Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic XI kontra konkurencja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Nie wiem czy jest sens porownywac Ceeda nawet tego po lifcie do XI generacji Civica..
    Z uwagi na wiek platformy, zaawansowanie technologiczne, jakosc wykonczenia - Ceed to bardziej konkurent dla Civica X.

    Wedlug mnie Kia i Hyundai dopoki nie wypuszcza nowych modeli nie maja podjazdu do Civica XI. I wybor tutaj moze byc tylko jeden…

    „równie niezawodne, oszczędne i dawało frajdę z jazdy. Żonę powoli przyzwyczajam do tego żeby pakowała siebie i dziecko skromniej” - no wlasnie

    Comment


    • #62
      Witam
      Zawsze można wybrać inne auto tylko można się rozczarować , siedziałem w KIA sorento (salon) lista dodatków mogła by się nie zmieścić na rolce papieru toaletowego auto za ponad 2 stówy z silnikiem 1,6 wysiadając cieszyłem się że kupiłem civica co do terminu odbioru hondy to po waszych wpisach zaczynam mieć wątpliwości, cóż zobaczymy czekam w spokoju

      Comment


      • #63
        Porównywał ktokolwiek Hondę do Audi a4 w wersji sedan? Z tego co widzę są auta gotowe do odbioru w cenie podobnej do Hondy (rabat ok 18%).

        Comment


        • #64
          Jak chcesz kupic Audi w cenie civica to porównaj wyposazenie
          Ja porównywałem i wyposazenie Audi to dramat( za takie pieniadze w podstawie)

          Comment


          • #65
            Myślę że nie ma co porównywać po pierwsze to silniki TFSI po drugie mają 150 koników po trzecie palą sporo więcej po czwarte te upusty to jakaś dziwna sprawa ze 180 tys. na 135 tys. nie kupuję tej promocji

            Comment


            • #66
              Zamieszczone przez Griszmann Zobacz posta
              Porównywał ktokolwiek Hondę do Audi a4 w wersji sedan? Z tego co widzę są auta gotowe do odbioru w cenie podobnej do Hondy (rabat ok 18%).
              Na wstępie należy zaznaczyć, że można mieć Audi A4 i Audi A4 - i to mogą być dwa różne samochody, nawet jeśli oba sedany. W przypadku A4, w moim odczuciu bardzo dużo zależy od wyposażenia. Porównywałem i uważam, że A4 z podstawowym wyposażeniem jest gorszym wyborem niż Civic XI. Nie widziałem różnicy w jakości wykończenia przy podstawowych materiałach ani nie czułem się bardziej komfortowo czy "premium" - wręcz przeciwnie, plastikowy kokpit A4 mniej mnie przekonał niż ten w Civic XI. Dużo się zmienia gdy taką A4 doposaży się w obszycie części elementów wnętrza skórą, ciekawszą tapicerkę, inne niż podstawowe dekory - wtedy odczucia były lepsze niż w Civic, ale też różnica w cenie była odpowiednio większa. Na plus dla A4 na pewno bagażnik. Tyle odczuć subiektywnych z wnętrza, czas na wrażenia z jazdy. Testowałem A4 sedan 35 tfsi, bez akustycznych szyb. Było nieco ciszej niż w Civic XI ale nadal słyszałem szum z opon - w kryterium hałasu A4 zajęło drugie miejsce najgłośniejszych samochodów jakie testowałem, z zaznaczeniem braku szyb akustycznych (opcja). Osiągi auta każdy powinien sam ocenić podczas własnych testów - według mnie nie ma istotnej różnicy. Przy czym układ napędowy i jego płynność zdecydowanie na plus w Civic XI. Wspomaganie układu kierowniczego w A4 dla mnie za duże - wolę te z Civic. Widoczność lepsza w Civic.

              Według mnie w wyborze podstawowe A4 (takie w cenie Civic XI) czy Civic XI to najlepiej kierować się emocjami (np. co się bardziej podoba) niż parametrami. A jak nie chce się hybrydy, albo chce się 4x4 to kwestia wyboru znika.

              Comment


              • #67
                Taką A4 programem za 2 tys robi się na ponad 200KM. Oczywiście A4 w podstawie, to nie to samo co w wypasionej wersji. Civic XI gen jest za to bardzo dobrze poskładany i ma dobre materiały, choć plastiki na dole w drzwiach jednak bardziej plastikowe niż w Audi, klasa średnia ma trochę inne standardy niż kompakt. Zresztą wystarczy przesiąść się z A3 do A4. Zakładając jednak, że nie będzie się robiło w takiej A4 programu silnika i skrzyni, to wybrałbym Civica, w serii Dsg jest tak zamulone, że nie da się praktycznie tym jeździć.

