Cześć,
zamówiłem wersję Sport w salonie i ma być niebawem do odbioru. Ma wyjechać na 235/45/17. Oczywiście będzie do odbioru na letnich więc przekładka niebawem nieuchronna. W mojej głowie urodził się pomysł sprzedania od razu wersji pierwotnej i kupienia 18" felg.
1. Z tego co wiem można ubrać na nie opony 235/40/18 żeby było tak jak w fabryce bo w Civic X, taki rozmiar jest dopuszczalny. Czy to prawda?
2. Przeszukałem forum i znalazłem, że nie trzeba przeszczepiać czujników z kół bo kontrola ciśnienia jest pośrednia czyli przez ABS. Zaskakujące ale bardzo się cieszę. Czy ktoś z Was robił taka przesiadkę i bezproblemowo system się zaadaptował do nowych kół bez czujników?
3. Jaka szerokość felgi jest zalecana na 18 calowej wersji i jakie ET.
Z góry dzięki za pomoc!
zamówiłem wersję Sport w salonie i ma być niebawem do odbioru. Ma wyjechać na 235/45/17. Oczywiście będzie do odbioru na letnich więc przekładka niebawem nieuchronna. W mojej głowie urodził się pomysł sprzedania od razu wersji pierwotnej i kupienia 18" felg.
1. Z tego co wiem można ubrać na nie opony 235/40/18 żeby było tak jak w fabryce bo w Civic X, taki rozmiar jest dopuszczalny. Czy to prawda?
2. Przeszukałem forum i znalazłem, że nie trzeba przeszczepiać czujników z kół bo kontrola ciśnienia jest pośrednia czyli przez ABS. Zaskakujące ale bardzo się cieszę. Czy ktoś z Was robił taka przesiadkę i bezproblemowo system się zaadaptował do nowych kół bez czujników?
3. Jaka szerokość felgi jest zalecana na 18 calowej wersji i jakie ET.
Z góry dzięki za pomoc!
Comment