tam było ale to co było, działało tak jak powinno), bardzo dobrze działają w moje aktualnej maździe, więc dziwi mnie Twoja opinia, że nie działa dobrze

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                          Czytaj ze zrozumieniem. Nie napisałem że 1.0 lepiej przyśpieszał. Napisałem że zawsze jak się depnęło to przyśpieszał tak samo i jednakowo. 11 generacja nie przyśpiesza za każdym razem jednakowo. Raz słabiej raz lepiej przyśpiesza. I owszem dźwięk 3 cylindrów litrowego silnika jest całkiem spoko w porównaniu do dźwięku z głośników.
                          A odnośnie inflacji to porównaj ile w 2019 roku kosztowało audi a4 a ile civic x. Jakoś ta inflacja bardziej dotknęła hondę niż audi. A co do wyposażenia w audi i hondzie to porównaj jak to działa w jednym i jak w drugim aucie. W hondzie nic nie działa tak jak powinno a "tablet" w 11 generacji jest bardziej zamulony niż w x....
                          Nie wiem czym jezdziłes i jakim"testerem" jesteś ale osoby zajmujące sie tym profesjonalnie,w kraju i za granicą nie podzielają takiej krytyki jaką ty wylewasz na ten samochód.
                          Zalecajac czytanie ze zrozumieniem porównaj mocowo i wypasażeniowo oba samochody,pózniej poczytaj od jak dawna są oba modele na rynku i jak do tego dojdziesz, wyciagnij wnioski.
                          Nie wiem jakim egzemplarzem jęzdziłeś i jak długo skoro twierdzić że ten samochód za każdym razem przyspieszał inaczej i co Ci sie zawieszało w sytemie który chodzi o wiele precyzyjniej w 11 niz X
                          Natomist swierdzenie ze w Hondzie nic nie działa tak jak powinno jest wyczerpujacym stwierdzeniem.
                          Brakuje mi tylko stwierdzenia że w Audi płacisz za jakośc i bezawaryjnośc
                          Last edited by Mariusz -TT; 22-02-2023, 16:58.

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Mariusz -TT Zobacz posta
                            Nie wiem czym jezdziłes i jakim"testerem" jesteś ale osoby zajmujące sie tym profesjonalnie,w kraju i za granicą nie podzielają takiej krytyki jaką ty wylewasz na ten samochód.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Mariusz -TT Zobacz posta
                              Brakuje mi tylko stwierdzenia że w Audi płacisz za jakośc i bezawaryjnośc
                              Ale się uczepiliście tego audi Ja właśnie jadę je odebrać bo przygotowali dzień wcześniej i bardzo cieszę się z takiego obrotu spraw. Tym bardziej, że honda byłaby nie wiadomo kiedy i za ile. Chętnie wpadnę jeszcze kiedyś tutaj żeby poczytać jakiego to złego wyboru dokonałem.

                              Reasumując, każde auto ma wady i zalety, z drugiej strony każdy ma inne preferencje i oczekiwania więc należałoby się szanować.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Griszmann Zobacz posta
                                Reasumując, każde auto ma wady i zalety,
                                A jakie honda ma zalety obecnie? Zalety hondy to się skończyły w czasach modelu UFO. Teraz są same wady.
                                Dobrze zrobiłeś że wybrałeś audi. Przynajmniej nie będzie cię irytować to że auto gnije od nowości tak jak ma to w zwyczaju honda. I nie będziesz musiał robić konserwacji w nowym samochodzie

                                Comment

                                Working...
                                X