Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zamieszczone przez katana Zobacz posta
    co niestety nie swiadczy za dobrze o tych autach i ich potencjale
    Właśnie, i dlatego szacun dla Hondy. Pisałem o tym , silnik/skrzynia itd. jeb... w Infinity, a Zdzisiu z Aso Infinity na to; Panie to przez ten mercedesowy szmelc, samo Infinity cacy, Mercedes be. W lexusie tak z IS220 diesel robili, że od Toyoty to jest. Autentyk.

    Comment


    • Raczej żenujące tłumaczenia... chyba trzeba być idiotą, żeby je przyjąć... poza tym Mercedes to raczej wyżej stawiana marka od Infinity, więc... A w Lexusie Toyota wymieniala te nieszczesne diesle nawet po gwarancji żeby nie było wstydu.

      A ja w mojej "japońskiej" Hondzie w zasadzie całe podwozie mam niemieckie. Hamulce, zawieszenie, wszystko. Jakby jakiś kretyn wyszedł mu z tlumaczeniem, że coś się zepsuło bo to "niemiecki szmelc" to chyba tylko wysmiac, nagrać i wrzucić na www.wiocha.pl [emoji14] Honda to w tym momencie firmuje i kropka. A skąd to wzięli mam gdzieś - może być z Lublina spod Pcimia Dolnego, jeżeli inżynier Hondy stwierdził że to OK i firma się podpisuje.
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • Megane RS może trochę popsuć premierę Type-R w Genewie ;-)
        Renault continues working on the hottest RS version of the Megane, with our spies spotting them again during some cold weather testing in Sweden. This

        Ciekawe kto będzie miał rekord.

        Comment


        • Tylko ceną może powalczyć, stawiam na 125 tys....

          Comment


          • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
            A Infinity ma coś wspólnego z renault? Bo chyba raczej z nissanem... chyba, że idąc dalej nissan ma dużo wspólnego z renault...
            To jeden koncern i nawet marketingowo grają na siebie. Przez lata silniki Renault w F1 Redbull Racing jezdzily z plakietka Infiniti. Na ile technicznie się integrują nie wiem. Ale mysle, ze cos jednak robia w tym kierunku - nie po to stworzyli konglomerat Nissan-Renault-Infinity-Daimler, zeby sie nie wymieniac technologia i efektem skali. Do tego mogą sobie uzupełnić paletę modelową.

            Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
            Raczej żenujące tłumaczenia... chyba trzeba być idiotą, żeby je przyjąć... poza tym Mercedes to raczej wyżej stawiana marka od Infinity, więc... A w Lexusie Toyota wymieniala te nieszczesne diesle nawet po gwarancji żeby nie było wstydu.

            A ja w mojej "japońskiej" Hondzie w zasadzie całe podwozie mam niemieckie. Hamulce, zawieszenie, wszystko. Jakby jakiś kretyn wyszedł mu z tlumaczeniem, że coś się zepsuło bo to "niemiecki szmelc" to chyba tylko wysmiac, nagrać i wrzucić na www.wiocha.pl [emoji14] Honda to w tym momencie firmuje i kropka. A skąd to wzięli mam gdzieś - może być z Lublina spod Pcimia Dolnego, jeżeli inżynier Hondy stwierdził że to OK i firma się podpisuje.
            Nie mylmy miejsca produkcji z krajem powstania koncepcji. Obecnie tak jak mowisz, auta są zlepkiem elementów od przeróżnych kooperantów z całego świata. Np lampy do Civica 8gen robi firma z Czech - ale nie mowimy przeciez, ze jezdzimy czeskim autem.
            Natomiast Skoda (chociaz to nie jest najczystszy przyklad przez Niemieckie wlascicielstwo) juz nim jest.
            Wiec czym innym jest amortyzator czy wahacz made in Germany zamontowany w Hondzie, a czym innym jest amortyzator czy wahacz (gdziekolwiek zrobiony) zamontowany w Mercedesie czy VW.
            Poruszony przez Ciebie przyklad silnika 2.0 od Rovera w Civicu czy Accordzie - w tym wypadku mozna narzekac na usterki tych silnikow mowiac, ze to Angielski wytwor wyobrazni - bo poza tym, ze zamontowany w aucie japonskiej marki, nie byl zaprojektowany przez Hondę. Zatem - oczywiscie np podczas gwarancji zapewne serwisowany przez ASO Hondy, ale pamietam, ze z racji braku oficjalnej sprzedazy w PL byl problem z diagnostyka tych silników w ASO Hondy bo nie mieli wyposazenia do tego. Tak samo bylo np z Micra K11, do ktorej Nissan z braku wlasnego silnika ładował Diesla od koncernu PSA. I podobnie ASO Nissana w PL nie bylo w stanie tego silnika serwisowac.
            Reasumując. Nie liczy się miejsce produkcji a miejsce, gdzie powstała koncepcja. O iPhonie nikt nie mowi, ze to chiński telefon. W przeciwieństwie do np One Plus czy Huawei. Mimo, że wszystkie te telefony produkowane są w Państwie Środka, bazując na komponentach i podzespołach od tych samych dostawców (procesory, pamięć, ekrany etc). Analogia do świata motoryzacyjnego jest tu dość wyraźna

            Comment


            • O to samo mi chodziło, o autora koncepcji, a nie miejsce produkcji
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Jeszcze w kwestii ceny nowego Civika. Wszyscy na różnych portalach motoryzacyjnych (tym także) piszą, że samochód ma jedna wadę - cenę. Ale czy jest to prawda, gdy popatrzymy na ceny konkurencji. Zrobiłem sobie takie porównanie, które potwierdza, że dzisiaj wszystkie samochody w tej samej klasie z podobnym wyposażeniem kosztują w zasadzie tyle samo (co oznacza, że księgowi wykonują dobrze swoją pracę).

