Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Informacja z dzisiaj od jednego dilera: "ceny Civica X nie są jeszcze znane"

    Comment


    • Ten cennik to chyba wersja demo testowana na klientach.
      www.4kolkaszczescia.pl

      Comment


      • Właśnie byłem jeszcze raz na prezentacji bo mniej ludzi niż wczoraj i można było dokładniej pooglądać i tak gościu właśnie tłumaczył, że nowości są drogie, nowy silnik itp. no spoko ale bez przesady. Ale mówił też, że nie wiedzą czy ten cennik nie jest ostateczny. Przebąkiwał tez coś, że niby Accord w 2018 ma być znowu w sprzedaży.
        Moja Honda
        https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

        Comment


        • Zamieszczone przez malina84 Zobacz posta
          Właśnie byłem jeszcze raz na prezentacji bo mniej ludzi niż wczoraj i można było dokładniej pooglądać i tak gościu właśnie tłumaczył, że nowości są drogie, nowy silnik itp. no spoko ale bez przesady. Ale mówił też, że nie wiedzą czy ten cennik nie jest ostateczny. Przebąkiwał tez coś, że niby Accord w 2018 ma być znowu w sprzedaży.
          Jak ja byłem na prezentacji Civika, to przedstawiciel salonu, pokazując sedana w wersji Prestige (full ledy, skóra, wszystkie możliwe bajery), mówił, że trzeba spodziewać się ceny koło 100 tys. A wersja 5d Sport to wydatek rzędu 90 tys. Jak widać ceny zaskoczyły nawet dilerów. Co zrobić, Civic to w końcu klasa premium. Chcesz jeździć klasą premium to płać.

          Comment


          • Tak, tylko z taką ceną to oni rynku nie zawojują, będzie nawet gorzej niż w przypadku IX gena, a przecież X miała ruszyć sprzedaż w europie. Może nasłuchają się od potencjalnych klientów, że za drogo 1.5 staruje i coś tym zrobią.
            Moja Honda
            https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

            Comment


            • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
              Co zrobić, Civic to w końcu klasa premium. Chcesz jeździć klasą premium to płać.
              Trzeba zdawać sobie jeszcze sprawę, że zastosowano w tym aucie wiele innowacyjnych i zaawansowanych rozwiązań technicznych i estetycznych, a mianowicie:
              1. szmaciany parawanik, można wyjąć, a szczytem techniki jest to , że można go zamontować w odwrotny sposób,
              2. ekran jest zamontowany pod takim kątem, że prawdopodobnie w nocy kierowca będzie miał dodatkową atrakcję w postaci drugiego ekranu odbijającego się w szybie. Penie celowo zrezygnowano z zadaszenia, aby nie rozpraszało kierowcy,
              3. kamera na prawym lusterku bocznym wystaje poza obrys obudowy,
              4. każdy element kokpitu wykonany z innego rodzaju szlachetnego plastiku. Szczególnie ujmuje poziomy pasek z bardzo szlachetnego plastiku imitującego metal szlachetny,
              5. przepiękne cztery "filtry HEPA" zapewne wykonane również ze szlachetnego plastiku.

              Nasi specjaliści z Hondy zrobią wszystko, aby te ceny spadły o te 10 tys. Jak tylko otrzymają pierwsze egzemplarze, to dopuszczą do aut swoich mechaników z narzędziami i zacznie się wymontowywanie przeróżnych zaślepek, wężyków, kluczy do kół, podnośników, szczypczyków do wyjmowania bezpieczników, bezpieczników zapasowych, zamiana oryginalnych opon na produkowane w Polsce, itp...

              Comment


              • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                Co zrobić, Civic to w końcu klasa premium. Chcesz jeździć klasą premium to płać.
                Jakie premium? Civic to zwykły samochód dla kowalskiego. Od premium to honda ma acure która jest dostępna w europie na specjalne zamówienie.

