Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
    A to jakaś nowość. Tak się zmieniła IO czy to jakaś samowolka ASO ? IO już dopuszcza 0W20 inne niż OEM Honda Type 2.0 ?
    Jeden z wrocławskich serwisów wręcz "zaleca od siebie" lanie (nawet mają swoją broszurę, gdzie reklamują ten olej):
    Zamieszczone przez tomek.s Zobacz posta
    Jeżdzę na Shell 0w20 .....
    tylko, ten olej jest klasy A1/B1
    Moja Hania
    http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

    Comment


    • Poczytaj instrukcję obsługi w wskaż mi jakie parametry ma miec olej 0w20
      Gdzie jest informacja o klasie A1/B1 dla lepkości 0w20?

      Comment


      • Zamieszczone przez Mariusz -TT Zobacz posta
        ....Gdzie jest informacja o klasie A1/B1 dla lepkości 0w20?
        Olej Shell 0W20 występuje tylko w klasie A1/B1, a tym oleju teraz rozmawiamy, bo wspomniał o nim wyżej tomek.s
        Moja Hania
        http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

        Comment


        • Lejesz olej niezgony z instrukcją obsługi. Moż być tylko 0/5/10 w30 lub olej hondy 0w20.

          Comment


          • Zamieszczone przez marart Zobacz posta
            Jeden z wrocławskich serwisów wręcz "zaleca od siebie"
            Dla mnie to jest rzecz niepojęta. W doborze oleju pierwszą rzeczą podstawową i obowiązkową jest wybór zgodny z IO. Tu ufamy inżynierom projektantom a nie chłopakom z ASO. Dalej uwzględniając własne upodobanie w jeździe korzystamy z różnych źródeł opisujących dany olej a najlepiej z tabelki Grzecha i zawartych pod nią opisów i mamy dla siebie cacy olej. A ASO jak dobrze napisałeś w cudzysłowie "zaleca od siebie", pozbawiając nas tych przyjemności i jeszcze lejąc olej który producent wręcz zabrania. Oj jak to dobrze że kończy mi się gwarancja.

            Comment


            • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
              Dla mnie to jest rzecz niepojęta...
              Dla mnie też, jest to niepojęte i dziwne, że oficjalnie na stolikach walają się ulotki z logiem Hondy promujące olej niezgodny z IO.
              Moja Hania
              http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

              Comment


              • Zamieszczone przez marart Zobacz posta
                że oficjalnie na stolikach walają się ulotki z logiem Hondy promujące olej niezgodny z IO.
                Kasa, ku..., kasa

                Comment


                • Zamieszczone przez Stach13 Zobacz posta
                  Kasa, ku..., kasa
                  No ba...to to wiem
                  Moja Hania
                  http://www.civicforum.pl/showthread....-MT-Rallye-Red

                  Comment


                  • A w którym miejscu instrukcji jest napisane, że dopuszczalne jest lanie oleju 0/5/10 w30 ? Bo w swojej znalazłem tylko informację o 0w20

                    Comment


                    • 896D8E2E-D8C3-41AA-B0FD-62148B379307.jpgNp. na stronie 673
                      Tak jak na zdjęciu oryginalny 0w20 lub komercyjny 0,5,10w30
                      Last edited by gienio; 11-06-2020, 07:01.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez gienio Zobacz posta
                        Tak jak na zdjęciu oryginalny 0w20 lub komercyjny 0,5,10w30
                        Gienio a co ty lejesz?

                        Comment


                        • https://www.civicforum.pl/showthread...i-nasz-Civic-X Przeczytaj ten wątek , będziesz wiedział co ludzie wlewają zamiast 0w20

                          Comment


                          • Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T

                            Wymieniałem olej już 2 razy, w dwóch różnych ASO (5W30). Za każdym razem po wymianie, przy dłuższej jezdzie po autostradzie przybywało oleju, co sygnalizowała kontrolka. Jedyne co ASO zrobiło to ten olej spuszczało do poprawnego poziomu, do następnej wymiany było ok.
                            Reasumując mogę się podpisać pod tym, że problem występuje a ASO raczej nie przelewa poziomu.


                            Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
                            Last edited by googol; 23-11-2020, 21:57.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez googol Zobacz posta
                              Jedyne co ASO zrobiło to ten olej spuszczało do poprawnego poziomu, do następnej wymiany było ok.
                              Czyli że co,czary?
                              Jednorazowe spuszczenie oleju załatwia sprawę i już potem nie przybywa...
                              Raczej zostało przelane i czujnik łapie to dopiero po czasie.Chyba że masz spierdzielony termostat i w trasie auto sie wychładza,jednak i tak nie tłumaczy to tego że olej przybywa jeden raz .

                              Comment


                              • Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T

                                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                                Czyli że co,czary?
                                Jednorazowe spuszczenie oleju załatwia sprawę i już potem nie przybywa...
                                Raczej zostało przelane i czujnik łapie to dopiero po czasie.Chyba że masz spierdzielony termostat i w trasie auto sie wychładza,jednak i tak nie tłumaczy to tego że olej przybywa jeden raz .
                                W sumie jak tak teraz myślę, to faktycznie to przelanie oleju przez ASO może być powodem. Dziwne było to, ze kontrolka odezwała się dopiero po dluzszej jezdzie po autostradzie a przy jeździe po mieście, lokalnymi drogami czy nawet ekspresówkami nie było żadnych kontrolek.
                                No i to spuszczenie oleju załatwiło sprawę.

                                Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X