Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Civic X generacji - zakup, zalety i wady, alternatywy rynkowe

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • To co Panowie? Sprawdzilem i wyglada na to, ze domena astraforum.pl jest wolna

    Comment


    • W podanym wcześniej w temacie filmie z recenzji z USA facet podaje, że mocniejsza wersja 1.5T potrzebuje benzyny premium. Z tego wnioskuję, że chodzi o 98. To też ma znaczenie dla przyszłych klientów. 98 już po 5 pln.

      Comment


      • Haha nie tak szybko, może Honda choć trochę zmądrzeje i urealni swoje ceny... albo może rzeczywiście Civic tak super jeździ... ja jak zawsze mówię, u mnie np. auto w 80% wybieram po tym jak jeździ... Wiemy już co prawda, że Civic 1.5T raczej jest bez szans z Astrą 1.6T na prostej, ale czasem są jeszcze zakręty

        Zamieszczone przez diamento Zobacz posta
        z recenzji z USA facet podaje, że mocniejsza wersja 1.5T potrzebuje benzyny premium. Z tego wnioskuję, że chodzi o 98
        W USA z tego co kojarzę Premium to jest 95... Super to jest 91, a Regular bodajże 87... tam szajsowate benzyny mają, dlatego wersje na USA tych samych silników mają zwykle mniej koni pod maską... no ale za to przynajmniej paliwo tanie. Druga sprawa, że oni chyba używają skali AKI a nie RON także te cyferki mogą się różnić. Parząc na to, że dużo bardziej wysilony VTEC Turbo w Type R zadowala się Pb95 nie widzę powodu, żeby ze słabszym 1.5T miało być inaczej.
        Last edited by Alix; 15-12-2016, 15:21.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • Zamieszczone przez diamento Zobacz posta
          W podanym wcześniej w temacie filmie z recenzji z USA facet podaje, że mocniejsza wersja 1.5T potrzebuje benzyny premium. Z tego wnioskuję, że chodzi o 98. To też ma znaczenie dla przyszłych klientów. 98 już po 5 pln.
          Tylko, że w USA premium to chyba jest 93.
          Moja Honda
          https://www.civicforum.pl/showthread...044#post351044

          Comment


          • astra ma belkę, a civic wielowahacz...
            astra ładowność od 485 w górę, w zależności od wersji, a civic tylko 380...
            jak doposażyć astrę w skórę, ledy, navi wychodzi 110 tys, tyle co prestige...tylko realnie pewnie do wzięcia za 90...

            Comment


            • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
              doposażyć astrę w skórę, ledy, navi
              A widziałeś taką Astrę poza katalogiem... pewnie 3% sprzedaży... Nie ma co porównywać. Sensownie wyposażony 1.6T będzie kosztował po targach z 85tys., analogiczny Civic 15tys. więcej z prawdopodobnie słabszym osiągami 1.5T. W słabszych wersjach dla mniej wymagających różnica będzie jeszcze większa, przy czym pod maską Astry dostaniesz 4 cylindry a od Hondy 3. Co lepiej jeździ belka czy wielowahacz kompletnie nie jest oczywiste, znam wiele przypadków gdzie jest na odwrót niż być powinno (choćby 9gen Civic hatch vs sedan jest dla mnie tego przykładem) - wszystko zależy od zestrojenia zawieszenia.
              ............................C I V I C
              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
              . .
              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

              Comment


              • 85 czy 90 tys nie robi już różnicy... jak ktoś bierze 200 km to raczej auto dla niego dużo znaczy i będzie chciał w miarę full opcje...
                dla innych jest 1.0 i 3 cylindry...za 60 tys...

                Comment


                • No nie wiem, jak czytałem forum Astry to oni się tymi 200km nie podniecają jak my Civic X, ot kompakt turbo za 85tyś i tyle. Pamiętajcie, że oni już mieli wcześniej mocne 1.6 - 180km, fakt, że cięższe, ale nie jest to wielka różnica 180-200km.

