No to faktycznie słabo... Zostaje jeszcze opcja z mniejszym rozmiarem. Czy ktoś ma koła 16-tki w hatchbacku 1,5? Na jakich oponach zimowych? Felga jest schowana? Jak się na nich jeździ?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Zimówki w fabrycznym rozmiarze do X-gena - kilka opcji
Collapse
X
-
Cześć,
Może się komuś przyda - tak wygląda Bridgestone LM005 na fabrycznej 17".
P_20191210_072446_SRES.jpgP_20191210_072437_SRES.jpgP_20191210_072426_SRES.jpg
Nie mam porównania z letnimi ponieważ auto odebrałem z salonu na zimówkach, ale jestem z nich bardzo zadowolony.
W ogóle nie czuć, że to zimówki, trakcja jest bardzo dobra. Polecam.Załączone pliki
Comment
-
U mnie na 16" wygląda tak
Comment
-
Zamieszczone przez KaroA Zobacz postapodobna sytuacja była w nowej Toyocie Corolli i zwiększenie ciśnienia w oponach z 2,2 na 2,5 spowodowało, że pojawił się rant na feldze.
Comment
-
Zamieszczone przez Jedwabnik Zobacz postaU mnie na 16" wygląda tak
Comment
-
Zamieszczone przez dan54 Zobacz postaCześć,
Może się komuś przyda - tak wygląda Bridgestone LM005 na fabrycznej 17".
Polecam.
Czas pokarze, ale myślę, że mogą być mocnym punktem w bezpiecznej jeździe.
Comment
-
Zamieszczone przez KaroA Zobacz postaA czy ma ktoś Nexeny z oferty Hondy na 17''? Też felga tak wystaje?
Czy 17-tki z wersji sedan, które mają trochę węższą felgę będą pasować do wersji hatchback?
Comment
-
Zamieszczone przez Lysek_81 Zobacz postaJa mam Nexeny i jestem bardzo zadowolony. Nexeny mają rant ochronny chroniący felgę. Polecam
Comment
-
Zamieszczone przez KaroA Zobacz postaMożna prosić o zamieszczenie zdjęcia, żeby zobacz jak to wygląda?Załączone pliki
Comment
-
Dzisiaj próbowałem się dowiedzieć o ile krótszą mają drogę hamowania moje LM005 z oznaczeniem "A" od powyższych Nexenów z oznaczeniem "C".
Zapytałem w Oponeo, poniżej treść korespondencji.
Ja13:12
"Dzień dobry, proszę o udzielenie informacji na temat oznaczeń przyczepności opon na mokrej nawierzchni. Jaka jest długość hamowania przy literce A, B, C? Pozdrawiam Andrzej.
13:12
Adrian dołączył(a) do chatu
Adrian13:14
Witam
Adrian13:14
Droga hamowania samochodu osobowego z zamontowanymi oponami klasy A jadącego z prędkością 80 km/h, przy hamulcach wciśniętych do oporu, będzie o 18 metrów krótsza niż w przypadku samochodu z oponami klasy F
Ja13:18
Witam, tyle to ja też wiem, ale nie wiem, o ile jest dłuższa dla B i C?
Adrian13:28
Proszę pana należy pamiętać, że opony są testowane przez producenta w warunkach laboratoryjnych tzn. przy konkretnym modelu auta, przy konkretnym ciśnieniu opon na danym typie nawierzchni. Rozbieżność takich pomiarów w innych warunkach jest bardzo duża ze względu na to, że każde auto ma różne szerokości opon, różną masę, różne ciśnienie opon ale także takie czynniki jak jakość klocków hamulcowych oraz ogólny stan techniczny pojazdu mam tu na myśli min. zużycie amortyzatorów mają ogromny wpływ na wyniki pomiarów tego parametru. Nie jestem więc w stanie jednoznacznie określić panu jakie różnice w długości drogi hamowania występują między oznaczeniem B i C
Ja13:38
Witam ponownie, ale między A, a F potrafi Pan określić, że jest to 18 metrów). Czyli cały ten wywód o klockach i szerokości i ciśnieniu już nie ma znaczenia, dla tych opon? Jeżeli ktoś klasyfikuje opony, to są one klasyfikowane w tych samych warunkach i cały Pan poświęcony czas nic nie wnosi. Proszę jednak spróbować dowiedzieć się jak jest naprawdę, zdobywanie wiedzy to też satysfakcja, ja jej w tej chwili nie mam. Myślałem ,że trafiłem do solidnej firmy znającej się na oponach.
Adrian13:40
Między A a F drogę hamowania określa producent, przy jednym modelu auta
Adrian13:41
nie mamy warunków do testowania opon na tyle miarodajnie aby tą wiedze wygłaszać na forum.
Ja13:46
Lepiej niech Pan napisze, nie wiem. Nie wiedziałem ,że oznaczenia na oponach, to jest jakaś wiedza tajemna).
Miłego dnia."
Comment
Comment