Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.0T VTEC w X-gen - opinie, spalanie, osiągi, problemy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprzedawałem dwa Civic i z żadnym nie miałem problemu. IX gen. sprzedałem tylko 5k mniej niż za ile ją kupiłem nową w salonie dwa lata wcześniej. Na Twoim miejscu bym ją wystawił, a klient na pewno się znajdzie. Powodzenia

    Comment


    • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
      I to jest wina konstrukcyjna silnika zarówno 1.0 jak i 1.5.
      Myślę, że czas zakończyć temat bo mogę Ci napisać po dwóch latach użytkowania 1.0T dokładnie odwrotne rzeczy od tych, które piszesz. Niezależnie, czy ktoś lubi czy nie, odsyłam do ostatniego testu Pertyna Civica 1.0. Mógłbym być autorem słów, które tam padają. Z tą różnicą, że mnie jeszcze to auto się bardzo podoba. Inne niż wszystkie pozostałe hatchbacki. Wystaw, byle szybko. Kupiec na bank się znajdzie a Ty nie będziesz musiał rwać włosów z głowy. Znajdziesz ukojenie w innej marce.....Może.....

      Comment


      • Dla Pertyna to każdy silnik 1.0 jest wybitny i tak naprawdę chwali prawie wszystko czym jedzie. Oglądałem wszystkie jego filmy z testów aut z silnikami 1.0 i każdy był super. Prawda jest taka że tylko ford jako tako sobie radzi z trzema garami.
        Jemu sie nie podoba wygląd a mnie bardzo.
        Powiem Ci że miedzy innymi przez jego film jak pierwszy raz testował X-tke i ją zachwalał to ją kupiłem. Teraz jak obejrzałem nowy test polifta to nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Poczytaj komentarze pod tym testem. Chyba 90% negatywów jak nie więcej.

        Comment


        • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
          Taki kunszt ze honda przez ten silnik miała nie małe problemy w stanach i w chinach. Taki to jest kunszt.
          Dla mnie silnik w połączeniu ze skrzynią biegów to majstersztyk. Masa 1350 kg przyspiesza do setki w niecałe 8 sekund . Spalanie rewelacyjne, przy tej mocy i masie nie ma konkurencji. Nie interesuje mnie co w USA czy Chinach, patrzę co u mnie. Mam to auto 2,5 roku i do niczego nie mogę się przyczepić. Nie jest dobrze , że o silniku 1,5 wyrażasz się negatywnie nie na podstawie własnych doświadczeń tylko wieści zasłyszanych. Najwięcej głupot w necie wypisują osoby , które nawet na żywo nie widziały tego samochodu.
          Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
          I to jest wina konstrukcyjna silnika zarówno 1.0 jak i 1.5. I w innych markach ten problem nie występuje aż w takim stopniu.
          W jakim stopniu według Ciebie z praktycznych wypowiedzi tutaj na forum ten problem występuje ? Z praktycznych , nie teoretycznych z USA czy Chin czy teoretyków z netu.
          Last edited by Stach13; 01-03-2020, 19:32.

          Comment


          • Przeginasz trochę, poczytaj trochę o usterkach odnośnie Ecoboostow, a dopiero potem wyrażaj opinie.
            Wg Ciebie Civic X, to najgorszy badziew, z beznadziejnymi i awaryjnymi silnikami oraz mnóstwem innych okropnych usterek, który w dodatku ze względu na swoją zszarganą opinię jest praktycznie nie do sprzedania - mniej więcej taki obraz tutaj przedstawiasz. Tylko jakoś nikt Twojej opinii nie podziela i jak zauważyłeś jest tutaj mnóstwo zadowolonych użytkowników, zresztą jak już przytaczasz youtuberów, zobacz jak zlinczowali Zachara za bardzo niesprawiedliwy test, 1300 łapek w dół jest wręcz niespotykalne, więc sprzedaj to auto i nie męcz więcej siebie i Nas.
            A poza tym, czy ktoś to Twoje szarpanie jeszcze potwierdził, czy tylko Tobie się wydaje, zamiast się użalać pojedź do jednego, drugiego czy trzeciego Aso poproś kierownika czy najlepszego mechanika i niech Ci to naprawią, o ile to wymaga naprawy...

