Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez Accord Zobacz posta
    Porównuję wyciszenie w samochodach za ok. 106tyś zł. Za tyle można już wybrać dobrze wyposażonego civica ale też biedniejszego Passata. Jeśli komuś wystarcza klima, podgrzewane fotele i tempomat a nie musi mieć szyberdachu ( w civicu to wygląda jak panorama ale nią nie jest) wszystkich super nowych systemów które i tak wyłączy i i może jeździć troszeczkę wolniejszym samochodem wybór jest duży. Jak zawsze coś za coś... chociaż osobiście mam wrażenie że Hondy mogą być bardziej bezawaryjny.
    Ja jestem takim klientem z tym , że wolniejsze niekoniecznie. Z elektroniki w aucie oprócz klimatyzacji nie korzystam, mam grzane stołki, czujniki deszczu i świateł, tempomat i pewnie parę jeszcze innych, z niczego nie korzystam, może raz włączyłem, za nawigację służy mi telefon z Naviexpert i Janosikiem online, niech mi ktoś pokaże lepszą fabryczna nawigację
    -

    Comment


    • Jozin, jak ci nie zależy na wyposażeniu to bierz bmw 318, za 100 tyś można to kupić. No i bak ma 60 litrów...

      Comment


      • Aut idealnych nie ma. A to bak, a to w hałas, plastkiki i inne ....drobiazgi. Dla mnie ważne by wyglądało, było w miarę bezawaryjne, fajnie dynamicznie jeździlo i było w miarę przestronne vporzy racjonalnych wymiarach. Z tego co czytam i widzxiałem, to.... X gen z różnych powodów nie jest moją bajką. Niemniej jednak, jak parę stron wcześniej napisałem, uważam, że spokojnie poniżej magicznej granicy 100 tysięcy idzxie fajnego X gena skonfigurować i... Jaxda nim będzie daeać prawdopodobnie radość ( jak przejadę się testówką potwierdzę)
        www.4kolkaszczescia.pl

        Comment


        • Jak tak czytam wasze posty, to hitem sprzedaży może być 1,5 t sedan elegance za te 90, jeszcze jakiś rabat i będzie poniżej 90. Jeśli komuś nie zależy na bajerach, to wóz zacny

          Comment


          • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
            Jozin, jak ci nie zależy na wyposażeniu to bierz bmw 318, za 100 tyś można to kupić. No i bak ma 60 litrów...
            To BMW ma mniej koni niż moje obecne auto Nie lubię niemieckiej motoryzacji i raczej nic od nich nie kupię. Tutaj jestem nieracjonalny jeżeli chodzi o auta Auto mam nowe, ale jakbym zmieniał to pewnie na jakiegoś japończyka, ale nie made in Turcja, tylko pełnej krwi Japan. Może Lexus, może Forester XT, w tym roku sprzedawali XT po 130tyś zł. Hondy raczej nie, za droga
            Last edited by Jozin; 14-03-2017, 13:01.

            Comment


            • kiedy sedan będzie w salonach w PL.

              Comment


              • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                Jak tak czytam wasze posty, to hitem sprzedaży może być 1,5 t sedan elegance za te 90, jeszcze jakiś rabat i będzie poniżej 90. Jeśli komuś nie zależy na bajerach, to wóz zacny
                Niestety brak ledów, o lusterku fotochrom już nie wspomnę - dal mnie te dwie rzeczy są ważniejsze niż asystenci kierowcy pod różnymi postaciami.
                CIVIC IX 1,8/142KM

                Comment


                • trochę kicha wydać 90 tys i nie mieć ledów....

