Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic po lifcie - ceny modeli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dla porównania zamieszczę Wam aktualne (29.06.2019) ceny jednego z przedstawicieli Hondy w usa Holler.com (na tab rej pełny adres).
    Szkoda że u nas coupe nie ma, taki mi się podoba.
    Załączone pliki
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #33
      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
      Civic Touring to chyba u nas nie występuje ?
      Nie u nas nie ma wersji Touring, u nich to najbogatsza wersja chyba jedynie w automacie, natomiast u nas to Prestige.
      Moja Honda
      https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

      Comment


      • #34
        Mi bardziej brakuje wersji SI.

        Comment


        • #35
          Większych różnic nie ma. Na 1. fotce Civic że stalowkami, które u nas nie występują.
          wrażenie robi plac, gdzie jest po kilka civow w każdym kolorze. U nas jest bida, w moim mieście w całym salonie stoją aż 3 auta na cały salon. To jest osiągnięcie...
          No i to przełożenie zarobkow: w USA za połowę średniej rocznej pensji można mieć salonowe auto, a u nas za 2letnią.

          Comment


          • #36
            tak, plac wyglądał jak parking pod Centrum handlowym, też się zastanawiam czy oni tak kupują te auta jak my rowery? Tylko że jeszcze jest tak że w promieniu 30km jest jeszcze 3 dealerów i każdy też ma taki plac. Budynki i logo i image otoczenia jest niebieskie, nie jak u nas czerwone. Widocznie czerwone jest "zarezerwowane" dla rasowych i bardziej kojarzących się marek dla koloru czerwonego .
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #37
              No kwestia zbytu. Zarabiasz 50 tys. rocznie i nie masz ochoty na ceregiele z 12 letnim autem, tylko idziesz do dealera, kupujesz nowke za 24k i masz auto na spokojnie 6-8 lat bez spuszczania się. Do tego nowe fabrycznie i dodatkowo się cieszysz. U nas wydaj na średnie w końcu auto jakim jest civ 120k ale ZŁ, to jak nie masz firmy i lub nie zarabiasz na polskie warunki fantastycznych pieniedzy, to 110k zł to jest potężny wydatek.
              To jakby u nas na nowe salonowe auto wydać że tak samo 24-30k zł. Kto by kupował niemiecki szrot? Nikt, chyba, że ktoś kto potrzebuje auta na chwilę lub do zajezdzenia. Lub po prostu zarabia najmniejsze pieniądze jako jakiś kelner czy coś w tym stylu.
              Na amerykańskim yt oglądałem kiedyś kolesia, studenta, który robił sobie z drukarki 3D jakieś uchwyty do samorobek pozwalających na pół autonomiczny jazdę, nieważne. Ale rozumiecie: Student który się bawi civikiem. Taka normalka się wydaje pośród ogarniętych ludzi.
              ech... Inny świat...
              Last edited by kajojek; 08-08-2019, 21:20.

              Comment


              • #38
                Masz racje, daleko nie trzeba szukac. Goście po 30pare lat i bajabongo



                4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                Comment


                • #39
                  Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                  Bardziej mnie interesują zmiany dotyczące każdego Civica. Wyciszenie np.
                  "Poprawa wyciszenia w japońskim samochodzie". Przecież to jest dziecinna naiwność. Tak jakbym nigdy nie miał do czynienia z markami typu Mitsubishi, Mazda, Toyota, Honda...
                  Wyciszenie w japońskich markach odstaje od niemieckiego czy też francuskiego, bo nie jest najważniejsze. Generalnie słabe wyciszenie nadwozia to chyba efekt odchudzania konstrukcji/płyty samochodu, tego nie da się naprawić jakimiś bitmatami. Dlatego tak samo jestem ciekaw jak będzie się prezentował przede wszystkim HB 5D po lifcie generalnie w kontekście wyciszenia, jednak nie jestem obłudny, że nagle otrzymamy poziom Lexusa, bo nie o to chodzi w Hondzie. Ba, nie liczę, że usłyszę na jeździe próbnej jakąkolwiek poprawę.
                  Zresztą gro użytkowników (generalnie spoza tego forum, bo tutaj jest najwięcej płaczu o ten element) chwali Civica za wyciszenie. Tak samo ja. Nie będę zaprzeczał, że w kabinie generalnie słychać opony (nieuporczywie), a przy prędkościach autostradowych szum z okolicy przednich szyb, jednak zalecam po prostu podróże ze swoim ulubionym audio i wtedy nie ma żadnych problemów. Poza tym opony i szum wiatru słychać chyba w każdym cywilnym samochodzie do 100k.

                  Jako przykład podam Mazdę 3. Przed liftem szumy wiatru w tym samochodzie przy wyższych prędkościach jak i ogólnie hałas były na prawdę nie do zniesienia. Lift Mazdy 3 chwalono, pisano, że wyciszenie WOW. Po jeździe próbnej przekonałem się, że wyciszenie stoi na tym samym poziomie co w Hondzie czy w Toyocie, ba, nawet nie wiem czy wykonano faktycznie krok do przodu względem przedlifta.

                  Ja w kontekście zmian po lifcie Civic'a HB, oczekuje przede wszystkim poprawy tych wszystkich drobnostek, z których poznałem Honde, typu rdza na nitach klapki paliwa, kręcąca się gałka zmiany biegów, piszczenie czujników po deszczu, czy też problemy z tylnym spoilerem i wiele innych małych rzeczy.

                  Comment


                  • #40
                    Zamieszczone przez Takashi12 Zobacz posta
                    Ja w kontekście zmian po lifcie Civic'a HB, oczekuje przede wszystkim poprawy tych wszystkich drobnostek, z których poznałem Honde, typu rdza na nitach klapki paliwa, kręcąca się gałka zmiany biegów, piszczenie czujników po deszczu, czy też problemy z tylnym spoilerem i wiele innych małych rzeczy.

                    i jeszcze skrzecząca podsufitka
                    4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip

                    If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
                    Its better to have it and not need it, then need it and not have it.


                    Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ

                    Comment


                    • #41
                      TUTAJ znajdziecie więcej info, włącznie ze zdjęciami 5D po lifcie. Wprawdzie artykuł odnosi się do rynku USA, ale w EU zmiany będą takie same na 99.9%.
                      Last edited by Lukas; 18-08-2019, 12:54.

                      Comment


                      • #42
                        20190905_184042.jpg to juz oficjalne, wczoraj na przeglądzie dostałem specyfikację i ceny.

                        Comment


                        • #43
                          A hatchback?

                          Comment


                          • #44
                            Moim zdaniem przód przed liftem o wiele ładniejszy, bardziej agresywny, zwłaszcza w modelu sport, wygląd po LF będzie jak dla mnie na minus.

                            civic_por.jpg
                            Last edited by Nail; 06-09-2019, 09:55.

                            Comment


                            • #45
                              W stanach Civic (sport) 10tys. pln tańszy niż u nas ?
                              Moja łódka Civic..
                              Mój "klekocik" Ceed..
                              New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                              Coś na temat olejów..

                              Comment

                              Working...
                              X