Na szczęście na przodzie są TRW czyli mozliwe ze z tylu też są TRW tylko spakowane pod szyldem BP a czy oprócz tego blue print tam powinno być jeszcze jakiś symbol ze to TRW?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Klocki / tarcze hamulcowe Civic 2006-2011 jaki zestaw polecacie?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Nic się nie martw że masz Blue Printa. W niczym nie będą one odstawac od TRW. Notabene dla Twojej wiedzy TRW klocków nie produkuje w swoich fabrykach. Zlecają to np. Ferodo a potem ląduje ich logo.
Na którymś forum było opisane ile w Europie jest fabryk tarcz i klocków, jeśli mnie pamięć nie myli to chyba 4, Ferodo, Zimmerman (tylko tarcze), EBC, BREMBO (ale tu temat był mocno skomplikowany) i chyba Jurid. Cała reszta zleca u kogoś powyżej.
Oczywiście jest jeszcze kwestia, składu klocka danego producenta i innych rzeczy ale nie mam tu na tyle wiedzy zeby moc opisać dokładnie co i jak.
Comment
-
Rzuciła mi się w oczy reklama klocków które nie brudzą felg; Jurid White. Miał ktoś z nimi do czynienia?
Comment
-
Zamieszczone przez TRAFO Zobacz postaRzuciła mi się w oczy reklama klocków które nie brudzą felg; Jurid White. Miał ktoś z nimi do czynienia?
Moim zdaniem są lepsze od oem. Przy czym ja nie mam seryjnego hamulca.
sent from mobile
Comment
-
Jakie polecacie do 2.2 klocki hamulcowe na oś przednią? W cenie ok 170zł widzę że jest tego sporo na iparts: brembo, bosch, ferodo, zimmermann, a ciężko się zdecydować.Last edited by futureshock; 13-03-2017, 11:27.
Comment
-
Zamieszczone przez futureshock Zobacz postaJakie polecacie do 2.2 klocki hamulcowe na oś przednią? W cenie ok 170zł widzę że jest tego sporo na iparts: brembo, bosch, ferodo, zimmermann, a ciężko się zdecydować.
Comment
-
Wprawdzie na tył, ale jakiś czas temu założyłem klocki Ferrodo. Sprawują się bardzo dobrze, większego pylenia nie zanotowałem.
Comment
-
Wszystkie wymienione przez kolegę klocki to zwykły zamiennik oryginału (który i tak jest produkowany przez jednego z tych producentów, ale ze znaczkiem Hondy, po rozebraniu na części znajdujemy przeważnie numery OE producenta i wtedy dopiero wiadomo kto to zrobił). Żeby wybrać ten najlepszy trzeba przetestować kilka mieszanek i używać tej która nam najbardziej odpowiada. Interesujące jest to że aby klocek standardowy otrzymał homologację na drogi publiczne nie może być ani lepszy, ani gorszy od oryginału o więcej niż 15%. Dlatego też większość sportowych mieszanek nie ma homologacji - są po prostu za dobre
Na co dzień pracuję w jednym ze starszych sklepów ze sportowymi hamulcami w PL i powiem tak - ze standardów najlepiej sprawdzają się ludziom ATE, EBC i Brembo - te naszym zdaniem są najbardziej zbliżone do oryginału. Najlepsze byłyby standardowe Galfery, które na co dzień są montowane jako seria np. do Audi RS'ek, ale w PL prawdziwego Galfera się nie dostanie (chyba, że podróbkę z IC: ). Ewentualnie mamy jego sportową odmianę, ale to już dla upalaczy; )
Trzeba też wziąć pod uwagę, że każdy producent standardowych klocków ma do dyspozycji ponad 150 różnych kombinacji mieszanek i dobiera je do każdego modelu auta wedle własnego uznania. Totalna loteria - trzeba testować i dobrać coś pod siebie.
Comment
-
Dzisiaj zakupilem zestawik tylne tarcze i klocki ATE. W poniedzialek montaz - zdam relacje za kilkaset km.
Ps. Niestety tez uswiadczylem tarcz jak plyty winylowe przy przebiegu ponizej 40tysCivic UFO ---->>>> http://www.civicforum.pl/showthread....zo-Waverider-D
Comment
-
co sądzicie o tym?
muszę wymienić tarcze i klocki, przód tył, CIVIC HB 2.2
Last edited by palecbeckham; 03-04-2017, 19:56.
Comment
-
Ja zdaje relacje po 300km i ogolnie jestem bardzo zadowolony jezeli chodzi o jakosc hamowania itp ale niestety po mojemu pyla tak samo jak przednie bo akurat swiezo po pucowaniu jestem i kazda felga zabrudzona w podobnym stopniu byla. No ale jak sie myje czesto to mozna przymknac oko na brud - to ma hamowac a nie ladnie wygladac :PCivic UFO ---->>>> http://www.civicforum.pl/showthread....zo-Waverider-D
Comment
-
Tarcze Zimmermanna - jeśli są oryginalne to produkcja w 100% niemiecka (mają tylko jedną fabrykę). Jakościowo naprawdę fajny produkt (oczywiście jeśli szukasz zamiennika oryginału), stawiałbym na równi z ATE.
Zwróć jedynie uwagę na końcówkę numeru katalogowego - lakierowane tarcze gładkie mają .20 a lakierowane wiercone .52.
Czasem mogą się jeszcze trafić nielakierowane i wtedy będą to końcówki .00 i .50
Comment
Comment