Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic XI kontra konkurencja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez pawcio-203 Zobacz posta
    Najbardziej martwi fakt, że X gen będzie się starzał i prędzej czy później trzeba będzie coś kupić.
    Pojeździsz jeszcze pawcio, oj pojeździsz, oczywiście jak będziesz chciał. Pierwsi właściciele, dbający o auto jeżdżą Hondami baaardzo długo

    Comment


    • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
      Natomiast dalej zdania nie zmienię, to nie jest auto dla posiadaczy Xgen 1,5turbo.
      Biorac pod uwage opinie posiadaczy CivXI _zdecydowanie_jest_ to "auto dla posiadaczy Xgen 1,5turbo" w sytuacji gdy wiekszosc przebiegow robisz w miescie badz na drogach krajowych (mniejsze spalanie+lepsze osiagi w calym praktycznie zakresie do 120 km/h -> spalanie na podstawie tu podawanych wynikow, osiagi na podstawie zeperfs). jesli wiekszosc przebiegow robisz na autostradach, to faktycznie przesiadka z 1.5T na 2.0 eHEV moze nie miec sensu (i tylko wtedy).
      Last edited by fishdick; 02-02-2023, 11:38.

      Comment


      • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
        Pojeździsz jeszcze pawcio, oj pojeździsz, oczywiście jak będziesz chciał. Pierwsi właściciele, dbający o auto jeżdżą Hondami baaardzo długo
        Ja może i tak, ale żona, która ma fiestę od nowości (ecoboost 100KM z 16r) nawet nie chce myśleć o przesiadce na jakieś wozidło segmentu B bo tamto startuje od 80tys (nowa fiesta 85 tys bazówka). Przypomnę, że nowa kosztowała 50tys. Dramat.
        Last edited by pawcio-203; 02-02-2023, 12:00.
        Civic 1.5T

        Varadero

        Comment


        • Chyba w tym temacie będzie najlepiej napisać...---> użykował ktos dłużej Kia Pro ceed? Spalanie, zalety, wady, subiektywne opinie jakie to auto jest... w porównaniu do X gen?
          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

          Comment


          • Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
            Chyba w tym temacie będzie najlepiej napisać...---> użykował ktos dłużej Kia Pro ceed? Spalanie, zalety, wady, subiektywne opinie jakie to auto jest... w porównaniu do X gen?
            Mój szwagier mieszkający obok ma 1.6 GT 204KM automat razem go kupowaliśmy i testowaliśmy konkurencje, zastanawiał się mocna nad civic 5D ale wtedy już nie można było ich kupić jako nowe zostatały jeszcze 4D z poprzedniego roku ale sedan mu się nie podobał, co do porównania do X sport manual bo taki mam to civic pali około 1.5 do 2 litrów mniej na podobnej trasie i jeździe nawet mój po chiptuningu do 206KM, zwieszenie bardziej komfortowe w X tu wpływ też mają standardowe 18 calowe opony proceed, w X jest więcej miejsca szczególnie z tyłu rozstaw osi swoje robi, siedzi się niżej, teraz plusy proceed fajnie brzmiący wydech tego mi brakuje w X, większy bagażnik chociaż duża jego część to schowki pod podłogą ale zamyka się automatycznie, fajniejsza tapicerka zamsz ze skórą, fajniejsze multimedia ale dla mnie to nie jest argument, co do skrzyni to nie będę porównywał manuala z automatem dwusprzęgłowym co do CVT kilka razy jechałem ja wolałam bym automat proceed, na pewno jest to lepsza skrzynia od DSG VW których przedostawaliśmy kilka w passacie golfie i T-roc, silnik 1.5 w X jest porównywalny do 1.6 proceed parametrami tu różnice robi 7 biegowa dwusprzęgłówka na pewno zmienia szybciej biegi niż standardowy operator manuala, no i w 1.5 X łatwej o chiptuning z tego co się orientowałem niż do 1.6 proceed. Tak już jako dodatek dodam że jeździł wcześnie mazdą 6 manual 165KM z 2017r. i twierdzi że dla niego idealnym samochodem było by połączenie tej mazdy z silnikiem i skrzynią proceed
            Last edited by cezar5s; 08-02-2023, 09:55.

            Comment


            • Czyli w sumie jakiejś wielkiej przewagi w jakimś konkretnym aspekcie taki pro ceed nie ma jak czytam...
              Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
              Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

              Comment


              • No nie ma, dla mnie te auta są porównywalne, jedyna nie podważalna przewaga proceed GT nad X jest to że można go nadal kupić nowego cena od 143 tys. jeśli oczywiście szukasz nowego auta? Ale tu zaczyna się też cena XI jeśli nie masz nic przeciwko hybrydom, ale jeśli szukasz czegoś bardziej sportowego to od 154tys zaczyna się cupra leon 2.0 245KM DSG czyli chyba aktualnie najtańszy hot hatch na rynku

                Comment


                • Co do ceny to racja, ale biorąc pod uwagę wyposażenie to okazuje się że trzeba sporo dopłacić żeby mieć podobny poziom co w Hondzie.