                  Comment


                  • Leśnik XT za 130??? Nieźle mudiał być zrabastowany, biorąc pod uewagę cenę wyjściową.
                    www.4kolkaszczescia.pl

                    Comment


                    • Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
                      Czyli dla osoby wychowanej na Crx polecasz jednak manuala
                      Zdecydowanie. Są skrzynie automatyczne, które nieźle się sprawdzają w "sportowej" jeździe, ale to IMO niestety nieliczne i to nie takie proste. Hydrokinetyki ZFa w BMW/Mini czy 9G w Mercu są znakomitymi skrzyniami, które doskonale się sprawdzą i do spokojnej i do dynamicznej jazdy. Podobnie jak słabo toleruję DSG - to w formie PDK w Porsche nie wyobrażam sobie innej skrzyni, bo jest tak dopracowana i szybka... że bez niej to nie byoby to auto Na manualu w tym aucie nawet bym biegów nadążyć zmieniać nie dał rady... Ale do tej "emocjonującej" wąskiej grupy nie zaliczył bym tej CVT. Ma inne naprawdę mocne walory, ale nie za bardzo akurat sportowy charakter.

                      Zamieszczone przez KAMYK83AG Zobacz posta
                      co powiesz o audio duża różnica między słabszym a tym lepszym co jest w + i prestige ? warte dopłaty ?
                      Na pewno nie. Dowolne aftermarketowe będzie o niebo lepsze. Honda od lat opiera się na Panasonicu, którego trudno było kiedykolwiek nazwać "premium", a źródło jakim jest stacja Fuji, które w zasadzie nie wiem czy ma jakiekolwiek doświadczenie w sprzęcie audio dają marne pole do popisu. Jak otrzymasz w pakiecie to może Ci wystarczy, ale nie kieruj się nim w wyborach czy dopłatach. Ale jak kiedykolwiek miałeś przyzwoite, szczególnie aftermarketowe audio to i tak będziesz zmieniał... ja wytrzymałem z Premium Audio "aż" 5mcy

                      Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                      Aut idealnych nie ma. A to bak, a to w hałas, plastkiki i inne ....drobiazgi. Dla mnie ważne by wyglądało, było w miarę bezawaryjne, fajnie dynamicznie jeździlo i było w miarę przestronne vporzy racjonalnych wymiarach.
                      Fakt. Ale w sumie Twoje założenia do Civica w miarę pasują w/w więc czemu:

                      Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                      X gen z różnych powodów nie jest moją bajką
                      jeśli można spytać?

                      Zamieszczone przez Accord Zobacz posta
                      Jeśli komuś wystarcza klima, podgrzewane fotele i tempomat a nie musi mieć szyberdachu ( w civicu to wygląda jak panorama ale nią nie jest) wszystkich super nowych systemów i może jeździć troszeczkę wolniejszym samochodem wybór jest duży.
                      Jak najbardziej. Pamiętajmy tylko, że:

                      Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                      spokojnie poniżej magicznej granicy 100 tysięcy idzxie fajnego X gena skonfigurować
                      Civic 1.0T Comfort jest za 80tys. i wcale nie jest biedna. Zasadniczo ma, co potrzeba - w tym automatyczna klima, podgrzewane fotele i tempomat, o których mowa. Nie będzie to bynajmniej jeździć gorzej od Passka podstawowego 1.4TSI, a jest jednak jest tańsze. Oczywiście wyciszenie w Passerati raczej będzie lepsze, bo to inna klasa. Albo:

                      Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                      hitem sprzedaży może być 1,5 t sedan elegance za te 90, jeszcze jakiś rabat i będzie poniżej 90. Jeśli komuś nie zależy na bajerach, to wóz zacny
                      Last edited by Alix; 14-03-2017, 13:30.
                      ............................C I V I C
                      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                      . .
                      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                      Comment


                      • Zamieszczone przez Radon Zobacz posta
                        Leśnik XT za 130??? Nieźle mudiał być zrabastowany, biorąc pod uewagę cenę wyjściową.
                        wyprzedaż rocznika, teraz są po 145tyś, wersja Comfort.

