Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
    Myślę że nie ma komunikatu dotyczącego wysokiego poziomu oleju. Jest komunikat niskiego poziomu oleju (bez wykrzyknika) a komunikat z wykrzyknikiem dotyczy awarii układu czujnika.
    Dlatego zapytałem co się pokazuje...bo to, że nie ma wskaźnika to wiemy tylko co się ukazuje kiedy jest faktycznie za dużo oleju, stąd moje pytanie.

    Zamieszczone przez lisu Zobacz posta
    A na jakiej podstawie stwierdzacie, że nie ubyło/przybyło wam oleju? Bo na podstawie odczytu z naszego super przemyślanego bagnetu, to raczej ciężko.
    Raz, że kwestia wprawy....dwa, że przy oleju który używam bagnet jest sprawny i pokazuje normalnie i wyraźnie poziom oleju.
    Last edited by marart; 07-01-2021, 15:38.
    Moja Hania
    http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

    Comment


    • Zamieszczone przez marart Zobacz posta
      Raz, że kwestia wprawy.
      Podkreślę tylko że roczniki 2017 mają już w tym wprawę Trzyletni staż i mamy to obcykane.

      Comment


      • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
        Podkreślę tylko że roczniki 2017 mają już w tym wprawę Trzyletni staż i mamy to obcykane.
        Dokładnie w punkt
        Moja Hania
        http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

        Comment


        • Witam,

          Zamierzam kupić civica 4d 1.5T ze skrzynią CVT, rocznik 2020, przewertowałem z grubsza cały temat jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie - czy problem nadal występuje w tych silnikach? Czy nie ma się czego bać przy zakupie auta z tym silnikiem? Dodam, że trasy jakie będę pokonywał to raz w tygodniu trasa 200km autostrada a w pozostałe dni po max 5km. Z góry dziękuję za odpowiedź!

          Pozdrawiam

          Comment


          • Zamieszczone przez plotkabytes Zobacz posta
            Witam,

            Zamierzam kupić civica 4d 1.5T ze skrzynią CVT, rocznik 2020, przewertowałem z grubsza cały temat jednak nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie - czy problem nadal występuje w tych silnikach? Czy nie ma się czego bać przy zakupie auta z tym silnikiem? Dodam, że trasy jakie będę pokonywał to raz w tygodniu trasa 200km autostrada a w pozostałe dni po max 5km. Z góry dziękuję za odpowiedź!

            Pozdrawiam
            Pokonuję praktycznie podobną trasę, no może ciut więcej niż 5km w pozostałe dni. Zrobiłem 67 tys. km i od wymiany do wymiany poziom oleju stoi w miejscu. Myślę, że większość napisze podobnie. Brać i jeździć
            Moja Hania
            http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

            Comment


            • Na wszelki wypadek wymieniać olej co 10 tyś i nie powinno być problemu. A zadowolenie jazdy mega i za kadym razem z radością wsiadam do ata.

              Comment


              • Zamieszczone przez Jedwabnik Zobacz posta
                Na wszelki wypadek wymieniać olej co 10 tyś i nie powinno być problemu. A zadowolenie jazdy mega i za kadym razem z radością wsiadam do ata.
                Noooo "przypominacz" olejowy nie puści więcej niż 10 tysi
                Moja Hania
                http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                Comment


                • Wczoraj z zoną byliśmy w salonie Hondy jeszcze zanim wszedłem na forum civica.Żonie bardzo X generacja się spodobała zwłaszcza w sedanie i czarnym kolorze.Za tydzień biorę auto na testy na silnik 1.5 manual, szczerze wolałbym CVT przetestować ale cóż będzie manual.Autem będzie jeździć żona 7 km do pracy z pracy trochę po mieście, czasami wypad za miasto. I teraz mamy mały problem bo auto fajne, a tu taka niespodzianka, czuje niesmak bo zawsze wiedziałem że Honda to porządna firma a tu ewidentnie coś poszło nie tak, na YT jest sporo filmików o tym problemie w USA, w Polsce jeszcze jest cicho ale to tylko dlatego że Honda praktycznie w Europie nie istnieje patrząc na wyniki sprzedażowe.Mam pytanie czy ktoś z was brał to auto lub inne w kwocie około 100tyś w leasing ale z maksymalnym wykupem bez wkładu własnego bądź z minimalnym wkładem? Chciałbym mieć możliwość czy po okresie leasingu oddać auto czy zostawić.

                  Comment


                  • Wystarczy trzymać się regularnych przeglądów i będzie wszystko w porządku. Jakoś nic nie słychać aby nowe silniki jakoś masowo padały. Nawet niedawno przeprowadzono kompendium wiedzy na temat silników Hondy, i nawet nowe turbodoładowane jednostki miały bardzo dobre recenzje co do trwałości. A że Honda jest niszowym autem w Polsce? To nie jest chyba wada :-)

                    Comment


                    • Oczywiście to jego najwieksza zaleta,bo jest duża szansa że sąsiad nie będzie jeździł takim. Auto wg mnie jest przepiękne narysowane, już się nie mogę doczekać jazdy próbnej i przy okazji zapytam dealera jakie są nastroje i co wie na ten temat. Też myślę że wymiana oliwy co 7-8 tysięcy plus odpowiednią oliwa powinna tutaj załatwić problem, jeśli rzeczywiście takowy w ogóle istnieje.
                      Last edited by piotrek37; 07-03-2021, 20:12.