                Comment


                • #68
                  Przy okazji Audi A4, jak wygląda sprawa zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia w tym aucie? Ktoś może coś wie? Też są gołe blachy czymś przykryte ? Czy może grupa VAG lepiej zabezpiecza podwozia w swoich autach..
                  Moja łódka Civic..
                  Mój "klekocik" Ceed..
                  New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                  Coś na temat olejów..

                  Comment


                  • #69
                    Zamieszczone przez IGNACJOSZ Zobacz posta
                    Myślę że nie ma co porównywać po pierwsze to silniki TFSI po drugie mają 150 koników po trzecie palą sporo więcej po czwarte te upusty to jakaś dziwna sprawa ze 180 tys. na 135 tys. nie kupuję tej promocji
                    Jezu, latami te same brednie na temat tfsi będą powtarzane, bo przez kilka lat dali ciała z tymi silnikami, od 2016 te silniki są wolne od popularnych im wad spalania oleju, pomp itd.
                    Także nie powielajmy stereotypów, bo ten silnik nie ma za wiele wspólnego z pierwszymi tsi / tfsi na łańcuchu.

                    Honda po dziś dzień nie wie co to zabezpieczenie antykorozyjne i wiele mankamentów szło z generacji na generację czy to Accord czy civic.

                    Comment


                    • #70
                      Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                      Przy okazji Audi A4, jak wygląda sprawa zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia w tym aucie? Ktoś może coś wie? Też są gołe blachy czymś przykryte ? Czy może grupa VAG lepiej zabezpiecza podwozia w swoich autach..
                      Z tego co widziałem na youtube to zabezpieczenie antykorozyjne w marce audi to inna liga. Do tego stopnia, że darowałbym sobie wydatek rzędu 5k na dodatkowe zabezpieczenie tuż po zakupie, co w przypadku hondy jak dla mnie jest obowiązkowe. Z uwagi na fakt, że nie jeżdżę dużo po mieście i ogólnie nie robię więcej niż 15k rocznie to audi nie wydaje się głupią opcją. Z drugiej strony ten napęd w hondzie bardzo mi się podoba i przekonuje mnie do niego sposób w jaki działa. Ponadto, obecne a4 już jest mocno opatrzone, lada moment wchodzi nowa generacja. Honda na pewno bardziej będzie się wyróżniać.

                      Comment


                      • #71
                        Porównując A4 z nowym civickiem to civic jest totalnym niewypałem. Po pierwsze w A4 są prawdziwe silniki a nie jakieś hybrydy wymyślone na potrzeby absurdalnej eko fikcji unijnej. Te hybrydy mają taki sens jak wprowadzenie mielonych robaków do żywności. Po drugie wykonanie audi to przepaść w porównaniu z civickiem 11 generacji. Wnętrze audi jest kozackie, zabezpieczenie antykorozyjne w audi jest świetne a w civicu nie ma czegoś takiego jak zabezpieczenie antykorozyjne a mówiąc więcej to w hondzie nawet nie ma na płycie podłogowej lakieru po za podkładem. Biorąc pod uwagę cenę i jakość to tylko audi w tym zestawieniu.

                        Comment


                        • #72
                          Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                          Porównując A4 z nowym civickiem to civic jest totalnym niewypałem. Po pierwsze w A4 są prawdziwe silniki a nie jakieś hybrydy wymyślone na potrzeby absurdalnej eko fikcji unijnej. Te hybrydy mają taki sens jak wprowadzenie mielonych robaków do żywności. Po drugie wykonanie audi to przepaść w porównaniu z civickiem 11 generacji. Wnętrze audi jest kozackie, zabezpieczenie antykorozyjne w audi jest świetne a w civicu nie ma czegoś takiego jak zabezpieczenie antykorozyjne a mówiąc więcej to w hondzie nawet nie ma na płycie podłogowej lakieru po za podkładem. Biorąc pod uwagę cenę i jakość to tylko audi w tym zestawieniu.
                          Ale porównanie audi z civic to nieporozumienie klasa compact vs klasa średnia premium. Ja dodam od siebie, że accord VIII ma wykonanie wewnątrz kabiny na tym samym poziomie co audi. Te silniki w audi to i tak niższy poziom wykonania niż vtec turbo. Honda znacznie lepiej pasuje silniki niż europejska konkurencja, a to niestety kosztuje więcej niż parę jenow droższy podkład, czy masa uszczelniajaca.
                          A żeby nie te zabezpieczenie antykorozyjne to by dawno zbankrutowała. Tsi to tak samo niska jakość jak zabezpieczenie antykorozyjne w hondzie.
                          Last edited by gkill; 30-01-2023, 20:08.

