Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
    A możecie mi jeszcze powiedzieć, czemu wersja Sport i Sport plus, ma pomniejszony ten bagażnik, o to co jest pod podłogą? Z czego to wynika? Taka wersja Prestige już ma.
    Po za tym. Gdzie w katalogu/specyfikacji jest w ogóle wspomniany szklany dach? Szukam właśnie i w ogóle tego nie mogę znaleźć. Może ktoś naprowadzić?
    Z powodu centralnego wydechu. Pod podłogą jest tylko zestaw naprawczy ( bez koła dojazdowego) gaśnica, trójkąt .
    Szklany dach znajdziesz w specyfikacji na stronie Hondy w części Nadwozie
    Aktualne katalogi Honda - Dane techniczne samochodów marki Honda. Poznaj specyfikacje i ceny nowych aut. Pobierz katalog samochodowy.

    Comment


    • Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
      A możecie mi jeszcze powiedzieć, czemu wersja Sport i Sport plus, ma pomniejszony ten bagażnik, o to co jest pod podłogą? Z czego to wynika? Taka wersja Prestige już ma.
      Po za tym. Gdzie w katalogu/specyfikacji jest w ogóle wspomniany szklany dach? Szukam właśnie i w ogóle tego nie mogę znaleźć. Może ktoś naprowadzić?
      Nowa Honda Civic - już jesienią 2022 roku! Dowiedz się więcej o modelu Civic e:HEV - pierwszej samoładującej się hybrydzie w eleganckim stylu.


      na liście jest "Otwierany szklany dach "
      Last edited by ozonex; 05-04-2017, 10:25.

      Comment


      • Kurde, albo ja jestem ślepy, albo tutaj tego nie ma:

        Comment


        • Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
          Ale czy te adaptatywne zawieszanie robi dużą różnicę? W sensie - zwykły sport jak ma zestrojone zawieszenie? Tak jak komfort w adaptatywnym?
          Szukałem odpowiedzi na to na razie nie znalazłem, bo nie było jeszcze żadnych testów zwykłego Sport-a

          Comment


          • Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
            W sensie - zwykły sport jak ma zestrojone zawieszenie? Tak jak komfort w adaptatywnym?
            To kompletnie nie chodzi o samo zestrojenie. Adaptywny ma amortyzatory z innej bajki i mierzy 500x/sek. dociążenie kół, dba o samopoziomowanie auta, wybiórczo i na bieżąco zmiania charakterystykę pracy zawieszenia. To jest po prostu inna jakość, a nie jakaś tam prosta twardość. Dużo lepiej jest w obie strony - i komfortem (elektromagnetyczne sterowanie amortyzatow je "zmiękcza" je na dziurawej drodze) i możliwościami jezdnymi (utwardza odpowiednio wybrane zależnie od obciążenia - tylne przy przyspieszaniu, przednie przy hamowaniu, lewy przedni przy ostrym skręcie w prawo etc.). Tego poziomu nigdy nie osiągniesz w normalnym zawieszeniu, to jest po prostu zawieszenie z innej półki.

            Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
            co jest pod podłogą?
            Centralny wydech w wersji Sport i Sport Plus.

            Zamieszczone przez darthkurak Zobacz posta
            Gdzie w katalogu/specyfikacji jest w ogóle wspomniany szklany dach?
            Brak w Honda Accessories, brak w ofercie Thule, oficjalna odpowiedź ASO: nie przewiduje się montażu. Ewentualne wypaczenie i rozszczelnienie takiego dachu to jest dramat, widziałem taki 8gen w ASO po montażu "na siłę" aftermarketowego rozwiązania do szklanego dachy i założeniu boxa... masakra.
            Last edited by Alix; 05-04-2017, 11:33.
            ............................C I V I C
            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
            . .
            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

            Comment


            • Jeździłem x z adaptacyjnym zawieszniem i jest bajka, auto płynie, jak jest w trybie sport i jak to działa w szybciej pokonywanych zakrętach to nie wiem, ale podczas normalnej jazdy komfort jazdy jest bardzo wysoki. Zawieszania też w ogóle nie słychać, zero stukania na dziurach itp.

              Comment


              • No tak wprost nie napisali, ale zobacz pod "Maksymalny nacisk na dach"

                Comment


                • Swoją drogą co przeszkadza w wersji S w montażu bagażnika...

                  Zamieszczone przez Kurian Zobacz posta
                  "Maksymalny nacisk na dach"
                  No bo szklany dach z mechanizmem waży te dodatkowe zbędne 45 kilosów i wychodzi na zero
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • Byłem dziś na jeździe testowej 1,0T w manualu i podpytałem o dostępność bo na forum piszą że 6m-cy oczekiwania na CVT. Pan handlowiec był zaskoczony tym co mówię bo według niego Civiki z CVT są dostępne od ręki chyba że jakieś krótkie oczekiwanie na wybrane kolory. Manuale czas oczekiwania jeden miesiąc. Może w tych salonach gdzie mówią że trzeba czekać pół roku to działają na podświadomość by już zamawiać na zasadzie - kup pan bo zabraknie.
                    CIVIC IX 1,8/142KM

                    Comment


                    • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                      Byłem dziś na jeździe testowej 1,0T w manualu
                      A jakieś wrażenia się podzielisz? Jak to widzisz z perspektywy kierowcy 1.8?
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                        Swoją drogą co przeszkadza w wersji S w montażu bagażnika...
                        Może to, że w rzeczywistości nie istnieje S Pewnie wszystkie egzemplarze rozwalili w testach zderzeniowych.

