Zamieszczone przez Alix
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Czy ja dobrze widziałem, że wykładzina bagażnika obita od spodu dyktą?Czerwony Civic UFO 1,8 FK2 MY2007 -> http://www.civicforum.pl/showthread....ack-FK2-by-Pik
Czerwony Leon Cupra 2.0 5F MY2016 -> http://www.civicforum.pl/showthread....-Leon-Cupra-5F
Comment
-
Jak ocena auta ma się koncentrować na wygluszeniu to chyba musicie zmienić segment docelowyCivic obecny jest tu lepszy od 9gen i raczej nie gorszy niż reszta konkurencji. Porownywanie go do klasy D, szczególnie premium z oczywistością stawia go na przegranej pozycji. W klasie C koszty koncetruje się na czymś innym. I w Civicu są one zdecydowanie dobrze zainwestowane
Dodatkowo wygłuszone może efektywnie być wszystko. Widziałem jak zdejmowano 5dB przy 130km/h z Cayenne... robiło się obok mojego poprzedniego Civica w Extreme Car & Audio [emoji14]
Milano Red czy Rally Red... z grubsza ten sam czerwony akryl... [emoji14]Last edited by Alix; 14-03-2017, 08:06.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Alix Zobacz postaDodatkowo wygłuszone może efektywnie być wszystkoNa forum Mazdy 6 wrzucają po kilkanaście tysięcy w wyciszenie, a i tak auto jest głośniejsze od Golfa, dodatkowo nie da się wyeliminować pewnych uciążliwych dźwięków wynikających z konstrukcji auta. Ostatni lifting Mazdy 6 polegał głównie na zwiększeniu grubości szyb. Robią takie rzeczy w w Extreme Car & Audio?
Maty wygłuszające są drogie, te bardzo lekkie są bardzo drogie, te którymi oklejają standardowo są ciężkie, auto łapie w ten sposób mnóstwo dodatkowych kg. Ja jakbym kupował nowe auto to nie szedłbym w temat, że jak wyciszenie mi nie odpowiada to nie jest to problem bo sobie później sam poprawię.
Comment
-
Tak, wiemy już z około 200stu ostatnich Twoich wypowiedzi, że w aucie tylko dB mają znaczenieA czego mam nie być pewien, że się nie da? Sonometr pokazał 5dB mniej to tyle było, z czym tu dyskutować?
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
No da się, jasne, że jest odczuwalnie lepiej... ale i tak nie zrobisz tym z Civica luksusowej limuzyny. Na to trzeba wydać po prostu wiecej $$$i celować w inny segment i tyle...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaTak, wiemy już z około 200stu ostatnich Twoich wypowiedzi, że w aucie tylko dB mają znaczenieMały bak? Nie ma problemu, trzeba zrobić przerwę na pączki w trasie i dodatkowo zwiększyć bezpieczeństwo. Wyciszenie? Też nie ma problemu bo się to później poprawi. Plastiki? Plastikami się nie jeździ, itp, itd.
Dla mnie nieuczciwe jest mówienie, że jak wyciszenie jest słabe to się to poprawi. Nie chcę rozpętywać g.... Żeby wiedzieć, czy takie zabiegi coś dają w Civic trzeba by się przejechać wersją wyciszoną i standard, dodać koszty wyciszenia. Wiadomo, że zakup auta to suma kompromisów, tylko irytuje mnie dorabianie idelogii, mały bak jest ch... i tyle w temacie, auto ma dobre, albo słabe wyciszenie, koniec tematu. Najważniejsze dla kogoś jak jeździ i to jest to jego podstawowe kryterium, ok.
Może ja mam zbyt racjonalne podejście do motoryzacjiLast edited by Jozin; 14-03-2017, 08:57.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaJesteś pewien? Na forum Mazdy 6 wrzucają po kilkanaście tysięcy w wyciszenie, a i tak auto jest głośniejsze od Golfa, dodatkowo nie da się wyeliminować pewnych uciążliwych dźwięków wynikających z konstrukcji auta. Ostatni lifting Mazdy 6 polegał głównie na zwiększeniu grubości szyb.
Comment
-
W sumie to nawet ciekawe czy nowy Civic jest lepiej wyciszony niż 6tka. Pytanie wtedy tylko czy to bardziej sukces Hondy czy porażka MazdyAle tak czy owak o ile można było dyskutować czy lepiej jeździ Civic czy Mazda przy 9tce to tutaj dla mnie jest zdecydowanie lepiej w Hondzie. No i Civic został obdarzony bardziej kulturalnym automatem. To już na pewno sukces Hondy akurat
............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Za dwa tygodnie jestem umówiony na jazdę próbną w salonie w Gdyni 1.5 cvt sport +(nie mają narazie manuala na jazdy), w 99% jestem przekonany do zakupu sport + ale w manualu, ale jak czytam ten temat to zastanawiam się skąd na forum civica tyle ochów i achów za automatem ? Czy automat naprawdę jest taki dobry na tle manuala ? która skrzynia zapewni więcej wrażeń z jazdy ? która jest bardziej dynamiczna ? ( pytania do osób które jeździły z obydwiema skrzyniami) Czy warto dołożyć do sporta + ( w sumie kręci mnie tam głownie lepsze audio i cieszył mnie szyberdach) ale czytam że wielu osobom nie przypadł do gustu dach, czy naprawdę jest dużo niżej nad głową niż bez niego ? czy lepsze audio jest warte dopłaty ? ktoś porównywał oba ? Całe zycie jeździłem manualami chyba że auto pożyczone albo żony i chyba nie wyobrażałem sobie nigdy civa w automacie.Proszę o porady .
Comment
-
narzekacie na cenę civica (ja teżale gdyby uwzględnić wszystkie wasze uwagi to możliwe, że cena skoczyła by o kolejne 15 tys...
czy wtedy bylibyście happy? poza tym nie ma samochodów idealnych, sprawdźcie ile litrowy bak ma volvo xc90 T8 za prawie 400 tys...
Co do skrzyni to przeczytaj post Alixa 2,3 strony wcześniej...
do sportowej jazdy lepszy manual, do miasta i na trasy fajniejszy automat...
Comment
Comment