            Comment


            • Zamieszczone przez Fireblade929 Zobacz posta
              Poczytaj komentarze pod tym testem. Chyba 90% negatywów jak nie więcej.
              A Ty masz swoje zdanie w życiu czy kierujesz się wyłącznie opiniami? W necie 90% tych opinii jest osób, które nawet przez chwilę nie siedziały w samochodzie który jadą ale się wypowiadają. A 3 cylindry są be! bo są! Mega uzasadnienie. Spotkałeś się z innym argumentem? 100 tys. też nie przejadą...... Do tej pory miałem tylko dwa samochody z pojemności poniżej 2 litrów. A tak wszystko w 5 cylindrach, bez turbo i minimum 2,4 litra. Wybacz, ale nie zamieniłbym.
              Świat idzie naprzód ale chyba większość komentujących została w latach 80tych. No i co z tego , że blacha była kiedyś jak w Rudym102 jak wszystkie prowadziły się jak wspomniany czołg. Też mam sentyment do tych aut ale niestety w jakości prowadzenia, technologii, bezpieczeństwie, wyposażeniu - przepaść.
              Ja wybrałem auto po własnych testach. Potem słuchałem innych. Objeździłem wszystkie marki w zasięgu finansowym. I wyjechałem Hondą. Tak, z 3 cylindrowym, bardzo fajnym motorem i właściwościami jezdnymi daleko przed innymi producentami aut. Pomijam największy bagażnik, niskie spalanie i mega fajną skrzynię biegów plus pozycje za kierownicą i stabilność prowadzenia przy wysokich prędkościach. Wygląd jak żaden inny....
              Ty przetestowałeś samochód po kupnie. Więc jeszcze raz - sprzedaj czym prędzej i nie popełnij jeszcze raz tego samego błędu. Testuj przed a nie po. Ja zostaję przy Hondzie.
              I może wróćmy do tematu - poziom oleju zawsze taki sam po przejechaniu 50 tys. km.
              Last edited by montada; 01-03-2020, 19:39.

              Comment


              • Zamieszczone przez montada Zobacz posta
                A 3 cylindry są be! bo są! Mega uzasadnienie
                No bo jak w necie ktoś napisał, że kosiarka, że wytrzyma najwyżej 100 tys. km itp. to zaraz tysiące papużek powtarzało to w kółko. Jak w 2017 roku zacząłem interesować się kupnem X gen to w necie było z 10 razy więcej krytykujących niż tych co zakupili już samochód. Ja lubię zagadać do kierowcy jak widzę X gen każdy model i wersję gdziekolwiek go zobaczę. Już mi się zdarzyło to dużo razy. Jakoś wszyscy chwalą i to dla mnie jest wykładnia.
                Last edited by Stach13; 01-03-2020, 19:50.

                Comment


                • Dobra Panowie do brzegu. Wracamy do tematu problemu przebywającego oleju a w zasadzie braku problemu.
                  Zrobił się bałagan w tym temacie a ciężko to usuwać bo w niektórych postach są informacje na temat.
                  Także od teraz koniec Offtopu i wszytko poza tematem będzie usunięte.

                  Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • A jak tapicerka dała radę, w mojej byłej IX przy 136kkm jest dużo bardziej wytarty fotel, a tu praktycznie nic, a też miała się zapadać i rwać przy 50kkm.

                    Comment


                    • 110tys przyszedł czas na rozrząd regulacja zaworów + wymiana paska 3500pln. W ciągu 4lat wymieniona jedna rzecz- alternator.
                      Zimą notoryczne problem z boczkiem od kierowcy, cholernie trzeszczy, poza tym wszystko na plus.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Kuba01 Zobacz posta
                        110tys przyszedł czas na rozrząd regulacja zaworów + wymiana paska 3500pln.
                        Trzeba przyznać, że kwota konkretna.. ale w sumie pamiętam parę lat temu dyskutowaliśmy o tym, że wadą 1.0 przy serwisie jest właśnie ten rozrząd, a właściwie jego "złożoność" podczas wymiany i tym samym, zapewne, spora kwota jaką sobie zażyczy ASO, za tą czynność.. no i były to przewidywania bardzo trafne.. Dla użytkowników którzy sami coś tam dłubią przy aucie myślę, że temat do ogarnięcia z serwisówką.. którą, pewnie, można gdzieś zdobyć ?? nawet za "przysłowiową" opłatą..
                        Moja łódka Civic..
                        Mój "klekocik" Ceed..
                        New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                        Coś na temat olejów..

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Kuba01 Zobacz posta
                          110tys przyszedł czas na rozrząd regulacja zaworów + wymiana paska 3500pln.
                          Faktycznie to jest informacja z gatunku problem, i to poważny jeśli to tak wygląda w tym aucie... no ciary przechodzą . Czy możesz te pozycje z przeglądu rozpisać, albo zamieścić skan, (zasłoń dane wrażliwe). (Bo po takim wpisie przy 110tys km to wolę kupić Jazza z 2002 roku za 3500zł.)
                          Raport kosztów przeglądów X
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • Ja dzwoniłem chyba rok temu do jednego z serwisów w Krakowie i powiedzieli mi że koszt wymiany wynosi 2000 złotych. W innym podali kwotę 3500 - 4000.

                            Comment


                            • Fv rozrządu rozrzad.jpg

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Kuba01 Zobacz posta
                                Fv rozrządu
                                Ceny części znamy, ile robocizna za sam rozrząd?

                                Comment

                                Working...
                                X