Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Z Ctr IX to nie wiem jak to jest. W moim Aso stoi jeden, jak mówiłem handlowcowi, że Ctr niewiele droższy od X to nie oponował, na dzień dobry dostałem 10tyś rabatu, czyli jakieś 135tyś, ale czułem , że "miętki" temat jest i myślę, że 130tyś by spokojnie było, może mniej. Mówił też, że ma dostęp do różnych kolorów i trochę ich jeszcze zostało. Zdziwiło mnie to schodzenie z ceny, w Hondzie takie praktyki nie do pomyślenia. Ctr mi się podoba, ale to jednak auto nie dla mnie.

    Co do trzeszczenia to u mnie w Acco VIII jest tak, że jak coś świerszczy to na bank coś źle odłożonego, klucze od domu, usb gdzieś w schowku się obija, pas się zawinął, kulka papieru w kieszeni drzwi, czy inszy śmieć, samo z siebie auto nie wydaje w środku kompetnie żadnych odgłosów , ale to jest Japan. Od elektroniki, AGD, sprzętu wędkarskiego po samochody wiem , że made in Japan robi różnicę. Materiały może czasem nie są tak dobre jak w europejskiej konkurencji, ale spasowanie i montaż to inna inszosć jest.
    Last edited by Jozin; 03-04-2017, 20:28.

    Comment


    • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
      ale to jest Japan. Od elektroniki, AGD, sprzętu wędkarskiego po samochody wiem , że made in Japan robi różnicę. Materiały może czasem nie są tak dobre jak w europejskiej konkurencji, ale spasowanie i montaż to inna inszosć jest.
      Też tak słyszałem od kolegi który jest fanem Lexusów. Za miesiąc zweryfikuję to na przykładzie Suzuki - nowy Swift ma być początkowo do Europy sprowadzany z Japonii i niedługo będzie już w salonach. Podobno węgierska fabryka ma takie ssanie że nie wdrażają na razie tam produkcji tego modelu. Porównam montaż japońskiego Swifta z SX4 z Węgier którego do niedawna mieliśmy przez 6 lat.
      CIVIC IX 1,8/142KM

      Comment


      • Ciekawostka: https://www.samar.pl/__/19/19.m/15/1...roku-2016.html

        Comment


        • W 2017r. styczeń + luty sprzedaż nowych aut Hondy w Polsce spadła o 9,1%.
          Minimalne spadki zanotowały jeszcze jedynie Mazda i Nissan.
          Last edited by marekwar; 03-04-2017, 23:50.

          Comment


          • Zamieszczone przez Incubus Zobacz posta
            Mnie interesowałyby pewnie sport plus, ale nie chcę tego szyberdachu czy co to oni wymyślili, bo wtedy nie mam gdzie założyć bagażnik dachowy.
            Jestem ciekaw czy brakmozliwosci zalozenia bagaznika wynika z nośności dachu czy jego konstrukcji i tego, ze sie nie bedzie mogl otworzyc - ale to juz by bylo zabezpieczenie przez "amerykanizacją" zycia i pisaniem na kubku z kawą, że jest gorąca.
            Thule już ma bagażnik bazowy do Xgen ale tez z zaznaczeniem, ze do tradycyjnego dachu. Ale Thule tu jest konsekwentny, bo np do ufo tez byla taka adnotacja. Natomiast Atera w konfiguratorze dla 8gen tez podawal, ze to dla normalnego dachu - nawet to potwierdzili mailowo jak zapytalem. Ale juz w instrukcji montazu i uzytkowania byly rozrysowane oba dachy - z uwagą, że szklany jest mniej obciążalny.
            Więc szczerze mowiąc, jeżeli konstrukcja łap nie opierałaby się bezpośrednio na szkle to zaryzykowałbym założenie takiego bagażnika.



            Zamieszczone przez marekwar Zobacz posta
            W 2017r. styczeń + luty sprzedaż nowych aut Hondy w Polsce spadła o 9,1%.
            Minimalne spadki zanotowały jeszcze jedynie Mazda i Nissan.
            To akurat nic dziwnego.
            Civica sprzątali z placów jakieś niedobitki. A wszyscy czekali na nowego Civa.
            Co mieli sprzedawac? HRV i CRV pewnie w miare stabilnie, chociaz nastepca CRV tez juz sie czai za rogiem.
            Jazza za 70 tys jeszcze chyba poza salonem nie widzialem
            Last edited by filipfm; 04-04-2017, 09:43.

            Comment


            • HR-V brakuje, Civica tylko resztki po salonach od jesieni, Jazz to u nas niezbyt popularny model... poza CR-V za bardzo nie mieli czym robić sprzedaży chyba, nie? Sam byłem przy odprawie kilku klientów na HR-V...
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                HR-V brakuje, Civica tylko resztki po salonach od jesieni, Jazz to u nas niezbyt popularny model... poza CR-V za bardzo nie mieli czym robić sprzedaży chyba, nie? Sam byłem przy odprawie kilku klientów na HR-V...
                To jest jakas totalna masakra. Wprowadzaja produkt spoziony o kilka lat. Ale jest dobry, w miare sie broni rynkowo - i nie mozna go kupic

