Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Uuu grubo! Ale Golfina zamiotlo... I jak tam z dyskusją jak to Civic 1.0 nie potrzebuje opon 235? Jak widać, jest je w stanie wykorzystać lepiej niż dobrze...
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • Wykastrowanie sedana z adaptacyjnego zawieszenia to wg mnie najbardziej bolesna oszczędność (bo przecież sedan jest "tańszy", prawda?). Co do elektrycznej regulacji foteli - ma to znaczenie jak samochodem jeździ więcej niż jedna osoba, wtedy ok, super rzecz. Natomiast ogrzewanie tylnej kanapy jeśli samochód służy rodzinie jest bardzo przydatne (skórzana tapicerka + mrozy). Co do kabli w bagażniku, toyoty mają to samo mi to nie przeszkadzało, bardziej te wnikające zawiasy do środka.

      Comment


      • Zamieszczone przez Franzu Zobacz posta
        Co do elektrycznej regulacji foteli - ma to znaczenie jak samochodem jeździ więcej niż jedna osoba,
        też nie do końca. Przy elektryce foteli w większości aut można ustawić pochylenie siedziska, można wtedy zająć bardziej komfortową pozycję.

        Comment


        • a no chyba że tak. Wkurzające jest to że hamerykańce mają i elektrykę i tę kamerkę w prawym lusterku, a u nas jak zwykle cięcie kosztów...

          Comment


          • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
            Co jeszcze mi się przypomniało - w hatchu wszyscy narzekają na roletkę, ale w sedanie po podniesieniu klapy w górnej części bagażnika pod jego "sufitem" rozprowadzone są jakieś linki, przewody, paski. Bardzo słabo to wygląda. Na którymś filmie z polskiego youtube widać to co nieco. Przy przewożeniu wyższych pakunków idealne wystawione, aby się pozadzierały itp. O tu, około 2:40: https://www.youtube.com/watch?v=MZWZysQDlR0
            Coś podobnego widziałem w tańszym o ponad połowę od Civica Citroenie C-Elysee. No ale to jednak model czysto budżetowy, a nie "japońskie premium" jak mawiają o Hondzie jej sprzedawcy. Okropne dziadostwo w tak drogim samochodzie.

            Comment


            • W Accordzie VIII też jest goła blacha i druty , w wielu autach w tej klasie jest podobnie. Z góry tego nie widać , też tego nie rozumiem bo mogliby dać kawałek jakiegoś wygłuszenia za dwa dolary.

              Comment


              • Dwa dolary razy milion aut to wiesz ile to jest? Teraz każdy liczy każdego dolara.

                Comment


                • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                  Uuu grubo! Ale Golfina zamiotlo... I jak tam z dyskusją jak to Civic 1.0 nie potrzebuje opon 235? Jak widać, jest je w stanie wykorzystać lepiej niż dobrze...
                  Ech Ci producenci, my przecież wiemy lepiej.
                  Dlatego na lato 195/65/15 i na zimę 185 (na zimę musi być wąsko!)
                  No i opony tańsze!

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Krzysio Zobacz posta
                    Dwa dolary razy milion aut to wiesz ile to jest? Teraz każdy liczy każdego dolara.

                    Mnie to dziwi jak użytkownicy w ten sposób tłumaczą i bronią producentów.

                    A jakby dali opony Zeetexa to zaoszczędziliby więcej niż 2 dolary na sztuce, a w aucie są 4. Pomnóż to przez milion aut. Wiesz ile to jest?

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Franzu Zobacz posta
                      Wkurzające jest to że hamerykańce mają i elektrykę i tę kamerkę w prawym lusterku, a u nas jak zwykle cięcie kosztów...
                      Wczoraj właśnie oglądałem parę recenzji zza oceanu i tam mają wersję, której u nas brakuje czyli 5D z centralnym wydechem i skórzaną tapicerką.
                      Do tego elektryczne fotele, których u nas nie ma + kamerka w prawym lusterku.

                      Zamieszczone przez Franzu Zobacz posta
                      Natomiast ogrzewanie tylnej kanapy jeśli samochód służy rodzinie jest bardzo przydatne (skórzana tapicerka + mrozy).
                      Fakt, przy skórze przydane, ale bardziej niż podgrzewane fotele z tyłu przydałyby się nawiewy w tunelu centralnym...

                      Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                      Co jeszcze mi się przypomniało - w hatchu wszyscy narzekają na roletkę, ale w sedanie po podniesieniu klapy w górnej części bagażnika pod jego "sufitem" rozprowadzone są jakieś linki, przewody, paski. Bardzo słabo to wygląda.]
                      To niestety jest chyba norma w obecnych czasach, w Jaguarze za 300 tysięcy jest to samo - goła blacha w bagażniku.
                      Last edited by bartekos; 24-05-2017, 10:34.
                      Moje FD7

                      Comment


                      • Przecież ja nie bronię producenta. To była ironia. Też uważam, że niektóre oszczędności są absurdalne.

                        Comment


                        • Goła blacha to jedno, a drugie to zawiasy wnikajace do wew, kurcze w seacie toledo z 2003 roku są siłowniki, mnie takie zagrywki wkurzaja, w tipo, p 301 mogę wybaczyć bo kosztują połowę mniej. Przecież mają speców do marketingu którzy powinni im podpowiadac na co patrzą w EU.

                          Comment


                          • Narzekać można na wiele rzeczy, maska też się trzyma na "patyku" a nie na siłownikach.
                            To są mało istotne sprawy, zrezygnowałbym z tych wszystkich systemów elektronicznych oraz siłowników, osłon bagażnika itp.
                            w zamian za porządną welurową tapicerkę na fotelach.
                            Moje FD7

                            Comment


                            • Zamieszczone przez bartekos Zobacz posta
                              To są mało istotne sprawy, zrezygnowałbym z tych wszystkich systemów elektronicznych oraz siłowników, osłon bagażnika itp.
                              w zamian za porządną welurową tapicerkę na fotelach.
                              Dokładnie tak. Jeździłem VI, jak i VIII generacją i w obu tapicerka była na dużo wyższym poziomie niż w Xtce. VI-ka miała 18 lat, a tapicerka wyglądała w niej jak nowa, podobnie w VIIIce przy przebiegu grubo ponad 180 tys. km. Ciekawe jak długo wytrzyma ta szmacianka w Xtce.

                              Comment


                              • Zamieszczone przez mahoo Zobacz posta
                                Dokładnie tak. Jeździłem VI, jak i VIII generacją i w obu tapicerka była na dużo wyższym poziomie niż w Xtce. VI-ka miała 18 lat, a tapicerka wyglądała w niej jak nowa, podobnie w VIIIce przy przebiegu grubo ponad 180 tys. km. Ciekawe jak długo wytrzyma ta szmacianka w Xtce.
                                Poliftowa w 8genie wyciera sie zdecydowanie szybciej niz przedliftowy welur.

                                Comment

                                Working...
                                X