                          Comment


                          • #73
                            Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                            Porównując A4 z nowym civickiem to civic jest totalnym niewypałem. Po pierwsze w A4 są prawdziwe silniki a nie jakieś hybrydy wymyślone na potrzeby absurdalnej eko fikcji unijnej
                            To ciekawe, że najbardziej na słowo "hybryda" w układzie napędowym narzekają Ci, którzy nie zamierzają ich kupić. Jeszcze ciekawsze jest to, że aktualny A4 ma na pokładzie układ/technologię mild-hybrid. Jak opisuje to producent: "Pasowy zespół rozrusznik-alternator (RSG) i dodatkowa bateria litowo-jonowa umożliwiają redukcję zużycia paliwa/emisji CO2 dzięki zwiększonej rekuperacji oraz wyłączaniu silnika spalinowego podczas jazdy z prędkością poniżej 160 km/h (tylko w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów)...". Czy zatem silniki w A4 to nadal te jedyne poprawne, te prawdziwe, czy także silniki z układem wymyślonym "na potrzeby absurdalnej eko fikcji unijnej" o czym wspomina sam producent. To jest fakt.

                            Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                            Wnętrze audi jest kozackie
                            To są gusta i subiektywna opinia. Osobiście mogę się z tym jednocześnie zgodzić i nie zgodzić - zależy od wyposażenia, wybranych dekorów i wydanych pieniążków; im więcej tym rzeczywiście zdecydowanie lepiej.

                            Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                            Biorąc pod uwagę cenę i jakość to tylko audi w tym zestawieniu.
                            Subiektywnie jakość Civica XI i bazowej wersji A4 są według mnie na tym samym poziomie, a co się komu podoba to rzecz gustu. Nie wiem jakie są aktualnie rabaty w audi, ktoś gdzieś wspominał chyba o 18%. O ile nie popełniłem błędu w konfiguratorze, to nawet z takim rabatem bazowe A4 doposażone do tego co ma najwyższa wersja Civic XI przebiło jej cenę - bez rabatów różnica już jest spora.

                            Nie faworyzuję jednego czy drugiego pojazdu. Oba są dobre, oba mają plusy i oba mają minusy, każdy jest inny. Nie mnie też oceniać na ten moment czy układ hybrydowy i-mmd hondy jest lepszy czy gorszy od mild-hybrid audi. Chciałem się tylko odnieść do dość dziwnego trendu określania jakie silniki są prawdziwe a jakie nie i oceniania ich sensu (mam wrażenie najczęściej na podstawie tego, że spełniają czyichś indywidualnych potrzeb). I zakwestionować, że w cenie Civica da się dostać dużo lepsze A4.
                            Last edited by Krecik_; 30-01-2023, 21:15.

                            Comment


                            • #74
                              Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                              Po pierwsze w A4 są prawdziwe silniki a nie jakieś hybrydy wymyślone na potrzeby absurdalnej eko fikcji unijnej.
                              Masz ten twój prawdziwy silnik w Audi... bo oczywiście jak już porównujemy, to porównujmy to co można kupić w tej samej kasie.. a wiec w Audi 2.0Tsi 150KM.



                              Najlepsze jest przyspieszenie od 80-180km/h Honda "the best"
                              Last edited by Grzechu; 30-01-2023, 21:49.
                              Moja łódka Civic..
                              Mój "klekocik" Ceed..
                              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                              Coś na temat olejów..

                              Comment


                              • #75
                                Zamieszczone przez Krecik_ Zobacz posta
                                To ciekawe, że najbardziej na słowo "hybryda" w układzie napędowym narzekają Ci, którzy nie zamierzają ich kupić. Jeszcze ciekawsze jest to, że aktualny A4 ma na pokładzie układ/technologię mild-hybrid. Jak opisuje to producent: "Pasowy zespół rozrusznik-alternator (RSG) i dodatkowa bateria litowo-jonowa umożliwiają redukcję zużycia paliwa/emisji CO2 dzięki zwiększonej rekuperacji oraz wyłączaniu silnika spalinowego podczas jazdy z prędkością poniżej 160 km/h (tylko w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów)...". Czy zatem silniki w A4 to nadal te jedyne poprawne, te prawdziwe, czy także silniki z układem wymyślonym "na potrzeby absurdalnej eko fikcji
                                Miałem o tym samym napisać. Kolega niedawno był w aso skody i pytał o hybrydy, usłyszał od przedstawciela, że to takie niby hybrydy, więc udał się do aso Toyoty i hondy, wybrał Te druga. Obecnie jeździ Leonem 1,4 tsi. Układ hybrydowy w audi i ogólnie grupy vw to jakieś nieporozumienie, alternator jest dodatkowo rozrusznikiem i silnikiem poprzez pasek napędowy wspomaga silnik spalinowy w celu obniżenia emisji co2, haha przewaga dzięki technice haha.
                                Oczywiście Te auta mają również swoje zalety.

                                Comment

                                Working...
                                X