                Comment


                • Zamieszczam komentarz Hondy Polska na oficjalnym profilu fb. Ten komentarz chyba wszystko tłumaczy. Oto jego treść, cyt.: "Proszę pamiętać, że każda firma dostosowuje ceny swoich aut również do planów sprzedaży. Często - a w szczególności na polskim rynku - sprzedawanie więcej nie oznacza zysku, a wręcz przeciwnie - stratę, a im więcej sprzeda się poniżej kosztów, tym strata będzie większa... Tymczasem, żeby na rynku przetrwać, trzeba na produktach zarabiać. Być może sprzeda się ich nieco mniej, ale paradoksalnie nie musi to prowadzić do upadku..."
                  Znaczy na obniżkę cen nie ma co liczyć. Oby się tylko nie przeliczyli.

                  Comment


                  • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                    Zamieszczam komentarz Hondy Polska na oficjalnym profilu fb. Ten komentarz chyba wszystko tłumaczy. Oto jego treść, cyt.: "Proszę pamiętać, że każda firma dostosowuje ceny swoich aut również do planów sprzedaży. Często - a w szczególności na polskim rynku - sprzedawanie więcej nie oznacza zysku, a wręcz przeciwnie - stratę, a im więcej sprzeda się poniżej kosztów, tym strata będzie większa... Tymczasem, żeby na rynku przetrwać, trzeba na produktach zarabiać. Być może sprzeda się ich nieco mniej, ale paradoksalnie nie musi to prowadzić do upadku..."
                    Znaczy na obniżkę cen nie ma co liczyć. Oby się tylko nie przeliczyli.
                    Patrz Subaru.

                    Comment


                    • No to wszystko jasne - to my którzy kupiliśmy Hondy przyczyniliśmy się do słabych wyników finansowych firmy, to my generujemy straty bo zachciało nam się Civików, co my sobie w ogóle myślimy? W ramach zadośćuczynienia musimy kupować kolejny model po 100tysi sztuka i to bez szemrania bo cena pójdzie w górę.
                      CIVIC IX 1,8/142KM

                      Comment


                      • Pewnie większość klientów kupi 1.0 dupowóz i będzie zadowolona. Honda i tak ma starzejących się odbiorców. Nie rozumiem też Waszego oburzenia. Jest Civic IX 1.8 Executiv za ponad 100 koła? Jest. Raptem 10tyś droższy ten nowy X gen, ale kuniów ma więcej, turbo burbo, niutków jak mrówków.

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Nowy2017 Zobacz posta
                          "Proszę pamiętać, że każda firma dostosowuje ceny swoich aut również do planów sprzedaży. Często - a w szczególności na polskim rynku - sprzedawanie więcej nie oznacza zysku, a wręcz przeciwnie - stratę, a im więcej sprzeda się poniżej kosztów, tym strata będzie większa... Tymczasem, żeby na rynku przetrwać, trzeba na produktach zarabiać. Być może sprzeda się ich nieco mniej, ale paradoksalnie nie musi to prowadzić do upadku..."
                          Nawet jeśli to prawda (a biznesowo wie to kazdy) to jednak Honda nie powinna takich wypowiedzi publikować.
                          Bardzo to źle świadczy o marce jako takiej i jej podejsciu do klientów.
                          Produkt jesli jest naprawde dobry obroni sie sam - nawet jeśli cena bedzie wysoka (to po prostu reguluje rynek).
                          Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                          Comment


                          • Jest Civic IX 1.8 Executiv za ponad 100 koła?
                            to teraz napisz jaki jest udział executiva w ogólnej liczbie sprzedanych egz....może kilka procent...
                            95% ludzi brała tańsze wersje, średnio za ok 75 tys. i ci ludzie nie kupią nowego modelu za 100....
                            cały problem w tym, że nie ma dobrych wersji za ok 75 tys tylko same "executivy"...

                            Comment


                            • Astra K w wersji ST też jest produkowana w Anglii i biznesowo to się spina pomimo cen niższych o 15tys (czas oczekiwania 6 m-cy a HB z Polski 4 m-ce). Dlaczego więc Civic produkowany w tym samym kraju musi być taki drogi by nie przynosić strat?
                              Last edited by remar; 05-12-2016, 15:43.
                              CIVIC IX 1,8/142KM

                              Comment


                              • może w innych krajach kupują za te wysokie ceny i jest git, Polska jest dla nich marginalnym rynkiem na którym im nie zależy...
                                sprzeda się dużo będzie ok, a jak mało to nikt płakał nie będzie...

                                Comment

                                Working...
                                X