                Comment


                • Oferta będzie jeszcze lepsza jak HR-V przy lifcie otrzyma bez porównania lepiej pasujacy do SUVa 1.0T zamiast tego bezmomentowego wyjca co tam teraz siedzi, CVT przestanie działać jak w skuterze w miejsce symulowania biegów jak w Civicu, a zawias się wreszcie zdecyduje czy być relaksujący jak na SUVa przystało czy jak zostanie twardy to zacznie się lepiej prowadzić... bo samo nadwozie auta udane i praktyczne i nawet niebrzydkie (jak na SUVa...), skoro ssanie jest teraz to będzie jeszcze tylko większe. Jak ktoś jest czymś zawiedziony w HR-V to w zasadzie tylko napędem z tego co słyszałem u dealera. Bo nawet cena się nagle stała atrakcyjna przy tym co Toyota zrobiła z cennikiem C-HR [emoji14] Może czas pomyśleć o produkcji w UK albo w Turcji zamiast ciągnąć go z Meksyku...?
                  Last edited by Alix; 04-04-2017, 12:11.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • W HR-V z CVT są symulowane biegi:

                    "Przekładnia CVT daje kierowcy niecodzienne wrażenia z jazdy dzięki zastosowaniu w modelach HR-V sprzedawanych w Europie nowego oprogramowania, które oferuje siedem symulowanych biegów i zapewnia optymalne czasy zmiany przełożeń. Dodatkowym udogodnieniem są dwa programy działania dostosowane do konkretnych sytuacji drogowych.

                    Program Early Downshift During Braking (EDDB) wykorzystuje silnik do wspierania działań kierowcy podczas hamowania. W momencie wykrycia, iż auto wytraca prędkość, zjeżdża ze wzniesienia lub wchodzi w zakręt po wcześniejszym naciśnięciu przez kierowcę pedału hamulca, układ EDDB automatycznie zwiększa prędkość obrotową, zapewniając tym samym efekt hamowania silnikiem. Dzięki temu prowadzący po wyhamowaniu auta lub pokonaniu zakrętu może sprawniej przyspieszyć do odpowiedniej prędkości."

                    Zródło: https://hondanews.eu/pl/pl/cars/medi...015-press-pack

                    Właśnie moim zdaniem to jest ta sama skrzynia co w CIVICU X 1.0 tylko charakterystyka silnika 1.5 bez turba jest zgoła inna.
                    Last edited by mazdam; 04-04-2017, 12:36.

                    Comment


                    • Zamieszczone przez kajojek Zobacz posta
                      Pytałem w czwartek bodajże i mi powiedzieli, że dostępność wybranej wersji HB (sport) to 20 tydzień, czyli około połowa maja. Więc jaki rok?
                      Mi w D&D we Wrocławiu powiedzieli, że na Sporta, Sporta Plus i Prestige z 1.5 T trzeba czekać minimum pół roku.

                      Comment


                      • Zamieszczone przez mazdam Zobacz posta
                        to jest ta sama skrzynia co w CIVICU X 1.0 tylko charakterystyka silnika 1.5 bez turba jest zgoła inna
                        No to tym lepiej, wystarczy tylko wymienić silnik na taki co nie musi wyć żeby jechać
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • Zamieszczone przez mahoo Zobacz posta
                          Mi w D&D we Wrocławiu powiedzieli, że na Sporta, Sporta Plus i Prestige z 1.5 T trzeba czekać minimum pół roku.
                          Chodzi oczywiście o wersję z CVT?
                          Moja Honda
                          https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                          Comment


                          • Jeździłem dziś pierwszy raz (1.5 CVT), jak dla mnie auto jest super - wszelkie wady wydają się być nieistotne przy tym jak to auto się bajecznie prowadzi. Czysta przyjemność. Jeździłem godzinę.
                            Nowoczesny wygląd w środku, to jest dokładnie to co ja lubię ;-)
                            Last edited by ozzymir; 04-04-2017, 18:25.

                            Comment


                            • Od soboty posiadam Civica 1.5T Sport Plus w manualu i z każdym dniem lubię ten samochód coraz bardziej. Rzeczywiście samochód daje bardzo dużą przyjemność z prowadzenia. Bardzo dynamiczny, ładnie wkręca się na obroty , pewnie trzyma się drogi. Mimo mojego słusznego wzrostu (194 cm) pozycja za kierownicą bardzo wygodna. Fotele wygodne, co do obicia to szału nie ma, wnętrze generalnie bardzo przyzwoite ( ale w porównaniu z moim poprzednim autem tj. Passatem w wersji Highline to nie ma startu). To samo się tyczy obsługi komputera czy navi - trzeba się uczyć , gdyż jest to wszystko mało intuicyjne w przeciwieństwie do aut niemieckich gdzie człowiek wsiada i praktycznie z miejsca wie co i jak - bo jest logicznie , no cóż widocznie Japończycy inaczej to widzą . Roletka w bagażniku wiadomo - nie ma co komentować. Tak samo zestaw naprawczy , który jest w standardzie trochę śmiech na sali w tej cenie auta - od razu domówiłem zestaw z kołem dojazdowym. Krótko mówiąc , mimo pewnych niedoskonałości i dosyć wysokiej ceny zakupu to ten samochód ma w sobie to coś !

                              Comment


                              • Widze kolega zalicza podobną przesiadkę Ja z Passata Comfortline (troche dosażonego) przesiadam sie na Prestige CVT, za każdym razem jak dzwoni telefon mam nadzieję, że to z salonu z informacją, że wóz jest już gotowy do odbioru

                                Comment

                                Working...
                                X