                      Comment


                      • Ja u mojego dealera pytałem się o to, bo wcześniej też o tym czytałem, ale mi odpowiedzieli, że może jest to problem amerykańskiej serii, i doboru olejów. U nas, tego nie stwierdzili i tak jak napisałem, wystarczy trzymać się regularnych wymian oleju i serwisów, i nie będzie żadnego problemu.

                        Comment


                        • Jeżdżę już jakby nie było 4 rok.Po pierwszym roku zmieniłem olej na Ravenol SSO 0W30.Powiem tak,jest bajka.Nic nie bierze,nic nie przybywa oleju oczywiście.Więc nie martw się na zaś.Jazda tym autem to sama przyjemność,o czym się przekonała moja żonka.Coraz częściej podbiera mi auto, "porzucając" swoją Insygnię.

                          Comment


                          • Rzeczywiście czuć benzynę na bagnecie, to normalne?


                            Regulamin pkt 2. Pierwszy post dodajemy w dziale przywitań.
                            Last edited by Paluch; 14-03-2021, 17:19.

                            Comment


                            • Witam, zdecydowałem się napisać, bo ręce opadają jak to wszystko czytam. Mam swoje lata i przez moje ręce przeszła masa samochodów osobowych.
                              Zdecydowałem się na nową Hondę C-RV z silnikiem 1,5T, bo Hond miałem 7 różnych i miałem zaufanie do marki. Przy zakupie wspomniałem o problemie z paliwem w oleju. Zapewniono mnie, że to dotyczy starej generacji silników i tym będzie OK. No i ja głupi uwierzyłem.... Po pierwsze w żadnym samochodzie, który miałem (około 20szt.) olej nie śmierdział paliwem. Obecnie w Mercedesie C180 katowanym niemiłosiernie z przebiegiem 320tys. nie czuć paliwa w oleju. Paliwo dostaje się do oleju w uszkodzonych silnikach i żadne fantazje tego nie zmienią. Ponadto często używałem węchu aby ocenić stan oleju. W tym silniku się nie da, bo mam wrażenie, że wącham benzynę. Jeżdżę dużo, dynamicznie i szybko. Oleju przybywa w strasznym tempie. Po 5-6tys. kilometrów potrafi się zapalić lampka oleju. Tyle kilometrów robię czasami w dwa tygodnie. Za każdym razem sprawdzam olej po wyjeździe z ASO, bo raz mi nie wlali wcale (to nie był serwis Hondy) i zazwyczaj jest wlany do połowy zakresu bagnetu. W CRV zauważyłem, że zaczęli lać do 1/3 poziomu (ciekawe dlaczego?). ASO twierdzi, że silnik ma tryb wypalania DPF i jak się wyłączy silnik w trakcie jego wypalania niedopalona benzyna przedostaje się do oleju (w tym miejscu robię się purpurowy i muszę ochłonąć aby nie napisać bluzg, za które wylecę z tego forum). Jest jakiś fachowiec na forum co potwierdzi te rewelacje albo opisze mechanizm ?
                              Reasumując: Ten silnik jest dobry jeżeli chodzi o elastyczność itp. itd. natomiast ma ewidentnie wadę konstrukcyjną, która powoduje, że paliwo dostaje się do oleju i to NIE JEST NORMALNE.
                              Nie słuchajcie bajek typu jazda na zimnym silniku, krótkie dystanse itp. U mnie to auto jeździ wyłącznie w trasę i zadługich dystansach. Im szybciej jeździsz tym szybciej przybywa paliwa w oleju. Rozcieńczony olej to zabójca silników, nie wspomnę o tym, że przy dzwonie taka mieszanka jest bardzo łatwopalna i możesz przez to po prostu spłonąć. A olej przy stłuczce wycieka prawie zawsze. Kupiłeś nowe, masz gwarancję na auto silnik ? Super. Tylko zastanów się jak będziesz to sprzedawał i ktoś zapyta ? Dolewa paliwa do oleju ? Może trzeba przerobić na gaz tylko wtedy może być olej gazowany z bąbelkami .

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Pilarz Zobacz posta
                                Paliwo dostaje się do oleju w uszkodzonych silnikach i żadne fantazje tego nie zmienią.
                                Ale brednie. Masakra.


                                P.s. Zapraszam do przeczytania regulaminu, który zaakceptowałeś przy rejestracji. Skup się na punkcie 2.

                                Wysłane z mojego SM-G988B przy użyciu Tapatalka

                                Comment

                                Working...
                                X