@Jozin:
Civic jest przedstawicielem wymierajacego chyba segmentu klasycznych (niepodniesionych) kompaktow. Przed era suvow/crossoverow byl z zalozenia autem wszechstronnym, przeznaczonym takze (a moze przede wszystkim) do jazdy w miescie. z czasem caly segment urosl, ale jako jedyne auto w rodzinie (tak, sa jeszcze rodziny z jednym autem) moze spelniac wysmienicie role auta uniwersalnego (majac oczywiscie swiadomosc jego ograniczen). przynajmniej u mnie sie sprawdza
w kwestii oplacalnosci eksploatacji (1.5T vs eHEV, w zasadzie uwzgledniajac glownie koszty benzyny) wszystko sprowadza sie do charakteru uzytkowania: jesli wiekszosc przebiegow robiona jest w miescie to na pewno taniej wyjdzie eHEV, jesli na autostradzie to 1.5T. drogi krajowe pewnie bedzie ex eaquo.
Civic jest przedstawicielem wymierajacego chyba segmentu klasycznych (niepodniesionych) kompaktow. Przed era suvow/crossoverow byl z zalozenia autem wszechstronnym, przeznaczonym takze (a moze przede wszystkim) do jazdy w miescie. z czasem caly segment urosl, ale jako jedyne auto w rodzinie (tak, sa jeszcze rodziny z jednym autem) moze spelniac wysmienicie role auta uniwersalnego (majac oczywiscie swiadomosc jego ograniczen). przynajmniej u mnie sie sprawdza

w kwestii oplacalnosci eksploatacji (1.5T vs eHEV, w zasadzie uwzgledniajac glownie koszty benzyny) wszystko sprowadza sie do charakteru uzytkowania: jesli wiekszosc przebiegow robiona jest w miescie to na pewno taniej wyjdzie eHEV, jesli na autostradzie to 1.5T. drogi krajowe pewnie bedzie ex eaquo.
Comment