Zamieszczone przez Grzechu
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zamieszczone przez LukasVD Zobacz postaTo czy jakość zostanie zachowana to się okaże jak po roku od rozpoczęcia sprzedaży zobaczę ilość biuletynów serwisowych dla X-genaW USA mają już dwa dość poważne - dławienie się silnika 1.5T podczas jazdy autostradowej, problemy z systemem audio/infotainment (przez to Civic nawet po raz pierwszy od 15 lat wyleciał z listy rekomendowanych aut w USA w raporcie 'Consumer Reports' - https://www.npr.org/sections/thetwo-...nsumer-reports )
Narazie IX-gen pozostaje niedościgniony pod tym względem (to pewnie zasługa tego, że to jedynie duży FL VIII-gena) - brak biuletynów serwisowych na poważne rzeczy, jedynie kilka na pierdoły takie jak mrugające podświetlenie radia, samo-zmieniające się stacje FM, zaczepy roletki w Tourerze, szumy wiatru w okolicach lusterek czy zacinajace sie skladanie tylnych siedzeń.
Comment
-
Zamieszczone przez michael_l Zobacz postaA właśnie - trochę offtop ale mi właśnie radio miga - możesz kolego wskazać biuletyn? Bo z checią bym coś z tym zrobił a jak powiem w ASO to na bank mnie zleją na start
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaPłaci Wam Honda za wypisywanie takich mądrości?Prawda jest taka, że nie płaci, ale może ktoś z centrali Hondy tu zagląda i doceni moje starania skromnym kilkunastoprocentowym rabatem na nowy model
Z tym Volvo to jednak nie do końca tak, bo za 99 tys (CENNIKOWO) jest V40 gorzej wyposażone i z silnikiem 150 KM, ale chyba w tym kierunku właśnie Honda chce zmierzać - taka strategia 'w połowie drogi'. Bo te nowe modele Jazz, HRV, Civic, zaraz też nowy CRV są zarówno w zamierzeniu producenta międzysegmentowe pod względem gabarytów, jak i międzyklasowe (pod względem pozycjonowania premium - niepremium). Zobaczymy jak im się to sprawdzi i czy produkt obroni się jakością.
Przejedźmy się wszyscy najpierw tym nowym Civikiem w finalnej wersji produkcyjnej i wtedy wieszajmy psy na ceny, wykończenie itd., ok?Last edited by libidinously; 09-12-2016, 00:08.
Comment
-
Chyba, że wersja produkcyjna będzie wyglądać inaczej, ale z tego co siedziałem w produkcyjnej w USA to bynajmniej nie był to produkt premium ani nawet do niego aspirujacy...............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez libidinously Zobacz postaZobaczymy jak im się to sprawdzi i czy produkt obroni się jakością.
Przejedźmy się wszyscy najpierw tym nowym Civikiem w finalnej wersji produkcyjnej i wtedy wieszajmy psy na ceny, wykończenie itd., ok?Mocą 1,5T też już Civic nie zabłyśnie, bo konkurencja dawno miała po 150-180KM w turbo.. Jak by tu nie patrzeć, to auto jest po prostu za drogie! To nie Accord.