                        Ktoś może pytał, czy tą wersje S w ogóle da się kupić? Cennik to jedno, a dostępność to inna sprawa. Taka łysa może całkiem niezłe przyspieszenie mieć.



                        Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                        Pan handlowiec był zaskoczony tym co mówię bo według niego Civiki z CVT są dostępne od ręki chyba że jakieś krótkie oczekiwanie na wybrane kolory. Manuale czas oczekiwania jeden miesiąc. Może w tych salonach gdzie mówią że trzeba czekać pół roku to działają na podświadomość by już zamawiać na zasadzie - kup pan bo zabraknie.
                        Kurcze, a ja ciągle czekam na wiadomość z Honda Plaza, że mój 1.0T CVT już dotarł i ciągle cisza. Głupio już mi znowu ich wypytywać kiedy będzie

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                          A jakieś wrażenia się podzielisz? Jak to widzisz z perspektywy kierowcy 1.8?
                          W zasadzie wszystko już napisane, kilku userów tu zrobiło sensowną analizę wrażeń i własnych potrzeb i wyszło że im ten 1,0T pasuje i ja to rozumiem. Powiem tylko że odczucia jakbym jechał swoim 1,8 - to porównywalne silniki tyle że przy 1,0T jako bonus dostajemy charakterystyczny warkot i przy zmianie biegu żabka na dwójce taka sama jak w IX genie. Czekam na sedana z 1,5 w manualu który ma być w maju u mojego dilera bo takiej konfiguracji na razie nie mają. Pytałem też o ten zawias adaptywny i nie jest to ta sama konstrukcja co w Rce jak tu na forum sądzono. Jechałem trochę dłużej więc pojeździłem z zawiasem i bez i według mnie w normalnej jeździe nie ma aż tak dużej różnicy, owszem usztywnia auto i to jest fajne i jak dla mnie tak sztywne to mogłoby być cały czas ale jak ktoś chce kupić wyższą i droższą wersję tylko dla zawiasu to polecałbym pożyczyć na dzień taki samochód i dobrze przemyśleć sprawę czy warto mając na uwadze potencjalnie wyższe koszty serwisu tego rozwiązania.
                          Last edited by remar; 05-04-2017, 12:20.
                          CIVIC IX 1,8/142KM

                          Comment


                          • Jak byłem w salonie w Gdyni to dowiedziałem się , że wszystkie hondy civic z silnikiem 1.5t jakie dostali na plac zostały sprzedane od ręki podczas dni otwartych maks. rabat jaki dali to gumowe dywaniki. Sprzedawca powiedział a po co ja mam dawać jakikolwiek rabat skoro sprzedaliśmy wszystkie błyskawicznie. Jak zapytałem na kiedy mogą mi załatwić Sport + usłyszałem , że najszybciej grudzień 2017r. . W gdańsku kupiłem od ręki bo zostały im jeszcze 2 na placu, kolejna dostawa może będzie w lipcu albo i później. Sami sprzedawcy nie wiedzą co przyjdzie w jakiej konfiguracji, kolorze itd. Generalnie jak podzwoniłem po salonach po Polsce to mało jest aut i wyszczy zgodnie mówili , że Honda ma w d...e Europę (w tym i Polskę) gdyż ten rynek jest trzeciorzędny dla nich. Nie jest to ściema. w Gdańsku można było jeszcze dostać jakiś mały rabat.
                            Last edited by martin09; 05-04-2017, 12:22.

                            Comment


                            • Zamieszczone przez ozonex Zobacz posta
                              1.0T CVT już dotarł i ciągle cisza
                              Na razie upalają po lotniskach i testują, potem wyzerują licznik i oddadzą
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Zamieszczone przez remar Zobacz posta
                                Pytałem też o ten zawias adaptywny i nie jest to ta sama konstrukcja co w Rce jak tu na forum sądzono. Jechałem trochę dłużej więc pojeździłem z zawiasem i bez i według mnie w normalnej jeździe nie ma aż tak dużej różnicy, owszem usztywnia auto i to jest fajne i jak dla mnie tak sztywne to mogłoby być cały czas ale jak ktoś chce kupić wyższą i droższą wersję tylko dla zawiasu to polecałbym pożyczyć na dzień taki samochód i dobrze przemyśleć sprawę czy warto mając na uwadze potencjalnie wyższe koszty serwisu tego rozwiązania.
                                Czytałem jakiś test i wniosek był taki, że adaptacyjne zawieszenie jest ciekawym rozwiązaniem, ale nie jest to warte sporej dopłaty w przypadku wersji Sport Plus i zdecydowanie polecają zakup wersji Sport. Ale jak to mówią "kto bogatemu zabroni" ;-)

                                Comment

                                Working...
                                X