Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Teoretycznie też wolałbym takiego merca 3-5 latka, ale niestety jak się kupuje uzywke, to nigdy nie wiadomo kto i w jaki sposób przejechał te dajmy na to 70-80 kkm, i czy nie miał jakichś wypadkowych, zatuszowanych przygód. Z większym przebiegiem natomiast tak powyżej 100kkm nie kupiłbym już nic za te np 100tys zł tylko nowego kompakta.

    A wracając do c200 to mimo fajnej ceny jak na merca to jednak 184KM to za mało jak dla mnie za taką kasę, w kompaktach mam typka, a w średniej superba 2,0 280KM.

    Comment


    • Zamieszczone przez Franzu Zobacz posta
      ...a tymczasem kolejny test



      W komentarzach straszny hejt że brzydkie auto; czyli ja jestem jakiś inny bo jak dla mnie wygląd sedana jest zajebisty, co było jednym z istotnych powodów zakupu
      Oglądaliście test? Niezła beka. Civic X mu myszkuje na drodze Generalnie wg. niego X 182km to takie auto do spokojnego przemieszczania się Drugi Zachar normalnie. Civic X ma trochę wad, ale jakieś granice motoryzacyjnego wsytydu powinni mieć ci testujący. Płaci im konkurencja bo nie kumam jak można przetestować setki aut i plesć takie androny.

      Comment


      • Potrafię zrozumieć, że części osób duża responsywność układu kierowniczego w Civ X może nastręczać problemów na początku ale mówienie o myszkowaniu to już przegięcie. Ale dajmy mu czas na przetestowanie. Ten kanał słynie raczej z rzetelnych testów. Jeżeli coś mu się czasami nie podobało lub podobało na początku testów to na końcu zmieniał zdanie i uzasadniał. Nie ma co dramatyzować, to jest tylko zwykły człowiek a nie jakiś kierowca rajdowy albo inżynier mechaniki (swoją drogą muzyk heh) i ma prawo do swojego zdania. Jego testy są zazwyczaj bardziej wyważone niż Zachara ale czasami potrafi przynudzać.

        Comment


        • On przekonywał wszystkich i sam siebie do opon całorocznych w 300 konnej cuprze, więc ma swój świat.
          Poza tym w ponad 30minut mniej więcej przekazał tyle: fajne auto, ale głośne, myszkuje, okropny bolec, zwrotne, nieźle na progach, źle na studzienkach.
          Pomijając już ten test Hondy, to generalnie nie cierpię jego filmików, pieprzy od rzeczy, nigdy się rzetelnie nie przygotuje, tak jak Zachar mnie wkurzył testami Hond, ale dalej zajrzę nieraz na jego kanał, tak ten scf po prostu wywołuje we mnie złe emocje. A może po prostu ten jego mustang ma tak rozwlekly ukł kier.,tak czy inaczej wiele osób, które tym autem nie jeździły wprowadza w błąd tym jego myszkowaniem, dla mnie ten gość jest wybitnym pajacem

          Comment


          • Hehe. Miałem napisać o tym, że może ten jego mustang ma taki gumowy układ kierowniczy, że przy genX nie ogarniał tematu. Ale nie wiem, nie jeździłem nowym Mustangiem.
            Z drugiej strony to faktycznie w tym jego filmiku było głośno w aucie na obwodnicy ale gadka, że jest cicho do 80km\h a potem robi się głośno to już są jaja. Ale wystarczy zobaczyć filmik z lexem GS gdzie prawił ze do 120 jest cicho. Ku..a, Lex GS jest głośny w trasie...

            Comment


            • przesadnie ciche auto to wozidło.. ja tam lubie słyszeć silnik. Dla mnie to nie wada.

              Comment


              • Nie trawię tego kolesia....masakryczny test.

