Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
    pracownik Aso siedział z laptopem podłączonym do mojego auta na pewno z pół godziny, nie wiem czego tam szukał, może jakieś akcje serwisowe, ale długo to trwało, może coś zgrywał. Honda może zbiera informacje o tym jak działają ich silniki.
    Taaa, na pewno Sprawdzają, czy klient jest zadowolony a jak nie to dzwonią i zapraszają do salonu na kawę
    Nie wiem, jak z Hondą, ale w Maździe czy Fordzie dłubnięcie jest nie do wykrycia, chyba, że coś się dzieje to jest tak jak pisał dwa piętra wyżej Burton: łączenie z centralnym komputerem i po ptokach. Więc risk jest. Jak nic się nie dzieje to nic się nie dzieje, ale jak coś padnie... Tyle, że zarówno Mazda jak i Honda mają jednak te silniki zarąbiste i szansa, że coś się zrypie są stosunkowo mała. Ale jest kilka marek, gdzie nie odważyłbym się grzebać.

    Comment


    • ale co ma Ci powiedzieć, ze nie siedział z podlączony, laptopem? Nie wiem co tam robił, ale siedział długo, nawet mnie to denerwowało bo trochę mi się spieszyło, a nie bardzo rozumiałem czemu siedzi tyle z kompem przy wolnymssaku.
      Ja bym Hondy nie dłubał jeżeli chodzi o silnik, oni to tam mają wszystko "ciasno" policzone. Dobrym przykładem jest nasz 1.5t 182km i amerykański 1.5 gdzie jest 205km, głupie 20 kuniów, a zmiany mechaniczne są, nie sam program.
      Last edited by Jozin; 04-02-2018, 23:12.

      Comment


      • A czym się różnią silniki USA i UE?

        Comment


        • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
          Ciekawi mnie czy ktoś w ogóle kiedyś stwierdzi na ile można dlubnać Civicowe 1,5turbo, żeby było w miarę bezpiecznie, tzn czy takie np 200-210KM mu nie zaszkodzi
          Coś tam dłubnęli

          FB_IMG_1517784092025.jpg

          Comment


          • Taka moc już by mnie satysfakcjonowała, ale raczej balbym się że te 360Nm coś tam zaszkodzi.
            Tak czy inaczej ja zamierzam go najpierw podciągnąć na ok 210KM, tylko jak zrobię min 15kkm.
            Co do tego wykresu, to pewnie w mechanice też coś musieli zrobić, ktoś już pisał że ta mała turbinka wytrzymuje plus 35KM.

            Comment


            • Ale to jest wykres od nas z PL widać jakiś właściciel X gena nie wytrzymał
              Bardzo jestem ciekaw czy nie ma problemów ze sprzęgłem przy takim strzale momentu - na forum civicx.com ludzie piszą że w zwykłym 1.5T przy takich modyfikacjach softu seryjne sprzęgło mówi papa. W 1.5 Si musi siedzieć coś mocniejszego bo właściciele takowych nie mają problemów.
              Tak czy inaczej potencjał tuningowy X gena dzięki temu że u Hamburgerów mamy ten sam praktycznie silnik jest bardzo zacny ....

              Comment


              • 100Nm więcej i sprzęgło pierwsze się wykończy, a potem skrzynia, dyferencjał.., nie wierzę w to, że Honda daje duży zapas wytrzymałości na elementy mechaniczne. Jest przykład na VIII 1.8 z turbiną. Tak więc jak ktoś ma czas i pieniądze to może się bawić w mechanika
                Moja łódka Civic..
                Mój "klekocik" Ceed..
                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                Coś na temat olejów..

                Comment


                • To jest tylko wykres i nic nie było napisane, że tylko sam wirus, być może są też modyfikacje mechaniczne. Zainteresowanie tematem jest, na pewno jakiś tam potencjał silnik posiada i nie ma co go porównywać do N/A r18, do którego dokladalo się turbo. Tak 15% mocy i z 20% momentu krzywdy nie powinno zrobić, choć ja osobiście jeszcze do wakacji poczekam. Natomiast 240KM i 360Nm to już trzeba by szpere, hamulce i zawieche, więc pewnie nie dużo drożej wyszedlby Type R. Si 205KM różni się od 1,5 174KM w usa, ale czy ten 1,5 174KM różni się od naszego 1,5 182KM??? Poza tym czy 205KM Si to ten sam co 1,5 192KM w Accordzie i nowej cr-v? Tak czy inaczej jest turbo jest zabawa

                  Comment


                  • Ja widziałem wykresy i testy na 210-215 KM.
                    Taki poziom jest moim zdaniem bezpieczny i raczej nie powinno byc problemów ze sprzęgłem jak sie nie przesadzi z momentem do tych 2,5k rpm
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • Zamieszczone przez chromaticall Zobacz posta
                      Fordowski Ecoboost 1,5 ma się bardzo dobrze w kierunku wirusa. I nie pada z tego powodu Ten silnik ma dwie mapy: jedna 160 KM w Mondeo a druga 180 KM w Foce. Bezpieczny wirus robiony przez kolegę Grzegorza H. z Krakowa daje do 205 KM. Sprawa jest w zasadzie nie do wykrycia przez ASO (choć oczywiście nikt nie da na to papierów ). Podobnie jest z silnikiem 2,0, który ma 203 lub 240 KM. Tu też sprawa czysta. Śladów fizycznej ingerencji brak. Gorzej w Mazdzie BM3 gdzie z tego samego silnika 2,0 fabryka zrobiła 120 KM (praktycznie +bonus do 140KM) lub 165 KM. Wersję 120 KM można bez problemu zrobić na 165 KM (a tego co czytałem udało się wycisnąć max 175 KM) ale wymaga to już grzebnięcia w sensie nie tylko soft ale też hard. Aczkolwiek tu tez ASO ma małe szanse coś dostrzec.
                      ?
                      Cześć. Czy dobrze zrozumaiłem, że silnik w Mazdzie 3, 2.0, 120KM można podkręcić nawet na 240KM bez modyfikacji fizycznych? Ale tam nie ma turbo...

                      Comment


                      • O 240KM w przypadku Forda, Mazda podobno 175KM.
                        Moja Honda
                        https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                        Comment


                        • Ale Fordy to Ecoboosty, turbinowe. To może dlatego tylko 175KM bo bez turbo jest Mazda?

                          Comment


                          • Przecież normalne, że wolnossaka nie wkrecisz na 240 z 2litrów, chyba że s2000 co krecila do 9rpm, ale Mazda nigdy nie potrafiła robić tak wybitnych silników jak Honda.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
                              O 240KM w przypadku Forda, Mazda podobno 175KM.
                              Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                              Przecież normalne, że wolnossaka nie wkrecisz na 240 z 2litrów, chyba że s2000 co krecila do 9rpm, ale Mazda nigdy nie potrafiła robić tak wybitnych silników jak Honda.
                              Dzięki! A ktoś to w Warszawie robi? Ci sami co z Civickiem z wykresów?

                              Comment


                              • Mazdy robi DisiTune


                                Fabryczne 2.0 120KM maja z regułu ok 130KM. Czyli 10 kucy masz w gratisie.
                                Po odblokowaniu softu 170-180 KM.
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X