                        Comment


                        • Alix można. Nie leży mi wizualnie, to raz zarówno z zewnątrz jak i nieco mniej w środku. Po drugie.... Chyba mam apetyt na coś mocniejszego niż 182 konie.
                          Leśnika XT na wyprzedaży za 150 widziasłem. Wyjściowo było trochę ponad 170 jask pamiętam
                          www.4kolkaszczescia.pl

                          Comment


                          • Zamieszczone przez Jozin Zobacz posta
                            Leśnika XT na wyprzedaży za 150 widziasłem. Wyjściowo było trochę ponad 170 jask pamiętam
                            Tak, ale to byla wersja Platinium, tam jest skóra i d... po niej jeździ, fotele są lepsze z niższej wersji comfort, mnie by wystarczyła ta wersja tam jest wszytko co potrzeba,

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                              Miasta i państwo to najpierw powinny ludziom do pieców zaglądać i mandaty ostro sadzić za palenie czym popadnie
                              Państwo,to powinno zdjąć absurdalne podatki z węgla i gazu by społeczeństwo było stać na zakup dobrego opału!! Akcyza jest podatkiem od LUKSUSU !!! Jakim luksusem jest węgiel?To jest towar pierwszej potrzeby w naszej strefie klimatycznej! To nie jest żaden luksus,ludzi nie stać na dobry opał to pala byle czym i efekty wdychamy.Obłożenie haraczem towaru jakim jest węgiel,w kraju słynącym z jego wydobycia to bandytyzm!

                              Comment


                              • Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
                                Zdecydowanie. Są skrzynie automatyczne, które nieźle się sprawdzają w "sportowej" jeździe, ale to IMO niestety nieliczne i to nie takie proste. Hydrokinetyki ZFa w BMW/Mini czy 9G w Mercu są znakomitymi skrzyniami, które doskonale się sprawdzą i do spokojnej i do dynamicznej jazdy. Podobnie jak słabo toleruję DSG - to w formie PDK w Porsche nie wyobrażam sobie innej skrzyni, bo jest tak dopracowana i szybka... że bez niej to nie byoby to auto Na manualu w tym aucie nawet bym biegów nadążyć zmieniać nie dał rady... Ale do tej "emocjonującej" wąskiej grupy nie zaliczył bym tej CVT. Ma inne naprawdę mocne walory, ale nie za bardzo akurat sportowy charakter.



                                Na pewno nie. Dowolne aftermarketowe będzie o niebo lepsze. Honda od lat opiera się na Panasonicu, którego trudno było kiedykolwiek nazwać "premium", a źródło jakim jest stacja Fuji, które w zasadzie nie wiem czy ma jakiekolwiek doświadczenie w sprzęcie audio dają marne pole do popisu. Jak otrzymasz w pakiecie to może Ci wystarczy, ale nie kieruj się nim w wyborach czy dopłatach. Ale jak kiedykolwiek miałeś przyzwoite, szczególnie aftermarketowe audio to i tak będziesz zmieniał... ja wytrzymałem z Premium Audio "aż" 5mcy
                                Wygląda na to że nie ma sensu dopłacać do sport + (premium audio słabe, dach niżej nad głową przez szyber,system bezkluczykowy i ładowarka bezprzewodowa raczej zbędne,BSI i CTM zbędne) jedynie zastanawia mnie ADS jeśli go nie ma to jak są zestrojone amorki jak przy włączonym czy wyłączonym ??? (Zawieszenie - adaptywne jest, ma tylko tryby "On" i "Off". Czyli "płyniemy" albo "jedziemy". Nie wiem jak działa 1. opcja, bo jechałem na niej z minutę w sumie Dużo lepiej jest na "włączonym" - sprężyście, zdecydowanie. ) Reasumując chyba lepiej sporta a za zaoszczędzone 8500 obszyć w skórę
                                Last edited by KAMYK83AG; 14-03-2017, 13:34.

                                Comment

                                Working...
                                X