                Porównałem trzy samochody - dwa z nich skonfigurowałem do poziomu wyposażenia Civika 1.0 129KM Elegance:
                Opel Astra 1.4 125KM S/S Dynamic - cena ok. 90 000 zł
                Seat Leon 1.4 125KM S/S Xcellence - cena ok. 89 000 zł
                Honda Civic 1.0 129KM S/S Elegance - cena 89 100 zł
                Dodam tylko, że w tej konfiguracji Astra i Leon maja z tyłu belkę skrętną, zaś Astra nie ma aktywnego tempomatu. No i pojemność bagażnika - Astra 310L, Leon 380L, Civic 478L (aczkolwiek jest to pojemność nad i pod podłogą bagażnika, realnie 420L). W porównaniu celowo wybrałem silnik 1.4 125KM konkurencji, gdyż silnik 1.0T Hondy to dzisiaj rewolucja motoryzacyjna w tej klasie silników. Wczoraj oglądałem na YT kolejny test Civika 1.0T i po raz kolejny dziennikarze rozpływają się nad klasą tego silnika. Chwalą nawet "rasowy" dźwięk tego silnika - słychać że samochód przyśpiesza :-)

                Oczywiście, pozostaje kwestia rabatów przy zakupie, bo jeśli będzie to kwota symboliczna 2-3 tys., to wielkiej sprzedaży raczej nie będzie. Oczekiwałbym kwot rzędu 5-8 tys. zł. Jak będzie zobaczymy 18 marca br.

                Comment


                • katalogowo podobnie ale po rabatach przepaść... na astrę można dostać nawet 17%
                  problem civica jest taki, że nie ma np. 1.5 w tańszej specyfikacji, albo kładziesz 100 tys albo do widzenia...

                  Comment


                  • Ja obstawiam, że bedzie cieżko porównywać 1.0 Hondy z 1.4 od VAGa.
                    Naturalnym porównaniem bedzie 1.0 vs 1.0, dlatego, że pomimo różnej mocy mają praktycznie identyczne osiągi (moment obrotowy taki sam)
                    Jak ktoś zacznie porownywać z 1.4 TSI to baty będą mocne dla Civica

                    1.0 TSI: 9,6-9,9s do 100km/h w zaleznosci od karoserii - Leon, Golf szybsze, Octavka większa i lekko wolniejsza.

                    Nowy Civic ma bardzo krótko zestopniowany 1 i 2 bieg. Na 2 biegu zabawa kończy się na ok. 86 km/h.
                    Patrząc więc na same suche dane techniczne spod świateł bedzie słabo, jednak 60-100 km/h czy 80-120 km/h powinno byc juz bardzo dobrze i 1.0 TSI powinien dostać baty.

                    Tak więc oficjalnie Hondziarze zmieniają front na forach dyskusyjnych "Civic vs świat".
                    Od Civica X gen nie liczy się juz przyspieszenie, tylko elastyczność Pamietajcie o tym
                    Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                      . Zrobiłem sobie takie porównanie, które potwierdza, że dzisiaj wszystkie samochody w tej samej klasie z podobnym wyposażeniem kosztują w zasadzie tyle samo (co oznacza, że księgowi wykonują dobrze swoją pracę).

                      Porównałem trzy samochody - dwa z nich skonfigurowałem do poziomu wyposażenia Civika 1.0 129KM Elegance:
                      Opel Astra 1.4 125KM S/S Dynamic - cena ok. 90 000 zł
                      Seat Leon 1.4 125KM S/S Xcellence - cena ok. 89 000 zł
                      Honda Civic 1.0 129KM S/S Elegance - cena 89 100 zł
                      Akurat w sprawie Astry mogę się wypowiedzieć i tu nie należy patrzeć na cennik. Astrę którą podałeś powyżej kupujesz z 15% rabatem czyli 13tys taniej i to do produkcji a nie z wyprzedaży, do tego rezygnujesz z systemu S/S i oszczędzasz dodatkowo 1tys więc to już jest inny poziom odniesienia do Civica na którego będzie max 5tys rabatu. Do tego bagażnik ma 370 litrów a te podane 310 to z opcjonalnym kołem dojazdowym
                      CIVIC IX 1,8/142KM

                      Comment


                      • Nowa Insignia 1.5 turbo od 99.900, jak sypną 15% rabatu to będzie dobra oferta...

                        Comment


                        • No z takimi cenami to Opel chyba idzie po rekord sprzedazy w 2017 roku....

                          Capture.JPG
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • Opel czy Fiat tylko pokazuje, jak chamsko przeszacowane są cenniki konkurencji. I dobrze. Inflacja w ciagu ostatnich lat nie wyniosła jakoś 30%, a praktycznie o tyle wzrosły ceny wielu aut segmentu C. Bez powodu. Biorąc pod uwagę, że wiele rozwiązań stanialo, w tym elektronicznych, to nawet ich wrzucenie na pokład ma się nijak. I dobrze, niech się Opel i Fiat sprzedają i dają po dupie innym naciąganym marketingom, wymuszając normalniejsze ceny. Od tego w końcu jest konkurencja.
                            Last edited by Alix; 22-02-2017, 11:17.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Czekam na dane techniczne tego opla, po odchudzeniu o ponad 200 kg może być ciekawie...
                              wpadła też nowa skrzynia 8b, tą najmocniejszą wersją za 141 tys, spokojnie będzie można łyknąć za 120

                              Comment


                              • Sprzedaz aut 2016 - Dane ze 140 krajów.
                                Honda elegancko sie trzyma !

                                Capture.JPG
                                Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                                Comment

                                Working...
                                X