Pomijając inwektywy masz jakies rzetelne dane potwierdzajace Twoje tezy? Cos co poziomem szczegolowosci byloby chociaz zblizone do tego artykulu i źródeł na ktore sie powoluje?
Chetnie poczytam tez jakies opracowanie na temat produkcji i utylizacji baterii do samochodów elektrycznych i ich wplywu na emisję gazów cieplarnianych. Podrzucisz jakiegoś linka?
Z tych opracowań, ktore ja znam wynika ze uwzględniając caly cykl (produkcja/utylizacja + uzytkowanie) auta elektryczne powinny generować mniej gazów cieplarnianych niz porównywalne modele spalinowe.
Ta korzyść oczywiscie wzrośnie wraz z rezygnacja z produkcji energii elektrycznej w oparciu o paliwa kopalne.
Nalezy tez spodziewać się poprawy technologii produkcji i jakosci/pojemnosci samych baterii w zwiazku z postępem technicznym (auta elektryczne sa na początku swojego rozwoju, spalinowe w zasadzie u jego schylku)
Chetnie poczytam tez jakies opracowanie na temat produkcji i utylizacji baterii do samochodów elektrycznych i ich wplywu na emisję gazów cieplarnianych. Podrzucisz jakiegoś linka?
Z tych opracowań, ktore ja znam wynika ze uwzględniając caly cykl (produkcja/utylizacja + uzytkowanie) auta elektryczne powinny generować mniej gazów cieplarnianych niz porównywalne modele spalinowe.
Ta korzyść oczywiscie wzrośnie wraz z rezygnacja z produkcji energii elektrycznej w oparciu o paliwa kopalne.
Nalezy tez spodziewać się poprawy technologii produkcji i jakosci/pojemnosci samych baterii w zwiazku z postępem technicznym (auta elektryczne sa na początku swojego rozwoju, spalinowe w zasadzie u jego schylku)
Comment