                  Comment


                  • Tak, tylko liczba oktanowa jest u nich inaczej liczona - to samo paliwo w USA ma mnie oktanów. Ciekawe czy to się potwierdzi, że zalecane do tego silnika będzie 98 u nas. Żeby nie było tak ja z ceną ,że wszyscy życzeniowo myśleli o 80-90 tyś za 1.5T a okazało się co innego.

                    Co do odczuć z jazdy z mocnym silnikiem w Astrze to już niedługo się sam przekonam bo mam jazdę w sobotę.
                    Last edited by diamento; 15-12-2016, 15:53.

                    Comment


                    • No w Hondzie turbina to jak zerwanie sie z kaganca
                      Jak ktos spedzil ostatnie lata w zamulonym 1,3 lub ciut lepszym 1.8 to jak wsiadzie do Civicowego 1,5T czy takiej Asterki 1.6T to dostanie ekstazy. Szczegolnie jak mu handlowiec policzy za takie auto 85-87 tys pln.

                      Ja sam sie zastanawiam kiedy to sie stało, ze auta o takich osiagach (tj ok. 200 KM i 7 s do setki) zaczely kosztowac tak stosunkowo nieduże pieniadze.
                      Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

                      Comment


                      • oni już mieli wcześniej mocne 1.6 - 180km, fakt, że cięższe, ale nie jest to wielka różnica 180-200km.
                        20 kuni, a w osiągach przepaść....7.0 vs 8.8

                        Comment


                        • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                          20 kuni, a w osiągach przepaść....7.0 vs 8.8
                          Bo kuni 20 więcej a 150 kg mniej do napedzenia

                          sent from mobile

                          Comment


                          • Żeby Opel był lżejszy od Hondy... co za czasy ... ot i cała tajemnica osiągów. Niestety Civic się rozrosł, masa nie zmalała no i dupa. Opel wyciągnął wnioski prawidłowe co do masy. To najlepszy możliwy tuning i wplywa na absolutnie wszystko - osiagi, spalanie, wrażenia z jazdy.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment


                            • Zamieszczone przez Burton Zobacz posta
                              85 czy 90 tys nie robi już różnicy... jak ktoś bierze 200 km to raczej auto dla niego dużo znaczy i będzie chciał w miarę full opcje...
                              dla innych jest 1.0 i 3 cylindry...za 60 tys...
                              Za 60 to w Oplu... bo w Hondzie za 80 (nie liczę wersji S ktorej nikt nie kupi bez radia i klimy). Także tu masz nie 15, a 20tys. różnicy formalnie jak mowimy o naprawdę wersjach wejściowych co maja mieć chociaż silnik, klime, radio i nic więcej.

                              Poza tym są inne auta. Jest Pulsar 1.6T/190 ktory też się swietnia napędza i jest w sensownej cenie... 7,7 do setki w pelnowymiarowym kompakcie od 82 tys. - mozna albo utargowac albo doposazyc i tez w dobrej ofercie za 85 zakupić. https://www.kmh24.pl/testy/aut-nowyc...lsar-1-6-dig-t Poniżej 8ki do setki są też VAGi 1.8TSI... startujące od podobnych cen. Za 90 mogą być już nieźle wyposażone.
                              Last edited by Alix; 15-12-2016, 17:22.
                              ............................C I V I C
                              .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                              . .
                              Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                              Comment


                              • Nie chcę odrzucać do pieca ale mój Civic ma przyciski econ i start/stop a Astra w wersji Sport zamiast tego ma przycisk do zmiany charakterystyki auta - turbo bierze bardziej z dołu i usztywnia się układ kierowniczy. Mam jakieś takie wrażenie że to powinno być w Hondzie a econ w Astrze.
                                CIVIC IX 1,8/142KM

                                Comment

                                Working...
                                X