Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • W przypadku hatchbacków wybór jest, ale jeśli ktoś chce kompaktowego sedana który nie jest premium z mocniejszym silnikiem w przypadku europy jest to trudna sprawa - przynajmniej ja nie znalazłem nic wartego uwagi poza nowym civikiem zakładając, że będzie taka wersja która mnie interesuje - comfort 1.5t automat. Jeśli nie będzie takiej opcji to kupię pewnie nowego lexusa is który na 2017 rok jest jeszcze bardziej agresywny.

    Comment


    • Lexus IS 200 ma o 10 cm wiekszy rozstaw osi niz Civic.
      To juz generalnie klasa D. Choc miejsca niezbyt duzo.

      Byłem na jezdzie testowej 200T. Chcieli 140 tys pln za 245 KM z automatem. Szybkie auto ale za duzo dla mnie palił.

      Aktualnie w fajnej promocji jest CT200h.
      94 tysiaki za dobra jakosc wykonania jak na kompakta.
      Last edited by Glosima; 04-12-2016, 22:08.
      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

      Comment


      • Toyotolexus faktycznie dużo pali, brakuje tez dobrych silników, ale auto fajne, do latania po autostradach szczególnie bo Lexus słynie ze świetnego wyciszenia.
        Mocnych sedanów do 100tyś ni ma , jest jeden , Octavia 180km.

        Comment


        • Octavia to nie sedan tylko liftback.
          Passerati Comfortline z 1.8T 180 KM jest za 110k pln.
          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

          Comment


          • Czekałem jak bedzie wyglądać oferta Civica po obejrzeniu licznych testów i bdb recenzji wytrzymałem się z zakupem auta. Niestety przesadzili z ceną. Podobnie wyposażona astra 1.6 200km z bardzo zblizonymi osiagami katalogowo kosztuje bardzo podobnie ale po wszystkich rabatach robi sie 20 tys różnicy i sa intelliluxy...szkoda

            Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

            Comment


            • Zamieszczone przez jestem Zobacz posta
              jeśli ktoś chce kompaktowego sedana który nie jest premium z mocniejszym silnikiem w przypadku europy jest to trudna sprawa
              Faktycznie trudna sprawa, szczególnie w automacie. Wyszukiwarka pokazuje tylko Focusa 1.5/182KM i Jetta 1.4/150KM oraz... i40 2.0/165KM, ale tego ostatniego pewnie trudno określać jako dynamiczny (duża buda auta klasy średniej + automat + brak turbo nie wróży tego).

              Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
              Passerati Comfortline z 1.8T 180 KM jest za 110k pln.
              Trzeba zrabatować Passerati o dychę i będzie

              Swoją drogą ciekawe czasy, że VW okazuje się nagle cenowo "autem dla ludu"... a Honda jest droga jak diabli, ba, nawet Korea nie tańsza...

              Zamieszczone przez atheist Zobacz posta
              Podobnie wyposażona astra 1.6 200km z bardzo zblizonymi osiagami katalogowo kosztuje bardzo podobnie ale po wszystkich rabatach robi sie 20 tys różnicy i sa intelliluxy...szkoda
              Dokładnie, szkoda... bardziej mi się podoba Civic i może nawet fajniej jeździ (albo i nie, zobaczymy) - ale to już różnica jednoznacznie kierująca 95% klientów.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • Zamieszczone przez Glosima Zobacz posta
                Lexus IS 200 ma o 10 cm wiekszy rozstaw osi niz Civic.
                To juz generalnie klasa D. Choc miejsca niezbyt duzo.

                Byłem na jezdzie testowej 200T. Chcieli 140 tys pln za 245 KM z automatem. Szybkie auto ale za duzo dla mnie palił.
                Większy rozstaw jest dla mnie na plus, jednak ogólne wymiary zewnętrze są do siebie zbliżone Civic - IS.
                Samochód ma swoją moc i trochę waży więc i spalanie jest jakie jest, zawsze jest 300h jak coś.