                  Comment


                  • Właściwie w większości innych marek jak się doda w konfiguracji opcje, które ma w standarcie Civic i silnik hybrydowy to wychodzi podobnie lub drożej.
                    Last edited by Seb; 08-02-2023, 23:28.

                    Comment


                    • Ktoś coś jeszcze ma ciekawego co można kupić za kwotę Civic XI lub z lekką dopłatą? Przeraża mnie dostępność i czas oczekiwania za tym autem. Jeśli teraz jest zablokowana możliwość zamówień to wcześniej jak 2024 rok nie ma się co spodziewać dostawy/odbioru. Auto ma służyć głównie jako dojazd do pracy około 5 x 90km / tydzień więc jakieś mocne benzyny co palą po 10l/100 odpadają. ON też nie chcę bo przy tych EURO normach to już zbyt skomplikowane konstrukcje (DPF, AdBlue itp.).

                      Comment


                      • Zamieszczone przez ivanik Zobacz posta
                        Ktoś coś jeszcze ma ciekawego co można kupić za kwotę Civic XI lub z lekką dopłatą? Przeraża mnie dostępność i czas oczekiwania za tym autem. Jeśli teraz jest zablokowana możliwość zamówień to wcześniej jak 2024 rok nie ma się co spodziewać dostawy/odbioru. Auto ma służyć głównie jako dojazd do pracy około 5 x 90km / tydzień więc jakieś mocne benzyny co palą po 10l/100 odpadają. ON też nie chcę bo przy tych EURO normach to już zbyt skomplikowane konstrukcje (DPF, AdBlue itp.).
                        Ja finalnie zdecydowałem się na Audi A4 w sedanie. Rabat w międzyczasie wskoczył z 18% na 22% a i finansowanie VWFS wypadło bardzo korzystnie. W czwartek odbieram Cenowo wyszło praktycznie to samo co Civic.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez ivanik Zobacz posta
                          Przeraża mnie dostępność i czas oczekiwania za tym autem. Jeśli teraz jest zablokowana możliwość zamówień to wcześniej jak 2024 rok nie ma się co spodziewać dostawy/odbioru. Auto ma służyć głównie jako dojazd do pracy około 5 x 90km / tydzień więc jakieś mocne benzyny co palą po 10l/100 odpadają. ON też nie chcę bo przy tych EURO normach to już zbyt skomplikowane konstrukcje (DPF, AdBlue itp.).
                          mam bardzo podobne wyznaczniki....
                          mam bardzo podobne oczekiwania/obawy
                          a tak prosto to nie nie mam ochoty czekać rok na odbiór auta i brak gwaranci ceny mnie meczy.... auto jest fajne niezaprzeczanie ale tak myślę ze w tej cenie można kupi c Rtype z X gen z sensowną przeszłością od ręki to chyba jednak emocje biorą lecą w czerwone pole....

                          Zamieszczone przez Griszmann Zobacz posta
                          Ja finalnie zdecydowałem się na Audi A4 w sedanie. Rabat w międzyczasie wskoczył z 18% na 22% a i finansowanie VWFS wypadło bardzo korzystnie. W czwartek odbieram Cenowo wyszło praktycznie to samo co Civic.
                          sa tam jakieś emocje? (no offence)
                          Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                          Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                            sa tam jakieś emocje? (no offence)
                            Zależy kto czego szuka, ja się zwyczajnie lepiej czuję w Audi. Mam subiektywne poczucie obcowania z produktem z wyższej półki Poza tym, większość moich przebiegów to i tak trasa a tutaj jednak audi lepiej nieco się sprawdza ze względu na lepsze wyciszenie i dłuższe przełożenie.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Griszmann Zobacz posta
                              Zależy kto czego szuka, ja się zwyczajnie lepiej czuję w Audi. Mam subiektywne poczucie obcowania z produktem z wyższej półki Poza tym, większość moich przebiegów to i tak trasa a tutaj jednak audi lepiej nieco się sprawdza ze względu na lepsze wyciszenie i dłuższe przełożenie.
                              Coś więcej o tym Audi? Jaki motor i wyposażenie? Są systemy co hamują do 0km i ruszają w korku? Urodą to nie grzeszy ale o gustach się nie dyskutuje. Ma robić swoje czyli jeździć z punktu A do punktu B. Wszystkie nowe A4 mają takie srebrne wstawki w okolicach świateł przeciwmgielnych?

                              Fajnie można Octavie 4 skonfigurować ale wygląd to prawdziwa kura (jak logo) dla mnie. Kolejny minus że jest tego dużo bo co drugi przedstawiciel to kura albo ToiToi.

                              Comment


                              • Audi advance 35 tfsi (150km, 270nm), pakiety exterieur, black design, comfort, technology i s line wewnętrzny plus jakieś drobne dodatki. Wyszło 158k po 22% upuście plus bdb leasing. Co do systemów to jest tylko ten hamujący awaryjnie, ale to już chyba obowiązek w nowych autach. Uważam, że w tej cenie to dobra opcja ogólnie, czy alternatywa dla Civica to już zależy kto czego szuka.

                                Comment

                                Working...
                                X