Comment
-
Ja akurat takich kompleksów "co inni powiedzą" nie mam bo jeżdżę tym co lubię i co najlepiej jeździ, a nie co koledzy uważają za dobre czy reprezentatywne czy za dobre pieniądze - kupuję auto jakie mi pasuje, a nie jako przedłużenie penisa czy pokaz statusu majatkowego (mimo, że jeżdżę Type R... ale mogłem przecież spokojnie nabyć BMW, to wciąż "tylko" Civic w oczach innych niemotoryzacyjnych gawiedzi). Fakt jest, że dla mnie Civic jeździ o niebo lepiej od Avensisa i z tych dwóch zawsze wybiorę Civica nawet w tej samej cenie; jeździ też nie gorzej od Passata, przypuszczam ze od V40 też. Tyle, że swoje Civiki kupowałem za rynkowe ceny i nie czułem, że przeplacilem (1.8 Executive ufo za 74tys., potem Type R ze sporym rabatem). Teraz jakbym miał wybulic 110tysi za lepiej wyposazonego 1.5T to trochę żal, czasy się zmieniły i jest dużo ofert w tym zakresie, chocby z VAGa (przypuszczam, ze zrabatowalbym Cupre do tego poziomu spokojnie). Patrząc na to jakie rabaty daje czasem BMW, to mógłbym też miec serie 1er podobnej mocy w tej cenie chyba... No ale nic, zobaczymy jaki bedzie ostateczny cennik. Obecny uznaję na razie za wyprzedazowy dla IXgen i dla złapania napalonych na model "wczesnych frajerow" kupowania nowościLast edited by Alix; 09-12-2016, 07:41.............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez Grzechu Zobacz postaTak tylko pamiętaj, że to jest nadal kompakt... żeby nie wiem jaki był ten Civic to i tak będzie tylko kompaktem.. Kolega cię zapyta- jakim autem jeździsz? A ty powiesz nowym Civicem X, a kolega powie, a ja jeżdżę nowym Passatem, albo Volvo V40, albo Toyotą Avensis.. i co ty na to powiesz? Zaś trzeci kolega który słucha pomyśli sobie.. eee to tylko Civic... zapytają- ile dałeś 100tys. ? A oni taaakie OCZY postawią! Ile... ?Mocą 1,5T też już Civic nie zabłyśnie, bo konkurencja dawno miała po 150-180KM w turbo.. Jak by tu nie patrzeć, to auto jest po prostu za drogie! To nie Accord.
Na stronie volvo czytamy
Volvo V40 to kompaktowy hatchback idealnie dopasowany do miasta
sent from mobile
Comment
-
No wiesz, ale to Volvo. To tak jak na wioskach, na co dzień możesz jeździć Fiatem, byle na widoku na srodku podwórka stało Audi (może być 20sto letnie byle do kościoła dojechało)............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
-
Zamieszczone przez filipfm Zobacz postaVolvo V40 zwykły kompakt więc nie wiem gdzie tu wow
Comment
-
Wlasnie nie do końca wiem. Bo ja w V40 akurat nie widzę premium. Szczególnie w wersjach bazowych. A konfigurator mówi. Ze cennik zaczyna się od 99 tys. Za 152 konne auto na 16" felgach, ze światłami halogenowymi (żadne ksenony czy ledy).
Coś tam z bezpieczeństwa aktywnego już jest - city safety I poduszka powietrzna dla pieszego.
Z bardziej ekstrawaganckich opcji - schowek w przednich drzwiach
Z naprawdę fajnych rzeczy to 62 litrowy bak.
sent from mobile
Comment
-
Co żeś się uczepił tego V40, z rozpędu umieściłem je razem z Passatim i Avnem... moje przesłanie było takie, że Civc X jak na kompakta kosztującego 90-100tys. zł jest za drogie dla przeciętnego Kowalskiego i za tą cenę Kowalski może kupić sobie właśnie Passatiego albo Avena.. czy jakieś inne auto klasy D. A jak Kowalski ma krótkiego i lubi się po lansować to może sobie kupić również, za tą kasę ( trochę dołożyć ), V40, albo BMW 3, czy nawet jakiegoś Merca klasy C. Edit: Ooo zapomniałem jeszcze o Audi A3.Last edited by Grzechu; 09-12-2016, 08:57.
Comment
-
V40 to nie jest akurat zwykły kompakt. Można deliberować, czy to jest premium, sam nie wiem. Wiem, że w v40 amelanium to amelanium, nie plastik jak w Civicu, wiem jak auto jest wyciszone przy autostradowych prędkościach i jest to poziom sedanów klasy D i to tych lepszych. Druga sprawa to cennik, Volvo potrafi mieć grube rabaty i za te 100tyś można mieć wersje na wypasie Ocean Race.Last edited by Jozin; 09-12-2016, 10:01.
Comment
-
W hondzie cena za civica x katalogowa 100 tys, cena transakcyjna 100 tys....
U innych cena katalogowa 120, cena transakcyjna 100 tys...
Ja ost miałem ofertę na bmw 3 za 99 brutto, podstawa i silnik 136 km..
Poniżej 100 można też kupić talismana i 20 innych spoko aut..
Comment
-
Ale do V40 rodziny nie zapakujesz bo wbrew papierom paka marna, a do Civica spokojnie............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
Comment
Comment