                Mnie osobiście IS jak najbardziej odpowiada jednak Civic bardziej (jeśli będzie interesująca mnie opcja) bowiem będzie sporo tańszy niż IS z interesującym mnie aktywnym tempomatem i monitorem martwego pola - bardzo przywykłem do tych opcji w lepszych samochodach i teraz ciężko mi w ogóle myśleć o kupnie samochodu bez tego.

                Comment


                • Jestem, z Is to albo tanio, albo grubo i bez sensu. Jak zaczniesz doposażać Japończyka w martwe pola pola i inne bajery to zakup się robi nieopłacalny. Forum Lexa jest fajnie, księgowe takie trochę , widać, że ludzie pieniądze liczą, większość tam brała Is-y w podstawie z czujnikami parkowania. Sprawdź też koszty użytkowania Lexa, przeglądy po 1.5tyś i 3tyś zł, nie ma lekko. Jak porównywałem koszty serwisu Honda vs Lexus to w moim okresie użytkowania wyszło mi 10-12tyś zł więcej. Nie wiem jak będzie w tym roku, ale w zeszłym były bardzo dobre ceny z wyprzedaży rocznika. Ogólnie bardzo fajne te Is-y, ale nie ma róży bez ognia

                  Opel Astra fajny, 200km nawet bardzo fajne. Problem w tym, że miałem kiedyś Astrę i jechałem nią lawetą, także jakoś mi się źle kojarzy to auto
                  Last edited by Jozin; 05-12-2016, 08:25.

                  Comment


                  • IS będzie spokojnie 30-35 tysi droższy od civica...a i tak civiv pewnie będzie miał lepsze wyposażenie...
                    Ostatnio widziałem alfe guillette veloce 240 koni + automat dwusprzęgłowy za 100 tys., 6 sek do 100.
                    Jak tak patrzę na te mocne kompakty to civic z tym silnikiem i wyposażeniem nie wypada wcale tak źle... problem tylko, że nie ma bardziej ubogich wersji bazowych tylko same wypasy za 100 tys...
                    mogli go nazwać accord wtedy ludzie by się rzucili, że taki tani

                    Comment


                    • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                      Ostatnio widziałem alfe guillette veloce 240 koni + automat dwusprzęgłowy za 100 tys., 6 sek do 100.
                      No właśnie, jak myślicie, jak wypada X w automacie w porównaniu z Giulettą w podobnym wydaniu. Przed zakupem swojej IX rozważałam Giulettę, wygrała IX. No ale teraz to już sama nie wiem.

                      Comment


                      • O Alfie to myślę jak na zdjęciu poniżej
                        alfa.jpg

                        Ostatnio czytałem o procesie jaki wytoczył użytkownik Giulietty importerowi - kilka razy laweta a czarę goryczy przelał pomiar na hamowni z wynikiem sporo niższym niż deklarowany. Do tego automaty grupy Fiata nie mają dobrych opinii (awaryjne).
                        Last edited by remar; 05-12-2016, 09:57.
                        CIVIC IX 1,8/142KM

                        Comment


                        • civic ma bezstopniową cvt, a alfa ma dwusprzęgłową...chyba ma dobre opinie...na pewno jest dużo szybsza od cvt...

                          Comment


                          • Niestety ceny nowego Civika X potwierdzają się. Cennik taki jak podał "diamento" potwierdził jeden z dilerów. Wersje Elegance i Executive tylko z silnikiem 1,0T. Szkoda :-(
                            Last edited by Nowy2017; 05-12-2016, 10:10.

                            Comment


                            • Miejmy nadzieję, że te ceny to tylko teraz aby wyprzedać wcześniejszą generację i przy okazji nie dawać na nią większych rabatów. Wszystko okaże się w marcu jak już ruszy sprzedaż.
                              Moja Honda
                              https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

                              Comment


                              • nadzieja umiera ostatnia to jest nowość i wg mnie taniej nie będzie...

                                Comment

                                Working...
                                X