No to powiedzmy lakieru niemetalizowanego, bo są też takie obok "metalików"?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Korozja na elementach lakierowanych
Collapse
X
-
Tak, takie są. Są to lakiery solidowe również w technologii dwuwarstwowej (lakier bazowy + lakier bezbarwny).
W zasadzie nie ma to większego znaczenia przy lakierowaniu miejscowym. Zarówno kolory solidowe jak i metaliczne/perłowe/xyralic można cienowiać nawet w obrębie jednego elementu - przykładowo pół drzwi. Natomiast na koniec w 90% przypadków daje się lakier bezbarwny na cały element.
Jeśli chodzi o dobór koloru/odcienia to z kolorem solidowym czasami jest większy problem niż z resztą. Także technologicznie nie ma większego znaczenia czym lakierujemy.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Cieszyłem się że u mnie na drzwiach nic nie wychodzi. Wczoraj umyłem auto i obejrzałem drzwi. Przy tylnych prawych już wypływa ruda z tego felernego miejsca zagięcia blachy. Ale powiem wam że już mnie w ogóle nie martwią usterki mojej hondy, bo się pogodziłem z tym że jest to złom i że niedługo się jej pozbędę ze stratą. Nawet na forum nie zaglądałem ostatnio
Wracając do tematu. Ma już ktoś to naprawione? Jak wyglądała naprawa? Ja jak znajdę chwilę to jadę reklamować to i parę innych rzeczy.
Comment
-
Ale masz 4D czy 5D?Ciekaw jestem także sposobu załatwienia "punktowej" śladowej korozji przez Hondę.Czy wlasciciele 5D z rocznikow 2019,2020 , po lifcie jesli tacy sa na forum, moga sprawdzić swoje auta pod kątem rdzy?Może jeszcze za wcześnie a może już nie, może przy okazji "liftu" poprawiono?
Comment
-
Wytrawiają "specjalnym" preparatem, zebezpieczają i malują wew stronę drzwi, a na to wszystko ma być podobno 2 lata gwarancji, czego będę się bardzo domagał na piśmie przy odbiorze auta, bo pewne jest, że tą rdze może powstrzymać tylko wymiana drzwi, a wszystko inne tylko jest odkładaniem na później. U mnie rdza zaczęła się pojawiać po prawie 3 latach, więc jak na razie za wcześnie na to by coś zauważyć w poliftach.
Jedno mnie tylko trapi, jak cała ta akcja wpłynie na trzymanie wartości i czy nie rozsądniej byłoby to auto już teraz pogonić niż czekać aż ceny używek zaczną spadać przez korozję i inne kwiatki związane z tym modelem.
Oczywiście nieodzowne pytanie co kupić dzisiaj, kiedy 100tys ledwie wystarcza na przeciętnego kompakta.
Mam jednak głupią nadzieję, że ta rdza będzie dotyczyć tylko tych cholernych drzwi i nasze Civici będą trzymać cenę.
Comment
-
Na pewno z ust Gościa z Aso padło słowo o wytrawianiu( w moim zawodzie często wytrawiam, stąd zapadło mi to w pamięć), a pewnie chodziło mu o to o czym napisałeś.
Tak, długo, oddałem go w tamten piątek, w czwartek miał być gotowy, no, ale podobno wyszły jeszcze inne miejsca korozji od wewnątrz pod uszczelkami i... "chcą to zrobić dobrze", w związku z tym mam dzwonić we wtorek, ale raczej przed Bożym Ciałem jeszcze auta nie odbiorę. Mam zastępczy, więc mam czym jeździć. Ciekawe tylko, czy rzeczywiście tak jest jak mówił, czy po prostu w ogóle się za to auto jeszcze nie wzięli i im się przypomniało, ponieważ był troszkę zaskoczony moim telefonem.
A i jak zgłaszałem, to mówił, że w Civicu pierwszy raz mają taki przypadek, natomiast podobno mięli już kilka takich przypadków w cr-vce iv generacji, ciekawe.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaJedno mnie tylko trapi, jak cała ta akcja wpłynie na trzymanie wartości i czy nie rozsądniej byłoby to auto już teraz pogonić niż czekać aż ceny używek zaczną spadać przez korozję i inne kwiatki związane z tym modelem.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz posta....w związku z tym mam dzwonić we wtorek, ale raczej przed Bożym Ciałem jeszcze auta nie odbiorę. ....
Comment
-
Jestem po kolejnej rozmowie z człowiekiem z Aso, niestety podczas montażu uszkodzili mi listwę (nie wiedział którą) drzwiową i czekają na nową, która ma być na wtorek za tydzień, więc przygoda z hrvka mi się wydłuża. Z dobrych informacji, to gwarancja na naprawę, powiedział, że to jest zakwalifikowane jako gwarancja na perforację i jeśli w przeciągu następnych 9 lat mi to wyjdzie, to mam się do nich zgłosić więc jest to pozytywne zaskoczenie w całej tej sytuacji.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postato jest zakwalifikowane jako gwarancja na perforację i jeśli w przeciągu następnych 9 lat mi to wyjdzie, to mam się do nich zgłosić
Comment
-
Zamieszczone przez Stach13 Zobacz postaNo to chociaż w końcu jakiś pozytyw w tej sprawie. Ciekawe czy warunkiem takiej gwarancji będzie dalsze serwisowanie u nich auta.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
-
Zamieszczone przez Stach13 Zobacz postaCzyli aby utrzymać 12 letnią gwarancję na perforację a w tym konkretnym przypadku również na naprawę lakierniczą trzeba przez ten okres wykonywać w ASO przegląd podwozia i nadwozia. Pozostałe przeglądy można w ASO pominąć.
Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
Comment
Comment