Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Paliwo w oleju - rosnący poziom oleju w 1.5T oraz 1.0T

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Centrala wyraziła zgodę na wcześniejszą wymianę oleju.Jest potwierdzone , że był za duży stan oleju.

    Comment


    • Ciekawe czy o dopompowanie kół,też ASO pyta centralę o zgodę

      Comment


      • A co w tym jest dziwnego?
        ASO to firmy prywatnych ludzi, charytatywnie działać nie będą. Oleju za swoje nie wymienią. Mają zgodę centrali na zwrot kosztów więc wymienią. Tu nie ma nic do śmiechu. Jakbyś się zagłebił w działalność ASO to byś zwariował co jest potrzebne do rozliczeń żeby dostali zwrot za naprawy (materiały i robociznę). Jakby zgody nie dostali i silnik szlag trafił to wzięliby silnik na naprawę gwarancyjną a później centrala zrzuciłaby odpowiedzialność na użytkownika, że nie sprawdzał stanu oleju.

        I tak się kręci ten biznes.

        Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • Zamieszczone przez Corwin1 Zobacz posta
          Centrala wyraziła zgodę na wcześniejszą wymianę oleju.Jest potwierdzone , że był za duży stan oleju.
          To dobrze że coś zrobią a najważniejsze żeby problem z zapalaniem lampki niskiego poziomu zniknął. Daj za jakiś czas znać czy tak się stało bo nie mogę sobie wytłumaczyć zależności zapalania tej lampki od zbyt wysokiego stanu oleju. Jestem gotowy zaryzykować że to nie jest ta przyczyna, ale mogę się mylić bo nie jestem w tym temacie fachowcem w przeciwieństwie do ASO.

          Comment


          • ASO mi wyraźnie powiedziało , że jak chcę to mogę olej w sobotę wymienić na swój koszt , ale radzi mi poczekać do wtorku na odpowiedź centrali , bo prawdopodobnie to Honda zapłaci za tą wymianę.
            Także ASO zachowało się w porządku.Nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.

            Comment


            • Ciekawe jaki olej Ci naleją
              Z czystej ciekawosci,dlaczego chciałeś tak szybko pozbyć sie nowego nabytku ?

              Comment


              • Nie jest to związane z samochodem , tylko z sytuacją losową która mnie dopadła..Życie.Raz się kupuje , a raz sprzedaje.

                Olej wymieniony na gwarancji , można jeździć do następnej wymiany.Wymiana i olej gratis + wypełniona ankieta o moim stylu jazdy i odległościach dziennych.
                Last edited by rambo7; 05-03-2020, 12:51.

                Comment


                • Na jaki olej Ci wymienili ?

                  Comment


                  • Co do sprzedaży to Hondy się dobrze sprzedają, ale
                    po pierwsze, ludzie, którzy je wystawiają cenią zbyt wysoko.
                    po drugie, znajdzie się nabywca na auto z wyższą ceną, ale musi być zadbane.
                    I tutaj jest problem. Ja sprzedawałem swojego 4 letniego Accorda dwie godziny. Tylko, że mój był bardzo zadbany. Osoba, który kupiła ode mnie Accorda obejrzała wcześniej w Polsce dziesiąt aut, w sumie to się już poddał. Pytałem go w czym problem. Szukał 4-5 latka. Mówił , że sobie nie wyobrażam jak ludzie nie dbają o auta. Auto 4-5 letnie jak właściwie używane to powinno być lekko zużyte. Mówił mi, że był w szoku jak ludzie potrafią zniszczy auto w dwa, trzy lata, porysowane, szkody parkingowe, brudne wnętrze, często poplamione, porysowane.
                    O auto trzeba dbać na bieżąco, nie da się odwrócić zużycia czyszcząc go przed sprzedażą. Niezabezpieczone plastiki płowieją, tracą elastyczność, to widać, nawet jak sprzedający tonę Plaku nałoży przed sprzedaniem. Do tego słynny miękki lakier Hondy, plus mycie na szczotami i mamy obraz nędzy i rozpaczy. Plus do tego wygórowana cena no bo przecież Hondy mało tracą na wartości

                    Do tego na aukcjach zdjęcia są w niskiej rozdzielczości, auto wygląda na nich bardzo dobrze, w realu fatalnie
                    Last edited by Jozin; 07-03-2020, 12:32.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Mariusz -TT Zobacz posta
                      Na jaki olej Ci wymienili ?
                      Aż mi głupio , bo nawet nie zapytałem.

                      Comment


                      • Jeśli zmieniałeś w Katowicach to na 100% wlali Ci oryginalny Hondowski.
                        Ja wymieniłem u siebie olej 300 km temu na oryginalny. I już mi przybyło centymetr na bagnecie. Jazda głównie miejska. Olej po wymianie pachniał normalnie. Teraz dość mocno śmierdzi benzyną.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
                          300 km temu na oryginalny. I już mi przybyło centymetr na bagnecie. Jazda głównie miejska. Olej po wymianie pachniał normalnie. Teraz dość mocno śmierdzi benzyną.
                          Jeśli tak jest to jednym słowem- tragedia.. ale istnieje też inna możliwość, przypadkiem nie zaleli Ci oleju ponad stan ? Czyli właśnie ten 1cm ponad maksymalny poziom na bagnecie ? Bo z tego co zauważyłem, ASO często tak robi, wlewa za dużo..
                          Moja łódka Civic..
                          Mój "klekocik" Ceed..
                          New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                          Coś na temat olejów..

                          Comment


                          • Dokładnie leja za dużo. Ja jeszcze nie byłem na serwisie ale taka odpowiedz dostałem na e-mail.



                            4.1 litra oleju , książka serwisowa mówi o 3.5 litra oleju.

                            Comment


                            • Przelewają notorycznie i trzeba, niestety, kazać wpisać w kartę zgłoszenia serwisowego za każdym razem - Nie Przelewać! Leją 4 litry z reguły, czyli mniej więcej do centymetra powyżej maks na bagnecie. Swoją drogą przy "wodziance" auto musi stać na idealnie prostej nawierzchni. Inaczej wychodzą bzdury w odczycie.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Grzechu Zobacz posta
                                Jeśli tak jest to jednym słowem- tragedia.. ale istnieje też inna możliwość, przypadkiem nie zaleli Ci oleju ponad stan ? Czyli właśnie ten 1cm ponad maksymalny poziom na bagnecie ? Bo z tego co zauważyłem, ASO często tak robi, wlewa za dużo..
                                Zgłaszałem przy wymianie problem i mówiłem że przybywa. Mechanik wlał mi oleju w połowie pomiędzy minimum a maksimum mówiąc że jak przybędzie oleju na bagnecie ponad max to mam sie do nich zgłosić i wymienią w ramach gwarancji. Nie sądziłem że tak szybko przybędzie. Ale chcąc sprawdzić czy faktycznie będzie przybywać nie jeździłem w ogóle okrężnymi drogami do domu i nie nabijałem niepotrzebnie kilometrów. Jeździłem tyle ile miałem potrzeby, czyli głównie odcinki do maks 5-7 km.
                                Pomiar na pewno był zrobiony dobrze, bo w równym garażu w tym samym miejscu. I zauważyłem że jak jest olej w połowie skali to relatywnie łatwo go zmierzyć ( widać na bagnecie ) a jak jest już ponad max to bardzo sie rozmazuje.

                                Comment

                                Working...
                                X