                Comment


                • Oj tam nierzetelny Najlepsze testy robi oczywiście "Krzysztof Honda"

                  Comment


                  • Zamieszczone przez themichals Zobacz posta
                    Oj tam nierzetelny Najlepsze testy robi oczywiście "Krzysztof Honda"
                    Jeździłeś x gen przy wyższych prędkościach??? Chodzi głównie o to że opowiada głupoty i brednie o myszkowaniu. Gdzie akurat stabilność przy wyższych prędkościach i silnik turbo, to 2 najbardziej wyróżniające się cechy na plus w stosunku do poprzedniej generacji. Żeby jednak nie było ix gen również źle się nie prowadził, tylko x gen w tym aspekcie jest bliżej klasy d.

                    Comment


                    • Sedan niestety myszkuje i to mocno, ostatnio się niestety o tym przekonałem. Przy ostrym hamowaniu z dużych prędkości szczególnie. Hatchback na szerszych oponach i z adaptywnym zawieszeniem to auto z zupełnie innej bajki. Także pytanie jaki Xgen najpierw bym postawil. Kanapa w postaci sedana czy sprawny po europejsku hatch?
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Jak 2 czy 3 tygodnie temu (w ramach testu hałasu w kabinie) wybrałem się udostępnionym mi przez jednego dilera X'em sport 1.5 cvt na autostrade A2, to sprawdziłem go do 175 km/h. Szczególną moja uwage zwrocilo to, że jechał dosłownie jak po sznurku. Jak przyklejony do wybranego toru jazdy. Takie moje odczucia. A teraz obejrzę test.

                        Comment


                        • Jeździłem 2 testówkami i moim sedanem. W żadnym nie zauważyłem żadnego myszkowania ani przy wysokich prędkościach ani przy hamowaniu nawet z prędkości autostradowych. Może miałem szczęście...

                          Comment


                          • Przy hamowaniu z dużej prędkości, bardzo niespokojny tył miał ctr9, jednak w niczym mi to nie przeszkadzało, natomiast sedanem przyznam się nie jeździłem, w swoim sporcie nie mam adaptacyjnego zawieszenia, ale nie ma mowy o żadnym myszkowaniu, kurczę w IX ukł kier był co dla niektórych zbyt bezpośredni i wymagało to większej uwagi powyżej 140, ale auto też nie myszkowalo.
                            Co innego zbyt bezpośredni ukł kier przy wyższych prędkościach, a co innego myszkowanie kiedy auto po prostu kiepsko się prowadzi albo jest po dzwonie albo z wybitym zawieszeniem i źle ust geometrią.

                            Comment


                            • Jeśli dobrze zapamiętałem z tego filmu to auto testowe ma ponad 30 tys. przebiegu. Biorąc pod uwagę co wyczyniają testerzy tych aut może ten egzemplarz dorobił się już jakiejś drobnej "wady". Można nie lubić prowadzącego kanał, ale przez wiele miesięcy miał Seata Cupra, teraz Mustang - nie wierzę, że zmyśla. Coś mu tam jednak musi przeszkadzać. Zobaczymy w kolejnych częściach testów co napisze. Do tego Alix napisał wyraźnie, że Sedan myszkuje i to bardzo, więc coś jest na rzeczy.

                              Comment


                              • Moim zdaniem układ kierowniczy w wersjach 1.5T działa bez zarzutu.
                                Jest lepiej niz w 8 i 9 gen gdzie auto faktycznie "myszkowało" po drodze, nadmierna bezposredniosc układu powodowała, ze auto było niespokojne i wymagało nadmiaru uwagi na trasie. W miescie problemu nie było.

                                Sporo pojezdziłem ostatnio X sedanem 1.5T Comfort (min wyjazd na ferie zimowe) i uklad jezdny działa bardzo dobrze. Stabilność jest podobna jak w innych kompaktach.
                                Nadal jedynie twierdzę, ze gorzej działa on w wersji 1.0T. Nie wiem dlaczego ale ja czuje roznice na plus w wersjach 1.5T.
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X